Kuur voorstel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kuur voorstel

Massa kweken en harder worden binnen 4 weken
    • Test prop
    • Tren ace?
    • Winny

Cutten, harder worden 12 weken
    • Test prop
    • Tren enth of ace
    • Masteron
    • EAC- stack
    • Clen
    • Winny?

Ik weet nog niet of ik winny erbij ga doen tijdens de cut. Dit voor mijn lever. Als ik het doe dan zou ik het de laatste 6 weken van de cut doen.

Een paar richtlijnen:
    - De perioden van 4 en 12 weken liggen vast.
    - Geen lange esters vanwege het willen vermijden van vet en vocht. Ook omdat het massa kweken niet gigantisch hoeft te zijn.
    - Kuur is een totaal van 16 weken:4 + 12

Laat maar horen wat jullie hiervan vinden!
    Last edited by Achilles; 16-10-2006, 22:20.

Ik kan je kuurvoorstel niet helemaal volgen, Achilles. Je wilt 4 weken massa bouwen en vervolgens direct gaan cutten? Tot hoeveel procent vetmassa dan? Masteron geeft pas resultaat als je rond de 8%-10% zit, om maar een voorbeeld te noemen.
    Last edited by Mr. Symmetry; 18-10-2006, 09:19.
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

is tren a een kortere ester als de E ??
      Who's the Chef

Comment

Originally posted by been View Post
        is tren a een kortere ester als de E ??

Comment

Originally posted by Mr. Symmetry View Post
          Ik kan je kuurvoorstel niet helemaal volgen, Achilles. Je wilt 4 weken massa bouwen en vervolgens direct gaan cutten? Tot hoeveel procent vetmassa dan? Masteron geeft pas resultaat als je rond de 8%-10% zit, om maar een voorbeeld te noemen.

Ik zit aan iets als dit voor jou te denken:

-week 1 t/m 10 test E
          -week 1 t/m 4 winstrol
          -week 5 t/m 12 tren A of tren E
          -week 11 t/m 16 test Prop
          -week 13 t/m 16 anavar (voordeel: extra kracht, geen vocht, geen honger)
          -week 1 t/m 16 proviron (masteron dus niet nodig en geen vocht tijdens kuur)
          -vanaf week 11 tot einde nakuur 2 weken clen / 2 weken ECA

Zeg eens wat je wilt...
          Ik kan je kuurvoorstel niet helemaal volgen, Achilles. Je wilt 4 weken massa bouwen en vervolgens direct gaan cutten? Ja. Ik wil een kleine buffer van 3 a 4 kilo pakken in die eerste 4 weken voor de cut (van 12 weken). Dit wil ik en kan ik alleen doen met middelen die korte esters hebben. Tot hoeveel procent vetmassa dan? Ik wil naar een bf van 8-7 gaan met volledige hardheid.Masteron geeft pas resultaat als je rond de 8%-10% zit, om maar een voorbeeld te noemen. Dit heb ik op een ander forum ook gelezen maar daarnaast hoor je ook mensen die het met een hogere bf hebben gebruikt met alsnog goede resultaten

Comment

Ik snap je ook niet helemaal je gaat toch of massa kweken of cutten???
            Kun je de hoeveelheden ook eens in mg's neerzetten. 12 weken prop? dat wordt lekker veel prikken bro...
            187cm, 118kilo, 8% BF!!!!!!!!

Comment

Originally posted by jp79 View Post
              Ik snap je ook niet helemaal je gaat toch of massa kweken of cutten???
              Kun je de hoeveelheden ook eens in mg's neerzetten. 12 weken prop? dat wordt lekker veel prikken bro...
              Ik ga voor een buffer van 3 a 4 kilo. Dit noem ik dan massa kweken. Meteen hierna ga ik cutten.

Hoeveelheiden zullen standaard zijn:
              Test prop 100mg / EOD
              Tren Ace 75 mg / EOD
              Winny 50 mg / ED oral

Het prikken maakt mij niks uit

Comment

Wel behoorlijk zwaar voor je lever, tren en winstrol.

Die 3 a 4kg mag geen probleem zijn.

Greets...
                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by Curiosio View Post
                  Wel behoorlijk zwaar voor je lever, tren en winstrol.

Die 3 a 4kg mag geen probleem zijn.

Greets...
                  Volgens mij haal je iets door elkaar grote vriend.

"Trenbolone is not particularly toxic though. Liver values are barely elevated while using it."

Bron: Bodybuilding.com - Big Cat - In Depth Finaplix Profile!

Comment

De één beweerd van niet en de ander dat het zwaar is voor lever en nieren.
                    Je gaat er in ieder geval van zweten en stinken.

Greets...
                    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

je gaat dus 16weken on?

Comment

clen afwisselen met efedrine?

zou in je lange kuur zeker tren acetate nemen. enantaat zou (nog) slechter voor je zijn en dat voor zoveel weken....
                        waarom eod prikken? zou de tren de eerste 4 weken zeker ed pakken.
                        de test prop eod.
                        daarnaast winny de eerste 4 weken eruit laten. lijkt me overbodig, en daarnaast extra belasting.
                        voor de rest lijkt ut me goed eruit zien
                        zoek wel ff goed uit of je geen tegenwerkende middelen ertussen hebt zitten. tis zoveel soorten ineens.
                        ++ niet te vergeten: stacks versterken elkaar. dit betekent dat je de doses laag kan houden.

dat je van test prop minder vocht vasthoudt, geloof ik eigenlij kniet zo in. dat zou dan door het ester komen en niet door de stof. uiteindelijk wordt het testosteron toegeschreven. anders zou tren enantaat ook vocht veroorzaken. het moet volgens mij zo zijn dat je met langere esters gwoon meer depot opbouwd en dus meer bijwerkingen krijgt. dit zou dus betekenen dat je aan 250mg testo enantaat net zo veel hebt (na paar weken) als 100mg prop eod. dat scheelt in de knip, in bijwerkingen en het levert hetzelfde resultaat. ik heb dit niet recentelijk uitgezocht. daavoor geen tijd. maar laat iemand mij maar es vertellen dat het NIET zo is.
                        Last edited by bruce; 18-10-2006, 19:07.
                        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by punani View Post
                          je gaat dus 16weken on?
                          Ja dat zie je goed.

Originally posted by bruce View Post
                          clen afwisselen met efedrine? Klopt

zou in je lange kuur zeker tren acetate nemen. enantaat zou (nog) slechter voor je zijn en dat voor zoveel weken.... Waarom is dit dan nog slechter voor me?
                          waarom eod prikken? zou de tren de eerste 4 weken zeker ed pakken. Wat is het voordeel van tren ace iedere dag prikken i.p.v. eod?
                          de test prop eod.
                          daarnaast winny de eerste 4 weken eruit laten. lijkt me overbodig, en daarnaast extra belasting.
                          voor de rest lijkt ut me goed eruit zien
                          zoek wel ff goed uit of je geen tegenwerkende middelen ertussen hebt zitten. tis zoveel soorten ineens.
                          ++ niet te vergeten: stacks versterken elkaar. dit betekent dat je de doses laag kan houden. Tren - winny - mast versterken elkaar.

dat je van test prop minder vocht vasthoudt, geloof ik eigenlij kniet zo in. dat zou dan door het ester komen en niet door de stof. uiteindelijk wordt het testosteron toegeschreven. anders zou tren enantaat ook vocht veroorzaken. Dan komt het juist niet door het ester aangezien tren enan een lange ester is... het moet volgens mij zo zijn dat je met langere esters gwoon meer depot opbouwd en dus meer bijwerkingen krijgt. dit zou dus betekenen dat je aan 250mg testo enantaat net zo veel hebt (na paar weken) als 100mg prop eod. dat scheelt in de knip, in bijwerkingen en het levert hetzelfde resultaat. ik heb dit niet recentelijk uitgezocht. daavoor geen tijd. maar laat iemand mij maar es vertellen dat het NIET zo is.

Comment

Ik zou de winny eruit laten, je gebruikt deze toch enkel om harder te worden, maar door de tren wordt je al had genoeg denk ik, denk ook dat de winny geen toegevoegde waarde meer heeft als je al tren en masteron zet.

Grtz
                            stil growing

Comment

Achilles, aangezien je tot nu toe ELK aangedragen idee weerlegt met blijkbaar opgebouwde kennis, vraag ik me af waarom je hier uberhaupt nog een kuurvoorstel doet. Het is nu een soort spelletje aan het worden. Ik zou zeggen: begin maar met je kuur en we zien het dan wel. 4 weken massa/buffer, da's duidelijk en dan 12 weken aan de testprop en weet ik wat voor middelen allemaal, da's ook duidelijk. No offence bro, maar ik geloof niet dat wij jou kunnen helpen. Het feit dat ook een ervaren (ex)kuurder als Curiosio jou niet van repliek dient zegt genoeg, denk ik. Gewoon lekker beginnen maar.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X