Kuur testo e + deca

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Goed advies, succes!

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Je kuurt in iedergeval wel verstandig.Je bent begonnen met een winstrol only nu een deca test op normale hoeveelheden.Volgende keer mischien met dboll.Wel hopen dat het een beetje aanslaat natuurlijk.
      oldpride.nl

Comment

kan ook zijn dat je ongeduldig bent. winstrol is snelwerkend, wat je nu gebruikt zeker niet. don't worry. als je jezelf teveel stresst zal dat zeker niet positief op je kuur werken. neem ook mr. sym. zn advies serieus en het komt dan wel goed.
        hoe lang is deze kuur na je vorige eigenlijk?
        bij te snel weer kuren heb je ook tegenvallende gains!!
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
          kan ook zijn dat je ongeduldig bent. winstrol is snelwerkend, wat je nu gebruikt zeker niet. don't worry. als je jezelf teveel stresst zal dat zeker niet positief op je kuur werken. neem ook mr. sym. zn advies serieus en het komt dan wel goed.
          hoe lang is deze kuur na je vorige eigenlijk?
          bij te snel weer kuren heb je ook tegenvallende gains!!

De winstrol was 3 maanden voor deze kuur. Maar ik ga wat meer aan de kip zoals mr. sym. aangeeft. ben benieuwd.

Comment

Originally posted by pjas View Post
            De winstrol was 3 maanden voor deze kuur. Maar ik ga wat meer aan de kip zoals mr. sym. aangeeft. ben benieuwd.
            Da's hartstikke gezellig kerel, maar ga vooral aan de rijst in plaats van (stok)brood.
            We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by Mr. Symmetry View Post
              Da's hartstikke gezellig kerel, maar ga vooral aan de rijst in plaats van (stok)brood.
              Het probleem overdag is dat ik op mijn werk niet de gelegenheid heb om een bord rijst te koken. En als ik onderweg ben is het een beetje ongemakkelijk met een kamping gasstel.

Zal wat meer bananen meenemen voor overdag. Of heb jij een betere suggestie?

Comment

je kan toch savonds koken en overdag eten zo slim hoef je toch niet te zijn om zoiest te zien ??
                Who's the Chef

Comment

tis massa kuur. dus je moet wel vr eten.
                  kruidvat had van de week (missch. nog) 10 musli repen voor 1.59 ipv 2.59 ofzo. heb er 10 doosjes gehaald

Comment

Je kan in de winkel toch van die kant en klare bami goring ofzo halen, gewoon bakken en de dag erna koud opeten, ik doe dat ook altijd, met nasi en bami.

Maar zeker niet ongeduldig worden bro, bij mij reageerd ook altijd alles heel laat, soms zit ik al in week 4-5 dat ik pas iets merk. Dus zeker niet gaan flippen en elke dag op die weegschaal gaan staan, je zal wel merken als het begint te werken

Grtz
                    stil growing

Comment

wilde ik nog zeggen: check logs van snipke. haha... die zat eerst 4 weken te zeuren. ELKE keer weer

Comment

Thanks!!! voor jullie hulp. Ik maakte me al ongerust.

Maar ik heb iets anders. Ik heb zondag deca 2ml+testo 1ml gezet. Heb nu een soort verdikking op de spuit plaats. Is dat normaal of zou dat een cyste vorming zijn?
                        Last edited by pjas; 12-09-2006, 20:53.

Comment

Nee, da's geen cystevorming. De ingespoten vloeistof kan gewoon wat moeilijk weg. Wellicht niet diep genoeg gezet? Goed gemasseerd? Blijf het maar af & toe masseren en pak volgende keer je andere been/bil.

Comment

Originally posted by Mr. Symmetry View Post
                            Nee, da's geen cystevorming. De ingespoten vloeistof kan gewoon wat moeilijk weg. Wellicht niet diep genoeg gezet? Goed gemasseerd? Blijf het maar af & toe masseren en pak volgende keer je andere been/bil.
                            Gelukkig!!. Ik maakte me al zorgen.
                            Heb een naald van 0.8x40 mm gebruikt zou diep genoegd moeten zijn. Maar ik heb het niet gemasseerd.
                            Last edited by pjas; 13-09-2006, 08:07.

Comment

Originally posted by pjas View Post
                              Gelukkig!!. Ik maakte me al zorgen.
                              Heb een naald van 0.8x40 mm gebruikt zou diep genoegd moeten zijn. Maar ik heb het niet gemasseerd.
                              Altijd een tijdje masseren na het zetten. Dat helpt de vloeistof verdelen en voorkomt (gedeeltelijk) spierpijn etc.

Comment

Status: eind week 4

gewicht staat nu op 101.5 dus in totaal 3,5 kg winst. Kracht is nog steeds niet toegenomen. Ik bankdruk nog steeds hetzelfde als 4 weken geleden. Mag toch hopen dat het deze week toch echt gaat gebeuren.

Het enige is dat ik 3,5 kg zwaarder ben ( volgens mij vocht) en dat mijn libido wat omhoog is gegaan.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X