cutting kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• cutting kuur

Ik ben aan het rondkijken en me te orrienteren voor een cutting kuur. Heb net eind oktober m'n massa kuurtje afgerond dat totaal niet aangeslagen was.
    Wil pas in maart beginnen met m'n volgende kuurtje. Hierbij wil ik wat in vet % omlaag maar toch een beetje massa winnen.

Ik vind het moeilijk om hierover de juiste info te vinden. Vooral de hoeveelheden omdat ik van sommige voorbeeld kuurtjes niet de voorgeschiedenis ken van de betreffende persoon.

Ik heb zelf de volgende history:
    1e kuur: winstrol 6 weken 40mg/dag:
    2e kuur: testo e 500mg/wk en deca 200mg/wk

stats: 100kg, 21%BF, 1.89

vond het volgende:
    8 weken, tren 200mg/wk ( of is dit nog te vroeg voor mij?)
    8 weken, sustanon 500mg/week
    3-8 week, winstrol 40mg/dag

Nakuur nolvadex 4 weken

Wat vinden jullie hiervan of sla ik nu de plank volledig mis? Ben benieuwd naar jullie reactie.
    Last edited by pjas; 29-11-2006, 15:43.

waarom ga je niet gewoon eers een beetje proberen te cutten met een goed dieet als ja daar in jan me begind en doet het heel rustig verlies je nix en ben je met de zomer mooi strak
    Who's the Chef

Comment

Ten eerste: Ik begrijp best dat je de teleurstelling van de vorige kuur wilt doen vergeten met een goede cutkuur, maar cutten kan echt heel goed zonder kuur.
      Ten tweede: Als je er nog steeds vanuit gaat dat jouw spullen écht waren, dan reageer jij wellicht niet goed op bepaalde middelen zoals testosteron (dus ook sustanon). Voordat je dus een kuur gaat samenstellen moet je je ervaringen meewegen.
      Ten derde: De kuur die jij nu opnoemt is niet echt een cutkuur, maar meer 1 voor droge massa.

Mijn suggestie: Niet kuren, maar een geweldig dieet en supertraining + de nodige cardio.

Wil je toch kuren: bedenk dan goed wat voor resultaat je wilt. Naar aanleiding daarvan ga je een kuurtje samenstellen. Dat kuurtje kan best 'licht' zijn en zou produkten kunnen bevatten zoals primobolan, anavar, winstrol, testosteron propiopate, proviron, masteron, equipoise en clenbuterol, om maar eens wat te noemen. Geen overhaaste beslissingen, maar gedegen onderzoek, waarna je haalbare doelen gaat stellen met zo min mogelijk schadelijke produkten, dat is wat ik graag zie!
      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

@ mr.S

Je hebt helemaal gelijk dat cutten ook zonder kuur kan.
        Mijn doel is ook droge massa. Ik wil wat goed maken van mijn laatste kuur.
        Ik weet ook niet waarom ik niet goed reageerde op de massa kuur. Misschien was het ondergedoseerd misschien ook niet. Of ik slecht reageer op testo weet ik niet maar sustanon is een ester van 4 verschillende testo's. Wie weet of ik hier wel op reageer. Kan me bijna niet voorstellen dat iemand niet op testo reageerd. Op de winstrol reageerde ik goed en is een afgeleide daarvan.

Ik wil best de deca + testo naar iemand toesturen als die de mogelijkheden heeft om het te testen. Geen probleem. Heb van beide nog een vial liggen.

Maar goed ik ben zeker niet van plan om voor maart te gaan kuren en ben me nu aan het orienteren wat de mogelijkheden zijn. Vandaar.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X