Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
FF nog een vraag ik zet nu zaterdag 200mg deca en 500mg testo en woensdag 200mg deca en 250mg testo.
Heb dit als advies gekregen van een aantal bb ers.Wat vinden jullie..???
Greets
Hey ik hed na 8 dagen al een toename van 3,5 kg en een goede pomp, ik merkte de D-boll (40mg) wel hoor, ga er niet teveel op fixeren want dat mis je het effect. Komt zeker goed hoor
En je verdeling lijkt me best goed ik heb zet dezelfde AS ook 2 keer per week. zo heb je betere bloedwaarden,..
Dus knallen maar in de gym en lekker vooruitgaan, het is gewoon heerlijk...
Succes verder and keep us posted!
Grtz
-C-
-Intellectuals solve problems, Geniuses prevent them....
-2 know what we don't know
-No Pain No Gain!
Ik ben nu pcies 2 weken verder en ben ongeveer 4.5 kg aangekomen.
Ik merk zeker vooruitgang in de trainingen.
Langzaam aan word ik ook weer sterker.
Heb nog niet het idee dat ik weer 160kg ga banken maar wie weet over een aantal weken.
Vorige kuur had ik tren prop en stromba en zette ik mijn persoonlijk record met 160kg 2x. (110 8x 120 8x 130 6x 140 5x 150 3x en 160 2x)
Voor mij is banken altijd een referentie om mijn kracht te meten(bepalen)
Dus ik ben benieuwd waar ik eindig met deze kuur.
Nou moet ik wel zeggen dat je volgens mij van trenbolone enz.... het sterkst word.
Greets all
Wat vinden jullie eigenlijk over sà vonds eten tot welke tijd bedoel ik..
Omdat ik echt met een vol gevoel me nest in stap misschien moet ik eerder stoppen met eten.. Is nu rond 23.00 voor het laatst.
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Comment