Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Heb al wat verzonnen ga nu naar een andere sportschool die wel open is.
Kost gewoon 4x 12.50 euries,te triest voor woorden maar ja beter iets dan niets..
Het trieste is dat je voor een losse les 12.50 betaald en ik ben normaal 57.50 per maand kwijt voor een allround abbonement op mijn eigen sportschool...
En dan hebben ze ook maar dumbells tot 26kg dat maakt het helemaal te triest...geldwolven zijn het.....allemaal....
Bij mij is het hetzelfde als bij Michael. 57,50 per maand. Dummies gaan tot 20 kg. Wat wel heel fijn is, is dat de dames die daar sporten uiterst goed uitzien! Tis toch altijd fijn als je tijdens je rust tussen zware sets even de omgeving kunt scannen en naar een nice round booty kunt kijken
Bij mij is het hetzelfde als bij Michael. 57,50 per maand. Dummies gaan tot 20 kg. Wat wel heel fijn is, is dat de dames die daar sporten uiterst goed uitzien! Tis toch altijd fijn als je tijdens je rust tussen zware sets even de omgeving kunt scannen en naar een nice round booty kunt kijken
Mazzelaar heb nu bij 3 verschillende sportscholen gezeten en niet 1 met lekkere chickies...
Dat mis ik zeker wel...
Beste luitjes ik ben 3 weken verder nu startgewicht was rond 94kg zit nu op ongeveer 101kg.Jammer alleen dat ik dat al voor het weekend begon woog.
Ik werk in de horeca dus was ik zaterdag 6 uur sòchtends thuis.Zondag was ik 1.5kg verloren maar die zit er in ieder geval weer aan.
Ik kan nu zeggen dat ik zeker 6kg erbij heb in 3 weken.
Zou misschien beter kunnen maar mijn trek is de laatste 2 dagen echt heel erg minder ik begrijp er niks van ik eet uiteraard wel maar het gaat niet van harte.Ben zeer benieuwd en weer ongeduldig wanneer de testo en deca echt begint,heb wel wat flows ervan maar mag best echt beginnen nu.
Anders haal ik de 111kg nooit en dat is mijn doelstelling.
Moet wel echt snel weer aan het eten gaan anders lukt het natuurlijk nooit.
Greets all
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Comment