testex + deca

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• testex + deca

Ga mijn best doen om een logje bij te houden.
    Het blijft dus bij testex en deca dit gedurende 10 weken waarvan 8 met deca.Doe er dus geen dianabol bij omdat ik eerst hiervan zo de resultaten wil zien en dan kan ik volgend jaar er misschien dianabol bij doen. Ga zelf zien wat de resultaten zijn en hoe ik me voel en misschien doe ik i.p.v. 10 weken gewoon 8weken. Wat denken jullie hiervan?
    Nakuren doe ik met Nolvadex en ga waarschijnlijk tribulus erbij nemen, alles hangt er een beetje vanaf hoe ik me voel en hoe het met mijn lichaam gaat.
    Vorige week begonnen. De eerste week dus 750mg testex en 200 deca(wil eigenlijk niet overdrijven met deca).
    De tweede week is nu maandag begonnen; heb ik 250testex samengetrokken met 100ml deca( de deca zitten al voorverpakt in spuitjes van 50ml elks).
    Morgen (donderdag) terug 250test met 100deca.
    Vanaf volgende week zet ik 300deca, dat gedurende 3weken en dan terug naar 200ml deca per week. Is dit een goed idee of beter deca al de weken op 200ml of 300ml houden?
    Voor ik begon woog 82kilo, ben echt wel veel aan het eten geslagen ook al voor mijn kuur en 3maal daags een weightgainer shake.
    Vandaag op de weegschaal en woog 86,3 kilo.
    Train BB 3 tot 4 maal per week (die 4e keer is een extra keer dat ik mijn benen hard aanpak en 2oefeningen extra schouder erbij).
    Weegschaal gaat goed naar boven(dat zien we toch graag), veel kracht is er nog niet echt bij gekomen.
    Vandaag tijdens de thaibokstraining toch mijn schouders weer beginnen voelen,lijkt wel of er een gewicht van 30kilo aanhangt. Dat wilt zeggen dat het allemaal stilletjes aan begint te werken want heb ik enkel en alleen als ik kuur.
    Als er iemand nog raad kan geven of wat ik eventueel anders en/of beter kan doen, please be my guest.
    grtjs
    Last edited by spacehunk; 07-06-2006, 23:28.

Volgens mij heeft het geen nut om de deca later in de kuur wat te verhogen en daarna weer te verlagen. Je zou wel de 1e of de eerste 2 weken een frontload kunnen doen. dus bijv: week1 400 mg en daarna elke week 200 mg of week 1 en 2 300 mg en daarna elke week 200 mg.

Comment

Deca constant houden.
      Vind zelf 200mg wat weinig.
      Test neem je de overige weken 500mg per week of lees ik verkeerd?

Succes met je kuur in ieder geval en een log is altijd goed

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Succes hoor! Oeps, deca in spuitjes van 50 ml? Auwww!
        We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

thx voor de tips.
          Ga dus de deca constant houden dan. Word het 300ml per week, alleen wanneer zet ik de derde er best bij? Want trek telkens 100ml samen met testex en dit 2maal per week, wanneer zet ik dan best de andere 100ml? Want 200ml en dan nog eens de test erbij is een beetje veel om in één keer te prikken, toch?
          Mr Symmetry de deca komt rechtstreeks van de apotheker hier en zit zo verpakt. Maar trek er 2 samen (100ml) en dan de testex erbij. Zo moet ik maar één keer prikken. Wissel wel af de ene keer in mijn rechter bil de andere keer in de linker. Dacht dat het moeilijk (ben rechtstandig) ging gaan in mijn linker bil maar ging eigenlijk vlotjes
          En inderdaad Curioso de rest van de weken hou ik de testex op 500mg per week, enkel vorige week heb ik een frontload gedaan van 750mg.

Comment

Duidelijk verhaal.

Deca zou je zelfs één keer per week kunnen zetten.
            De test zet je 2x per week dus zou het daarbij verdelen. 200mg deca + 250mg test in één keer is geen probleem.

Greets...

Comment

tis testex. (cypionaat) ik zou dat allemaal in 1 x per week zetten. maar jah.... als je liever veel prikt ...
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by Curiosio
                Duidelijk verhaal.

Deca zou je zelfs één keer per week kunnen zetten.
                De test zet je 2x per week dus zou het daarbij verdelen. 200mg deca + 250mg test in één keer is geen probleem.

Greets...
                gisteren gewoon 100mg deca plus 250mg test gezet.
                Ga bij de volgende zoals je zegt 200mg deca en 250mg test zetten, mijn spuit zal dan goed vol zitten.
                Zou graag in mijn been zetten maar zie het niet goed zitten. Heb geen zin om 3dagen met een zeer been rond te lopen.

Comment

Weet niet wat voor deca je hebt maar met testex had ik geen last.

Greets...

Comment

heb een tijdje niet gereageerd, bij deze mijn verontschuldingen.
                    We zijn nu enkele weken verder, heb elke week 300mg deca en 500mg test gezet.
                    Ben vanmorgen thuisgekomen (werk in hetweekend 's nachts wat ergens wel goed is want kan om de 2u eten) en op de weegschaal woog ik 90,4 kilo.
                    Het is goed maar dacht dat ik nu al iets verder ging staan want ging in het begin heel snel maar is waarschijnlijk omdat 85 mijn vorig gewicht was voor ik naar het buitenland vertrok en door het vele eten snel terug naar dat gewicht ben gegaan sinds ik terug ben.
                    Nu voel ik het ook goed qua kracht, pak met alles wel meer gewicht.
                    Er zijn nu 5 weken voorbij en zoals ik al zei worden het er 8 of 10weken.
                    Zou heel blij zijn als ik de 95 kilo haal, dan hoop ik op een 90-92 kilo te kunne vasthouden. Maar ja dat zal ik pas volgende maand weten.
                    Een vraagje nog, mijn deca is bijna op(kan natuurlijk bijbestellen); kan ik dan tot de 8e week deca zetten en dan nog 2 weekjes doorgaan met alleen test? Of toch beter alles doortrekken tot het einde?
                    Ook als ik goed heb gelezen mag je alleen wateroplossingen in trapeze zetten?
                    Thx

Comment

Testex 2 weken doortrekken is prima.
                      Verder gaat het lekker

Greets...

Comment

Ok kan dus gewoon doorgaan met test.
                        Maar wat is het beste denken jullie, die 2laatste weken zonder deca of best toch tot het einde deca meezetten?
                        En wat betreft injecties in trapeze, enkel wateroplossingen of heb ik dat verkeerd gelezen?

Comment

Vraag me af waarom iemand daar zou willen injecteren maar goed.
                          Is mij niet bekend dat het alleen op waterbasis zou kunnen.

De 2 weken eerder stoppen met deca gaat niet tenkoste van je kuur.

Greets...

Comment

thx curioso.
                            Er word overal geinjecteerd, kuiten, onderarmen noem maar op alsook trapeze.
                            Heb nog nooit gedaan altijd in de bil en nooit problemen gehad

Comment

Dat het gebeurt is bekend, opmerking was alleen waarom iemand het zou willen.
                              Je doet het altijd in de bil en hebt nooit last, dus wil je het nu ergens anders doen omdat je liever wel last krijgt ofzo?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X