Eerste kuurtje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

waarschijnlijk primoteston... en ik heb het al besteld dus om het nu nog te gaan veranderen is wat lastig...

toch bedankt voor de tip...
    No Pain... NO GAIN!!!

Comment

Met nog geen 2 jaar training en 72 kg had ik toch nog een paar jaar gewacht met kuren en de beuk er met eten en trainen ingegooid een paar jaar.

Desalniettemin heb je je keuze al gemaakt kzou zeggen ;
      Train en eet like an animal en rust goed succes bro.

Groet Smalluser

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (jan @ Apr. 27 2003,09:22)]Ik zou overigens de Testo- (welke trouwens, want als je testoviron zet kun  je  je spiegeltjes hoog houden met b.v. op zaterdag 250mg en op woensdag 250mg) -gewoon door bij blijven zetten met de begindosis van 500mg, ook aangezien je leeftijd (vermindering testaanmaak!&#33 dus ga met die test "all the way" verder zou ik voor boldenone kiezen i.p.v. deca, daar hebben de meeste toch veel betere ervaringen mee en zijn voortaan in dosis van 200mg/ml te  krijgen van b.v. generic supl. en Brittisch dragon (UNDERGROUND LABS) nog een bijkomend voordeel is de prijs, voor boldenone E.Q van generic betaal je voor 10 ml vial 50 euro. (of ben ik nu in overtreding Curiosio??)

Verder veel succes met je kuur en ik ben benieuwd.

Groeten JAN
        Was toch gewoon informatie geven? Geen probleem!

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik heb zo'n vermoeden dat dit een heel erg lange topic gaat worden... ik moet nog gaan beginnen en we zitten al op 4 pagina's... erg cool voor al het goede advies en de leuke reacties...

ga zo door zou ik zeggen... ben nooit te oud om te leren...!!!

No Pain... NO GAIN!!!

Comment

Dan zal het een goede topic zijn die leeft bij iedereen

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (jan @ Apr. 27 2003,09:22)]Ik zou overigens de Testo- (welke trouwens, want als je testoviron zet kun  je  je spiegeltjes hoog houden met b.v. op zaterdag 250mg en op woensdag 250mg) -gewoon door bij blijven zetten met de begindosis van 500mg, ook aangezien je leeftijd (vermindering testaanmaak!&#33 dus ga met die test "all the way" verder zou ik voor boldenone kiezen i.p.v. deca, daar hebben de meeste toch veel betere ervaringen mee en zijn voortaan in dosis van 200mg/ml te  krijgen van b.v. generic supl. en Brittisch dragon (UNDERGROUND LABS) nog een bijkomend voordeel is de prijs, voor boldenone E.Q van generic betaal je voor 10 ml vial 50 euro. (of ben ik nu in overtreding Curiosio??)

Verder veel succes met je kuur en ik ben benieuwd.

Groeten JAN
              boldone geeft wel meer irritaties dan deca. (jeuk)
              dus dat betekent dat je van GS 10ml boldone hebt van 200mg per ml voor 50 euro?
              is het geen 200mg per 2ml?
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Nee Bruce het is 200mg per ml, waarom zou dat trouwens niet kunnen, kijk naar sust of testoviron, 250mg per ml.
                En kost inderdaad maar 50 euro voor 10 ml!

En helemaal geen jeuk hoor.

Groeten JAN

Comment

ik heb het al in mn handen gehad. idd. 200mg per ml. tuurlijk kan dat, maar ik had het nog niet gezien.
                  volgens mij wil studio een massa kuur doen en dan ga je automatisch toch voor deca. bold. is een droogtrekker. werkt wel ongeveer als deca, maar is zeker geen deca.
                  mensen in mijn omgeving stonden tegen de muur aan te schuren om de jeuk op hun rug te krabben.
                  ben wel met je eens dat het voor bepaalde personen aantrekkelijker is, vooral door de prijs uiteraard.

nog iets: waarom meer testo zetten als je ouder bent? omdat je eigen testo dan minder is? dat klop niet.
                  als je kuurt zakt je eigen testo helemaal in, dus of je nou 34 bent of 21, als je 1 testo zet zal je op ong. 250mg zitten. en dus niet als je 21 bent veel hoger omdat je eigen prod. hoger is. die is dan niet relevant!!

Comment

ik ga ook zeker eerder voor deca dan voor boldone, maar dit kan per persoon verschillen, ken iemand die meer pakt met boldone.
                    Zoals bruce al zei, wordt het eerder met een cutting-kuur gebruikt.

Ik had zelf ongelofelijke jeuk overal zodra ik het warm kreeg. Zal er niet meer zo snel aan beginnen

Comment

Aan het begin van de kuur zal iemand van 21 jaar zeker hogere testspiegels hebben en die blijft ook zeker nog een gedeelte in de kuur hoger, ook wanneer men stopt met kuren zal de jongere eerder zijn spiegels op uitgangsniveau hebben dan de oudere gebruiker.

En wat die jeuk betreft, dat zal waarschijnlijk met de fabrikant van doen hebben, die van mij was van "Brittisch Dragon"
                      Je weet zelf wel wat er al voor verschil is met de spullen van b.v. I.P ,dus denk ik dat dat misschien bij die mensen die jeuk verklaard.

Groeten JAN

Comment

de jeuk was idd gs.
                        seg axor, diet, curioso, riki, etc. doe es ff mee met deze discussie (over hoeveelheid testo die te maken zou hebben met leeftijd). ik vind dit een interessante discussie maar nu is het jan tegen bruce en andersom. kom op met die verhalen

Comment

Zal het vanavond eff doorlezen, aangaande de jeul das een reactie op de medicijnen (allergische), niet zozeer het medicijn zelf alswel het bindmiddel dat gebruikt is om de tabletten bijelkaar te houden.

Grtz

Comment

Het is voor het eerst voor mij dat ik jeuk en rode plekken op m'n onderarmen kreeg. In alle voorgaande kuren heb ik er nog nooit last van gehad. Tijdens mijn huidige kuur heb ik 4 weken Stanozolol tabs gebruikt van Generic supplements.

Ik ben nu 1 week gestopt met de tabs, en de jeuk en rode plekken zijn geheel verdwenen.

Zou het misschien toch iets zijn wat GS gebruikt in hun spullen. Wie heeft er meer info??

What's the difference between your wife and your gear?
                            They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
                            I also love them both, and can't live without them.

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (bruce @ Mei. 02 2003,15:48)]de jeuk was idd gs.
                              seg axor, diet, curioso, riki, etc. doe es ff mee met deze discussie (over hoeveelheid testo die te maken zou hebben met leeftijd). ik vind dit een interessante discussie maar nu is het jan tegen bruce en andersom. kom op met die verhalen
                              Volgens mij maakt je leeftijd niets uit betr. de hoeveelheid te gebruiken test. Wat wel uitmaakt is de toestand ven je receptors, wat heb je aan kuren gedaan in het verleden.

Hoe meer en hoe zwaardere kuren je hebt gehad in verleden hoe meer je moet gebruiken tijdens je volgende kuur. Je wordt nl. steeds ongevoeliger voor AS.

Je leeftijd heeft wel te maken met het herstel van je lichaam na een kuur. Hoe ouder je bent hoe meer tijd je lichaam nodig heeft om te herstellen.

Tuurlijk heeft iemand van 21 meer test van nature in z'n lichaam dan iemand van 36. Ik vind dan ook dat je op je 21ste ook nog geen AS moet gebruiken, je lichaam heeft het gewoon nog niet nodig.

Zodra je start met AS gaat je eigen test productie naar beneden het maakt niet uit of je 21 of 36 bent.
                              What's the difference between your wife and your gear?
                              They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
                              I also love them both, and can't live without them.

Comment

zo ..... gisteren eerste spuit gezet...
                                ik was zo zenuwachtig dat ik maar drie uur had kunnen slapen s'nachts...(viel heel erg mee , voelde er eigenlijk niks van)

mijn leverancier heeft de eerste prik gedaan dus nu komt het op mij aan...
                                het was ook niet de ideale omgeving om het te doen ....
                                dus hebben we het beperkt tot het zetten van 200mg Deca en 250mg testosterone....

wat zou ik nu het beste kunnen doen...?
                                vandaag meteen nog een keer dezelfde dosis zetten...?
                                of......?

Greetzzz

No Pain... NO GAIN!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X