@Jack ja idd met test erbij helemaal lekker maar ik denk dat je dat niet nodig hebt om goede gains te behalen in een eerste kuurtje.
eerste kuur
Collapse
X
-
Moet zeggen dat ik en andere bij mij op de sportschool (op rik na dan) allemaal goede resultaten hebben geboekt op dboll icm deca.
UVC wilde een dboll only doen en dus niet icm deca!! Met deca erbij wordt het een ander verhaal.'Heb ik hem ook aangeraden.
Wil jij zeggen dat je goede ervaringen hebt met dboll only. Het trainen gaat die 6 weken echt wel lekker idd, maar het merendeel van je gains bestaat uit vet en vocht dankzij de bergen oestrogenen die door je lichaam zwerven. en je gains verdwijnen voor het grootste deel als sneeuw voor de zon!!They call me Alcatraz.....because I'm hard as a rock
Don't stimulate....Annihilate!!!
Ronnie is STIL the King!!!
Comment
-
@Rik bedoel dus dat er niet perse tset bij gezet hoeft te worden om goede gains te halen. Ennuh anabols make you stupid? Wij hebben nooit dboll only gedaan altijd icm met deca of primo. Ben zeker geen voorstander van oral only kuurtjes omdat je dit in mijn ogen altijd moet stacken met injects voor max gains.
Of heb je stiekum tussendoor lopen snoepen??Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.
Comment
-
oke ik weet dat je met winstrol geen vocht vasthoudt en meer kwaliteitsspieren opbouwt mis.
Maar mijn bedoeling was eigenlijk nu toch zoveel mogelijk proberen over te houden van dboll en dan rond maart/april een 6weken winstrol kuur te doen.
De mensen die zeggen dat je beter combinaties kan nemen en injects veel beter zijn om goede gains te halen geloof ik allemaal wel MAAR...
Als ik een beetje gezond probeer na te denken(zover dit mogelijk is als je denkt aan kuren) , kan je beter zo licht mogelijk beginnen om je lichaam te laten wennen aan anabolen.Met orals zullen tenslotte meer werkzame stoffen afgebroken worden die je lichaam niet zo graag heeft dan met injects.Daarvoor dient een lever tenslotte.Oke het is niet zo goed voor je lever maar als eerste 2kuurtjes zal het nog wel meevallen als je ja goed laat controleren door een arts.Het is tenslotte ook nog maar de eerste keer dat je met anabolen in aanraking komt.
Als je dan een jaartje hierna een test/deca zou doen dat lijkt mij verstandiger...
Je gaat ook niet fietsen eer je kan lopen.
Denk niet dat vele mijn mening hier zullen volgen,....
grtz uvc
Comment
-
Aha. Dus jij vindt dianabol-only een licht kuurtje? Omdat je slechts 1 middel gebruikt? Dianabol is een heel zware anabole steroide, beste kerel. Een paar pilletjes leggen je complete hormonale systeem plat. Daar is een openbaarvervoersstaking niets bij! Wat niet wil zeggen dat je het niet mag doen. En ook eventuele dokterscontrole zou ik inderdaad toejuichen. Winstrol-only is in mijn optiek een prima kennismaking met anabole steroiden, maar dianabol-only is dat niet. En ik spreek uit ervaring.We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Comment
-
Ik ben dus toch gestart met mijn kuur dboll,had het nl al gekocht.
Nu 12dagen bezig.Eerste week 30mg genomen,deze week 40mg.
Resultaat tot nog toe:van 90,2 naar 92,0 kg en bf van 11,7 naar 11.
Nog maar een heel kleine krachtoename maar wel 24u per dag een goede pomp.....
grtz
Comment
-
-
Niet teveel op korte termijn leven.. Ik denk dat je wel oud wil worden toch? Ik weet er niet veel van af, dus ik moet eigenlijk mijn mond houden.
Maar als de ervaren mensen hier zeggen dat het zwaar voor je is, en je het beter niet kan doen. Dan kun je het beter ook gewoon niet doen.
Ik weet niet of er een mogelijkheid is om te verminderen van inname ofzo waardoor je je dbol alsnog kan gebruiken zonder enorme risico's.. Mischien dat iemand die er bekend mee is dat kan zeggen?? Zo kan je dan mischien toch nog iets met je dbol zonder je lichaam aan gort te helpen.
iig succes.VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL
Comment
-
Originally posted by snipke View Postvind het ook zeker geen slimme beslissing, en ik moet zeggen dat je speciale dbol hebt, 2 kg erbij en 0,7 % vet eraf, de meeste mensen komen nochthans veel vocht en vet aan van een dbol only
Grtz
Greetz.
Comment
-
Gaat vaker zo.
Mensen schrijven dan hele flinke winsten toe aan een kuur, terwijl ze in werkelijkheid een groot deel daarvan gewoon naturel hadden kunnen halen als ze buiten een kuur net zo serieus bezig zouden zijn als tijdens.
Is ook tegelijk vaak een verklaring voor veel van het verlies achteraf, dan vallen ze weer terug in de mindere gewoonten van voor de kuur.
Je bent al in de eerste valkuil getrapt, hoop dat je slim genoeg bent om niet in de tweede te trappen.
Als groot worden je zoveel waard is dat je bereid bent daar chemische spullen voor in je lichaam te proppen, zou het je toch zeker genoeg waard moeten zijn om goed en serieus met je lichaam, sport en voeding om te gaan...
Niemand is perfect en dat hoeft ook uiteraard helemaal niet, verbaas me alleen regelmatig over die tegenstellingen. Is meer algemeen dan persoonlijk trouwens hoewel het uiteraard zeker ook betrekking heeft op jou.
Succes met je kuur verder natuurlijk.
Comment
-
Originally posted by Shannasse View PostGaat vaker zo.
Mensen schrijven dan hele flinke winsten toe aan een kuur, terwijl ze in werkelijkheid een groot deel daarvan gewoon naturel hadden kunnen halen als ze buiten een kuur net zo serieus bezig zouden zijn als tijdens.
Is ook tegelijk vaak een verklaring voor veel van het verlies achteraf, dan vallen ze weer terug in de mindere gewoonten van voor de kuur.
Je bent al in de eerste valkuil getrapt, hoop dat je slim genoeg bent om niet in de tweede te trappen.
Als groot worden je zoveel waard is dat je bereid bent daar chemische spullen voor in je lichaam te proppen, zou het je toch zeker genoeg waard moeten zijn om goed en serieus met je lichaam, sport en voeding om te gaan...
Niemand is perfect en dat hoeft ook uiteraard helemaal niet, verbaas me alleen regelmatig over die tegenstellingen. Is meer algemeen dan persoonlijk trouwens hoewel het uiteraard zeker ook betrekking heeft op jou.
Succes met je kuur verder natuurlijk.
mooier zeggen kan denk nietWho's the Chef
Comment
-
Dat is idd mooi gezegd maar ik ben er echt wel serieus mee bezig.
Anders zou ik geen 5kg winst hebben genomen het afgelopen jaar denk ik.
Maar ik denk dat de meeste van jullie wel een junkdag heeft of niet?
En dat je in het weekend wel eens een biertje mag drinken,ik vind dat je ook nog wel een beetje mag LEVEN.
Om dan meteen gaan te zeggen dat ik verkeerd bezig als ik dat biertje in het weekend laat vallen tijdens mijn kuur voor mijn lever enz niet nog meer te laten afzien vind ik toch wel grote woorden eerlijk gezegd.....
Maar laten we hopen dat ik er toch iets van over kan houden
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
1 week geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-