nieuwe kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• nieuwe kuur

Heb dit ook op AR gepost maar was ook benieuwd naar jullie mening:

Week 1 tot en met 10 250mg sus EOD (kirachi)
    Week 1 tot en met 3 prop EOD of ED (virormone)
    Week 4 tot en met 11 of week 1 tot en met 8 tren enanhthate (GG)

Vragen zijn dus prop ED of EOD en tren vanaf week 1 of vanaf week 4? Als anti e ga ik liqiudex gebruiken van GG. Ben alleen nog niet aan uit op hoeveel per dag. Ga dit vanaf dag 1 gebruike omdat ik erg snel last heb van gyno en vocht.

Greetz.....
    Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Hmmz,

Ik zou zelf niet kiezen om naast de sust EOD nog prop te zetten, maar denk dat je daar wel goede redenen voor hebt.
    Zou er zeker niet voor kiezen om de tren E 1week langer dan sust door te late lopen (ook al is het half leven van tren 1 week korter dan sust.) Dit vanwege wellicht moeilijker herstel.

Zou dus zeker gaan voor de optie om tren E gelijk vanaf week 1 te nemen.

arimidex zou je kunnen beginnen met 1,25mg eod. Maar hoeveel had je bij je vorige kuur genomen?

Comment

veeeeel prikken iig.
      verder eens met milk lady
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

De drie weken prop zou een frontload moeten voorstellen en arimidex heb ik nog nooit eerder gebruikt. En tren vanaf week 1.

Comment

Echte mannen zijn niet bang voor een prikkie

Comment

@banaan: In de sust zit ook al een kort werkende esther, zou dan eerder voor een hogere sust dosis gaan dan voor prop erbij zetten.

Wellicht:
            Prik 1 tm 7 (2wkn): 375mg sust?
            Rest van de prikken dan 250mg sust.

Hierdoor frontload je ook de langere esters van wat er in sust zit, dus zou je algeheel meer resultat kunnen zien.

en je gyno/vocht probleem, hoe heb je dat vorige kuur ondervangen>

Comment

Normaal met nolva. Maar dat heeft geen zin bij mij. Laatste kuur helemaal geen nolva gebruikt en net zoveel last van gyno. Alleen trekt het bij mij weg na de kuur. Alleen tijdens de kuur heb ik van die opgezette tepels, is geen gezicht zie dwars door je tshirt heen dus hoop nu met arimidex het een keer tegen te gaan.

Thanks

@Achilles idd vind het ook nooit zo een probleem eighenlijk.

Comment

Sluit me helemaal aan bij Melkman.
                Wat betreft de frontload is test-prop prima maar je kan ook de eerste 2 weken de sustanon hoger doseren.

Succes en ben benieuwd naar je log.

Greets...
                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik zou de trenbolone in elk geval van week 1 t/m 8 zetten en niet van 4 t/m 11. Zodoende bereiken de tren en de sus samen hun piekwaarde rond week 4/5/6/7. Verder vind ik een frontload prop ook niet nodig. Laat de sus en tren lekker rustig opbouwen in je lijf. Neem's een keer anavar of winstrol als kickstart! Geen vocht, geen gynoproblemen en wat extra kracht. Anyway, suc6!
                  We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Ok ga de tren week 1 tot en met 8 pakken en de sus 1 tot en met10. Als ik de eerste 2 weken dan toch een frontload wil doen met de sus op hoeveel mg moet ik dan gaan zitten? Is dit dan beter als prop of zou het niks uitmaken?

@Symmetrie bedoel je dan een weekje of 3 anavar of winny? Of gewoon 6 weken? Zal dan anavar worden ken namelijk niet tegen winny krijg ik over me hele lijf uitslag van.

Comment

Anavar zou ik de eerste 4 weken nemen dan.
                      Hoef je ook geen frontload met de sustanon te nemen.

Greets...

Comment

Originally posted by banaan
                        @Symmetrie bedoel je dan een weekje of 3 anavar of winny? Of gewoon 6 weken? Zal dan anavar worden ken namelijk niet tegen winny krijg ik over me hele lijf uitslag van.
                        Zoals Cur zegt, bedoel ik het inderdaad! Anavar is voor jou een 'nieuw' middel, als ik me niet vergis, dus wie weet verrast het je nog. By the way: sustanon van Karachi is goed spul!
                        We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

@sym ja klopt nooit eerder gebruikt maar ga toch voor de sus frontload van 2 weken 500mg EOD. Misschien is het wat om week 10 tot en met 13 anavar te gaan nemen of is dit weer slecht om dit op het laatst te gebruiken ivm met cortisol waardes? Kan ik week 14 beginnen met nakuur.

Kirachi heb je me een keer eerder aangeraden. Ben benieuwd wat het gaat doen en zeker icm tren. Wat ik gelezen heb is dat er nog geen fakes van zijn en het komt van een vertrouwd adres dus moet goed komen.

Kuur wordt dan:

Week 1 tot en met 2 500mg sus EOD
                          Week 3 tot en met 10 250mg sus EOD
                          Week 1 tot en met 8 500mg tren per week

Misschien nog aan gevuld met var.

Greetz.....

Comment

Alvast succes gozer!

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X