Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
@Snipke dan zal ik anavar eens gaan proberen. Heb dit nog nooit gebruikt en verschilt niet zo gek veel met winny kwa resultaten. Je zou er alleen sterker van worden dan winny. Wat is een beetje dosis anavar? Ik dacht rond de 25 mg of is dit aan de weinige kant? Hoe zijn deze verpakt bij GS (hoeveelheid bedoel ik dan he en niet dat het in een potje zit!) en hoeveel mg per tab?
Greetz......
Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.
bij gs zullen die gewoon in het bekende potje zitten denk ik, 100 tabs van 10mg, heb ze nog nooit gebruikt dus qua hoeveelheid voor inname heb ik geen benul, maar 25mg lijkt me weinig voor een kerel van u gestalte.
anavar is pas interesant als je boven de 50mg gaat nemen.
Mwah, daar ben ik het niet mee eens. Met doses van rond de 30 mg kom je een heel eind en het is dan nog betaalbaar ook.
@ Cur: Human grade is wat mij betreft altijd beter, zolang je het maar laat testen. Ben ik met je eens dus. Maar de anavar van GS schijnt toch goed spul te zijn, merkte ik aan diverse logjes op diverse forums.
We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
XML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...
Comments are very important part of any content shared on social media. It allows users to engage with your content and share their views and also helps...
Comment