Originally posted by Mr. Symmetry
View Post
Kuur voorstel
Collapse
X
-
Massa kweken en harder worden binnen 4 weken
• Test prop
• Tren ace?
• Winny
Cutten, harder worden 12 weken
• Test prop
• Tren enth of ace
• Masteron
• EAC- stack
• Clen
• Winny?
Waarom niet gewoon meteen beginnen met een cuttingskuurtje als je doel is droger komen te staan???They call me Alcatraz.....because I'm hard as a rock
Don't stimulate....Annihilate!!!
Ronnie is STIL the King!!!
Comment
-
Originally posted by rik View PostJe gaat dus ook 16 weken aan de tren....is dit niet wat erg lang??? Je hebt het over de eerste 4 weken massa kweken en hierna droog trainen!! Hoeveel massa denk je in 4 weken aan te zetten en denk je na het cutten hier iets aan over te houden??
Waarom niet gewoon meteen beginnen met een cuttingskuurtje als je doel is droger komen te staan???
Look down here
Comment
-
Wijziging aangebracht:
1 t/m 12 150 mg Test prop EOD
1 t/m 12 75 mg Tren ace EOD
3 t/m 12 50 mg Masteron EOD
7 t/m 12 60 mg Winny oral ED
1 t/m 12 EAC- stack ED afgewisseld met clen
1 t/m 12 Clen ED afgewisseld met EAC- stack
Kuurplan bestrijkt nu 12 weken.
@ snipke: Daar zou je goed gelijk in kunnen hebben bro. Tis ook zo dat ik altijd aankijk hoe ik erop ga reageren. Als ik al zie dat ik met tren en mast droog en hard word zoals ik het wil hebben dan blijft winny eruit. Stel dat ik maar 10 weken nodig heb om mijn doel te bereiken dan houd ik na die 10 weken ook gewoonweg op. De kuur die hierboven staat geeft een extreem scenario aan. Dus mócht ik 12 weken nodig hebben om zo droog te worden zoals ik het wil en mócht ik mast, tren en winny hiervoor nodig hebben dan wil ik dat dit scenario al klaar ligt voor gebruik en dat het klopt. Ik wil niet tijdens een kuur dit scenario moeten gaan ontwerpen omdat iedereen weet dat tijdens een kuur van alles door je hoofd spookt wat betreft verkeerde interpretaties van je eigen fysiek en/ of vooruitgang. Ik wil er gewoon zeker van zijn dat dit ‘extreme’ scenario klopt, mocht ik het dus teweeg gaan brengen.
Get it?
Comment
-
Wijziging aangebracht:
1 t/m 12 150 mg Test prop EOD
1 t/m 12 75 mg Tren ace EOD
3 t/m 12 50 mg Masteron EOD
7 t/m 12 60 mg Winny oral ED
1 t/m 12 EAC- stack ED afgewisseld met clen
1 t/m 12 Clen ED afgewisseld met EAC- stackGet it?
Je wilt naar 7 tot 8 % Bf zei je. Hoeveel sta je nu dan?? Met het juiste voedingsschema moet je zeker ver kunnen komen.
Succes kerelThey call me Alcatraz.....because I'm hard as a rock
Don't stimulate....Annihilate!!!
Ronnie is STIL the King!!!
Comment
-
Originally posted by Achilles View PostJa dat zie je goed.
tren ace 8 weken lang eod prikken heb ikzelf gedaan (gs) en erg weinig resultaat gehaald. en omdat de verhalen zo lovend zijn ga ik ervan uit dat de dosis dan te laag moet zijn gweest.
daarom zeg ik: dosis kan laag omdat je versterkende middelen heb. (omdat je zoveel soorten + zo lang kuurt is hoe minder hoe beter natuurlijk.
dat ester dat bedoel ik ook. dus het niet vocht vasthouden van testosteron prop en wel van testosteron enantaat is dus imo een sprookje. lees nog een keer wat ik zei dan zie je dat we hetzelfde zeggn.een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
-
Originally posted by bruce View Postdat tren enantaat slechter voor je is als acetaat heb ik ook maar van een onderzoek gelezen. maar weet echtniet meer hoe ik eraan kom. was wel een duidelijk artikel.
tren ace 8 weken lang eod prikken heb ikzelf gedaan (gs) en erg weinig resultaat gehaald. en omdat de verhalen zo lovend zijn ga ik ervan uit dat de dosis dan te laag moet zijn gweest.
daarom zeg ik: dosis kan laag omdat je versterkende middelen heb. (omdat je zoveel soorten + zo lang kuurt is hoe minder hoe beter natuurlijk.
dat ester dat bedoel ik ook. dus het niet vocht vasthouden van testosteron prop en wel van testosteron enantaat is dus imo een sprookje. lees nog een keer wat ik zei dan zie je dat we hetzelfde zeggn.
Comment
-
Ga met bruce mee vochtretentie bij test e valt reuze mee en zeker in samenweking met masteron wat een goede anti e is en waardoor je dus weinig tot geen vocht gaat aankomen.
Ben benieuwd wat je van de masteron gaat vinden.Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.
Comment
-
Originally posted by banaan View PostGa met bruce mee vochtretentie bij test e valt reuze mee
Ben benieuwd wat je van de masteron gaat vinden.een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 2x
- 92.5kg 4x
- 92.5kg 5x
Deficit wide grip SL DL:
- 90kg 2x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 92.5kg 6x
Sumo safety bar goodmorning:
- 21kg 2x15
Wide...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70.5kg 6x
- 70.5kg 8x
Safety bar back extension:
- 40.5kg 4x
- 23kg...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
1 week geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C