Deca Testo En Dbol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Deca Testo En Dbol

wat vinden jullie van mijn volgende kuur
    week 1tm 5 50mg dbol per dag als kickstart
    week 1tm 10 1000 mg deca
    week 1tm 10 1000mg testo
    alle reacies welcome
    train like a animal sleep like a baby eat like a horse grow like weed

Zou de deca op 600 houden,hoger gaan heeft geen zin de sides zijn dan erger dan de gains,voor de rest net massa kuurtje, eentje uit de oude doos, en welke nakuur neem je

Grtz
    stil growing

Comment

1000mg deca gaat nergens over inderdaad.
      Verder een standaardkuur waar je mooie gains mee kan behalen mits voeding en rust in order zijn.

Succes in ieder geval!

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

wat is je kuur verleden

waarom deca op 1000?

hoe is je nakuur?
        Who's the Chef

Comment

nakuur neem ik clomid met hcg

Comment

Clomid en hcg??
            Mag ik je heel veel succes wensen dan want die 2 mogen niet samen in een nakuur namelijk. Weten waarom.... ff zoekfunctie gebruiken

Greets...

Comment

Originally posted by been
              wat is je kuur verleden

waarom deca op 1000?
              sorrie sorrie bedoel boldenone 1000mg haha
              kuur verleden hmmz waar moet ik beginnen:P

1ste kuur week 1tm5 dbol
              week1tm 10 deca 200mg
              week1tm 10 testo ent 200mg
              nakuur clomid
              2de week 1tm5 dbol
              week1tm10 400deca
              week1tm10 400 testo ent
              nakuur clomid
              3de kuur
              winstrol virormone clenbutarol deca en als nakuur clomid
              en nu wou ik deze kuur doen
              4de kuur week 1tm 5 50mg dbol naposim
              week1tm10 1000mg boldenone
              week1tm10 1000mg testo ent
              nakuur clomid hcg

Comment

Originally posted by Curiosio
                Clomid en hcg??
                Mag ik je heel veel succes wensen dan want die 2 mogen niet samen in een nakuur namelijk. Weten waarom.... ff zoekfunctie gebruiken

Greets...
                al die wedstrijd lui van me sportschool doen het hadden ze mij ook aangeraden om te doen na deze kuur heb de zoekfunctie gebruikt hcg kan ie niet vinden vertel mij eens waarom dit niet samen gaat dan?

Comment

hcg kan je toch het best tijdens je kuur gebruiken als je ballen krimpen??
                  en dat krimpen zou door deca komen dus als je dat niet gebruikt heb je ook geen hcg nodig of zit ik er nou naast?
                  Who's the Chef

Comment

HCG inderdaad tijdens je kuur en niet erna;

HCG (Human Chorionoc Gonadotrophine) is evenmin een steroïde, maar een
                    peptide hormoon. Het wordt geproduceerd in de placenta (moederkoek) bij
                    zwangere vrouwen. Het wordt gewonnen uit de urine van zwangere vrouwen. Veel verkeerd voorgelichte bodybuilders gebruiken het samen met Clomid om de endogene productie opnieuw op te starten, dit werkt echter contraproductief.
                    De HCG werkt op de LH receptor net zoals LH zelf dus als agonist. Als gevolg hiervan stijgt de endogene testosteronproductie evenals de
                    oestrogeenproductie, als gevolg van aromatisering. Deze zorgen samen voor een verdere remming van de HHT-As via de terugkoppeling (feedback). Normaal injecteert men, als gevolg van deze verkeerde voorlichting 1 ampul om de drie dagen (2500 iu of 5000 iu) na de kuur, dit zorgt dankzij aromatisatie van de hoge endogene testosteronproductie, voor een abnormale hoge oestrogeenspiegel, die verantwoordelijk kan worden gesteld voor veel gevallen van gynaecomastia. Volkomen fout dus. Vanaf week 5 kan je om de drie/vier dagen 250-500iu injecteren tijdens de
                    kuur. Als je een gehele dosis van 2500 iu of 5000 iu klaarmaakt, kan je dit
                    in een lege vial van b.v Norma Hellas in de koelkast bewaren. Je kunt nu
                    zo'n twee weken lang HCG, subcutaan (onder de huid) met een insulinespuit meespuiten om atrofie (krimpen) van de testes (zaadballen) tegen te gaan, c.q. te voorkomen. Het is namelijk zo dat sterk gekrompen testes na de kuur niet in staat zijn afdoende endogeen testosteron te produceren. Het is echter voor de liefhebber ook heel goed mogelijk IM (intra musculair, in de spier) te injecteren.

Clomid en HCG samen (dus tegelijk) in een nakuur kunnen voor depressies zorgen. Zal kijken of ik dat stukje ook kan terugvinden.

Greets...

Comment

hmmz iteresant had nog een vraagje meestal naar als ik klaar ben met een kuur zijn mijn ballen een stuk kleiner duurt best lang voor ze weer op normale groter zijn hoe kan ik dit tegen gaan ja door hcg tijdens mij kuur te gebruiken maar stel dat je klaar bent met een kuur en je ballen zijn een stuk gekrompen kun je dan alsnog hcg gaan gebruiken zodat je ballen weer normaal worden ?

Comment

komen vanzelf weer op ware grote duurt alleen ff
                        Who's the Chef

Comment

Voorkomen is beter dan genezen dus inderdaad als je er zoals jij gevoelig voor bent HCG tijdens je kuur.
                          Zijn ook mensen die 1000mg test nemen en nergens last van (zeggen) te hebben.

Je zou 500iu per week kunnen nemen na de kuur in dat geval maar pas op voor gyno!
                          Persoonlijk zou ik het niet doen.

Greets...

Comment

Originally posted by Curiosio
                            Voorkomen is beter dan genezen dus inderdaad als je er zoals jij gevoelig voor bent HCG tijdens je kuur.
                            Zijn ook mensen die 1000mg test nemen en nergens last van (zeggen) te hebben.

Je zou 500iu per week kunnen nemen na de kuur in dat geval maar pas op voor gyno!
                            Persoonlijk zou ik het niet doen.

Greets...
                            hmmz dus van hcg kun je last van gyno krijgen is net bijna weg bij mij de gyno neem nu 2 tab novadex per dag maar voel het nu al bijna niet meer dan lijkt het me niet verstandig nu hcg erbij te gaan nemen owja bij me volgende kuur neem ik ook proviron erbij om te voorkomen dat ik weer last van gyno krijg

Comment

ben je nu net klaar met een kuur dan?

waarneer wil je aan deze kuur beginnen?
                              Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X