eerste kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Vandaag weer op controle geweest.
    93,4 bf 11procent.
    Het gewicht gaat wel goed vind ik alleen had ik meer verschil tijdens het trainen verwacht....
    grtz

Comment

Een toename van 3 kilo dus. Hoelang ben je nu met dianabol bezig?
      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

3weken bezig.
        Zou normaal in week 4naar 50mg moeten maar als ik 40mg blijf nemen zou dit voldoende zijn??
        grtz

Comment

Mijn 6weken zitten erop,94,8kg en 10,5bf.
          In totaal dus ong 5kg aangekomen.
          Heb week1 en 2 30mg,week 3 en 4 40mg en week 5 en 6 50mg genomen.
          Heb totaal niets gemerkt van bijwerkingen en denk niet dat ik echt veel vocht ben aangekomen.
          Nu hard trainen om er toch een min 3kg aan over te houden....
          grtz uvc

Comment

5 kilo is een tikkie aan de lage kant, maar een acceptabel resultaat. Nu is het zaak om goed na te kuren, een leverherstelbevorderaar te nemen, hard te blijven trainen en goed te blijven eten. Fijn dat je geen bijwerkingen hebt ondervonden, maar geloof me: je lever heeft behoorlijk te lijden gehad. Ook zal je bloeddruk nu wat aan de hoge kant zijn, verwacht ik. Houd ook rekening met eventueel tijdelijk libidoverlies. Succes met je nakuur en massabehoud!

Comment

@Mr Sym.
              Die leverherstelbevorderaar heb ik tijdens mijn kuur ook iedere dag genomen.
              Werkt dit de kuur een beetje tegen of heeft dit normaal geen effect op de resultaten?
              grtz

Comment

zou kunnen ja
                je lever probeerd zoveel mogelijk van die giftige rotzooi afte breken.

zou het zeker ook na je kuur nemen.
                Who's the Chef

Comment

Originally posted by uvc View Post
                  @Mr Sym.
                  Die leverherstelbevorderaar heb ik tijdens mijn kuur ook iedere dag genomen.
                  Werkt dit de kuur een beetje tegen of heeft dit normaal geen effect op de resultaten?
                  grtz
                  Wat Been al zegt: na de kuur is beter, omdat het zou kunnen zijn, dat een leverhersteller je lever beter doet werken waardoor er mogelijk meer dianabol wordt afgebroken. Het blijft gissen, natuurlijk.

Comment

De 5 kg bruto valt mijn ook tegen. je zegt blij te zijn om 3kg over te houden.
                    In dat geval had je beter winstrol kunnen nemen heb je ook bijna zeker 3 kg netto. Ik zelf had 4 kg netto en behouden.
                    Last edited by pjas; 21-12-2006, 14:59.

Comment

Had er ook aan gedacht dat dit het geval zou kunnen zijn.
                      En omdat ik dit eigenlijk in niemand zijn kuurlog zag wou ik het toch eens proberen of het een tegenhoudend effect kon hebben.
                      Maar ik zal het dus nooit zeker weten tenzij ik het nog eens zonder doe maar dit zullen we maar laten denk ik

Comment

Zal nog mijn log hier even komen afmaken,
                        ik sta nu op 93,6kg met 10,5bf.
                        Heb dus maar 1,2kg verloren maar dus wel nog een half procentje vet omlaag.
                        En dit zonder nakuur.
                        Ben dus al bij al wel tevreden vooral omdat ik totaal geen hinder heb ondervonden.....
                        grtz

Comment

beetje erg magere winst voor 8 weken D boll vind je ook niet??

van 90 naar 93.
                          Who's the Chef

Comment

Wat wil je verwachten, was ook maar een D-bol kuur only. vind het ook niet veel. Winstrol only had waarschijnlijk een beter resultaat gegeven.

Comment

Heb 6weken gedaan,geen 8.
                              3,4kg en vetverlies meegerekend heb ik toch 4kg netto gewonnen.
                              Meegerekend dat ik leverspaarders heb genomen tijdens gehele kuur en bijna niet gemerkt heb dat ik aan het kuren was vind ik het toch niet slecht.
                              Denk dat de meeste ook niet meer dan 4kg winnen met een winstrol only.
                              Maar goed,met een dboll only moet je hier niet veel goede reacties verwachten......
                              grtz

Comment

hoop dat je die 4 kg gaat vast houden kerel
                                Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X