Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Je kuurt in iedergeval wel verstandig.Je bent begonnen met een winstrol only nu een deca test op normale hoeveelheden.Volgende keer mischien met dboll.Wel hopen dat het een beetje aanslaat natuurlijk.
kan ook zijn dat je ongeduldig bent. winstrol is snelwerkend, wat je nu gebruikt zeker niet. don't worry. als je jezelf teveel stresst zal dat zeker niet positief op je kuur werken. neem ook mr. sym. zn advies serieus en het komt dan wel goed.
hoe lang is deze kuur na je vorige eigenlijk?
bij te snel weer kuren heb je ook tegenvallende gains!!
kan ook zijn dat je ongeduldig bent. winstrol is snelwerkend, wat je nu gebruikt zeker niet. don't worry. als je jezelf teveel stresst zal dat zeker niet positief op je kuur werken. neem ook mr. sym. zn advies serieus en het komt dan wel goed.
hoe lang is deze kuur na je vorige eigenlijk?
bij te snel weer kuren heb je ook tegenvallende gains!!
De winstrol was 3 maanden voor deze kuur. Maar ik ga wat meer aan de kip zoals mr. sym. aangeeft. ben benieuwd.
Da's hartstikke gezellig kerel, maar ga vooral aan de rijst in plaats van (stok)brood.
Het probleem overdag is dat ik op mijn werk niet de gelegenheid heb om een bord rijst te koken. En als ik onderweg ben is het een beetje ongemakkelijk met een kamping gasstel.
Zal wat meer bananen meenemen voor overdag. Of heb jij een betere suggestie?
Je kan in de winkel toch van die kant en klare bami goring ofzo halen, gewoon bakken en de dag erna koud opeten, ik doe dat ook altijd, met nasi en bami.
Maar zeker niet ongeduldig worden bro, bij mij reageerd ook altijd alles heel laat, soms zit ik al in week 4-5 dat ik pas iets merk. Dus zeker niet gaan flippen en elke dag op die weegschaal gaan staan, je zal wel merken als het begint te werken
Thanks!!! voor jullie hulp. Ik maakte me al ongerust.
Maar ik heb iets anders. Ik heb zondag deca 2ml+testo 1ml gezet. Heb nu een soort verdikking op de spuit plaats. Is dat normaal of zou dat een cyste vorming zijn?
Nee, da's geen cystevorming. De ingespoten vloeistof kan gewoon wat moeilijk weg. Wellicht niet diep genoeg gezet? Goed gemasseerd? Blijf het maar af & toe masseren en pak volgende keer je andere been/bil.
We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Nee, da's geen cystevorming. De ingespoten vloeistof kan gewoon wat moeilijk weg. Wellicht niet diep genoeg gezet? Goed gemasseerd? Blijf het maar af & toe masseren en pak volgende keer je andere been/bil.
Gelukkig!!. Ik maakte me al zorgen.
Heb een naald van 0.8x40 mm gebruikt zou diep genoegd moeten zijn. Maar ik heb het niet gemasseerd.
gewicht staat nu op 101.5 dus in totaal 3,5 kg winst. Kracht is nog steeds niet toegenomen. Ik bankdruk nog steeds hetzelfde als 4 weken geleden. Mag toch hopen dat het deze week toch echt gaat gebeuren.
Het enige is dat ik 3,5 kg zwaarder ben ( volgens mij vocht) en dat mijn libido wat omhoog is gegaan.
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment