Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
hm. zal je niet zoveel gainen denk ik. maar ja aan jou om de uitzondering op de regel te bevestigen
ja,ik heb maar 4 weken jects gebruikt en nu bijna 6 weken off.
dus,sat zal genoeg zijn.
en dit keer gebruik ik lange esthers.
maar ik zal mijn progressie hier bijhouden
ja,ik weet,maar door mijn job is het moeilijk om een lange kuur te gebruiken.
daarom was mijn vorige kuur met korte esthers en maar 4 weken.
maar ik ben er 13kg van bijgekomen en er 10kg van overgehouden.
ben tevreden over het resultaat,ik zal nu zien hoe lange esthers het doen op 10 weken
ben tevreden over het resultaat,ik zal nu zien hoe lange esthers het doen op 10 weken
kan je niet vergelijken hoor!! als je nu maar 5kg aankomt kan je niet concluderen dat het beter gaat met wat je eerder gebruikte.
met de lange esters had je namelijk als eerste kuur missch. nog wel meer gegaind. de drie kg die je nu kwijt bent zal je wel snel weer trug hebben, maar daarna de volgende 5. dat wordt hard werken. hoop voor je dat het lukt.
kan je niet vergelijken hoor!! als je nu maar 5kg aankomt kan je niet concluderen dat het beter gaat met wat je eerder gebruikte.
met de lange esters had je namelijk als eerste kuur missch. nog wel meer gegaind. de drie kg die je nu kwijt bent zal je wel snel weer trug hebben, maar daarna de volgende 5. dat wordt hard werken. hoop voor je dat het lukt.
die 3kg is al zo goed als bij door mijn voeding te verhogen :-)
ja,ik had ook liever direct met die lange esthers gekuurd,maar dat is allemaal afhankelijk van mijn job
Dacht dat jij niet aan kon komen door te eten?
Even trouwens iets recht zetten om met name Robdiessen niet op verkeerde gedachten te brengen, Maestro is nog niet lang genoeg uit zijn vorige kuur om te kunnen spreken van 10 kilo blijvende winst. Die paar weekjes zijn niet voldoende om het lichaam volledig te laten herstellen dus bij langere off-time zou het verlies groter kunnen worden.
Dacht dat jij niet aan kon komen door te eten?
Even trouwens iets recht zetten om met name Robdiessen niet op verkeerde gedachten te brengen, Maestro is nog niet lang genoeg uit zijn vorige kuur om te kunnen spreken van 10 kilo blijvende winst. Die paar weekjes zijn niet voldoende om het lichaam volledig te laten herstellen dus bij langere off-time zou het verlies groter kunnen worden.
ik eet nu om de 2 uur,je zou me eens moeten zien proppen
en nog iets,ik heb maar 4 weken jects gebruikt,dus time off is wel genoeg
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment