Hm. me kuurtje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hm. me kuurtje

okee dan. ikzelf vind em niet noemenswaardig. wrom? omdat ik eerst een mooi compleet combi kuurtje had samengesteld, maar door die drek tren eruit te gooien moest ik weer helemaal opnieuw samenstellen.
    ik zei 2 weken, maar is al 3 weken.
    week 1 en 2: 750 testo, 400deca
    week 3-8 ; 500 testo, 400 deca
    week 7-10: winstrol 50ed

was 82 kg. door veel vreten en trainen krappe 86kg. maar daardoor ben ik dat bulken een beetje zat. ik zit momenteel het hoogst in mn vetpercentage ooit. heb het niet gemeten, mar zal wel 15 of 16% zijn. dat moet naar 7 of 8.
    das ook de reden dat ik nu niet bulk. ben in twee weken naar 90kg gegaan en blijf daar beetje hangen. wel gaat mn vet naar beneden.
    ik heb ooit kuurtje gedaan waarbij ik te weinig at. resultaat: zeer droog. zoiets heb ik nu ook in gedachten. die klonten op mn heupen(onderrug) das verschrikkelijk.
    in week 3 werd ik sterker dan ik ooit geweest ben. dus das leuk. zie er ook redelijk hard uit van boven. alleen dus die f*cking buik he. (nog nooit eerder een buik gehad).
    na deze kuur kijk ik hoeveel ik nog over heb aan vet en wil dat met helios wegwerken. ik denk dat ik blij mag zijn als ik 85 of 86 kg droog zal wegen. maarrrrr.... dat ziet er wel huge uit!
    gege. alle meisjes op de sportschool praten weer voluit als ik bezig ben. haha.stoppen ze zelfs met hun oefeningen. dat mag ik wel he. affijn. heel verhaal, met klein dingetje over mn kuur.
    ff een vergelijking; ooit drukte ik 2x 110kg. dat zakte weer af en werd weer 3 of 4x 100.
    nu was het 4x 110 alleen, 2 met beetje hulp (2 vingers) en een keer echt helpen. dus ong. 6x.
    schouders zitten en 2 dumbells tegen je borst met palm naar je toe. dan omhoog pushen, waarbij je palmen draaien. ging net met 22,5kg. veel pijn en moeite. laatste keer 26kg zonder moeite, dus dat wordt 30 aanst. donderdag. grooaarrrr.
    en ja, ik heb ut beloofd. foto's komen ook nog.

einde roman
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Hoi Bruce,

kuurtje ziet er goed uit. Ik ben nu aan het cutten en dat is echt zwaar cut. Doe cardio, maar wat een ramp is dat. Ik weeg nu 100.1, moet naar de 85-90. Daarna ga ik een kuurtje proberen, iig suc7, keep us posted!

Grtz

Comment

Klinkt niet verkeerd hoor!
      En ben benieuwd naar de foto's...

Comment

Gaat goed Brucie je komt er wel
        Ben ook heel benieuwd naar je foto`s na de kuur

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Bruce? Als die gewichten waar zijn die je schrijft, ben je inderdaad serieus sterk aan't worden. Daar geraak in niet hoor. Zeker die biceps niet.

keep on the good work!!
          you're big? I wanna be enormous!!  

Comment

Ben ook benieuwd naar de foto's... Volgens mij heeft Brucie nog helemaal geen foto's geplaats alleen die oudere...

Verder heb ik geen verstand van die kuurtjes...

Comment

bedankt voor jullie support, groooote vrienden. ik zie het weer helemaal zitten. eigenlijk ben ik best een beer. hahahaha.

klopt, purplie alleen die ouwe. maarrr... ik hoop met maandje ofzo wel ff wat te plaatsen. of 2 mnd. dan is het wat droger. (hoop ik)

gr. bruce

Comment

Behoorlijk ijdel die Bruce....

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (sliderke @ Mei. 21 2003,21:27)]Bruce? Als die gewichten waar zijn die je schrijft, ben je inderdaad serieus sterk aan't worden. Daar geraak in niet hoor. Zeker die biceps niet.

keep on the good work!!
                  Ik mag toch hopen dat Brucie hier niet een beetje zit te jokken tegen ons...

Comment

Tuurlijk doet hij dat niet!

Greets...

Comment

grr. is niet zo raar hoor zo'n vooruitgang. heb al es tegen michael333 verteld dat ik es in een kuur in week 2 met nekdrukken de 70kg in mn nek liet liggen. kreeg em niet omhoog. week3 ineens 8keer met gemak. dus ineens bulk kracht. maarre.... vooral de biceps zegt sliderke... zei ik wat over mn biceps dan?

ik ben volgens de centimeter ook het grootst wat ik ooit heb gemeten. + 2 meiden stonden met 2 jochies te praten. kwam ik erin op mn hempie hoor ik zo achter me: bliksems. gege. das leuk. maarrrrr...... ik vind mezelf helemaaal niet groot nu. paar weken terug wel. normaal tijdenskuur vind ik dat wel, maar ja. zal wel goed wezuh.

Comment

Hmm je spelling wordt er ook niet beter op

Op een gegeven moment zie je ook niet meer dat je groter wordt Bruce dat had ik ook.
                        Stond dan zelf te kijken en dacht dat het niks werd terwijl een ander vond dat ik juist enorm gegroeid was.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (Curiosio @ Mei. 22 2003,19:46)]Hmm je spelling wordt er ook niet beter op

Op een gegeven moment zie je ook niet meer dat je groter wordt Bruce dat had ik ook.
                          Stond dan zelf te kijken en dacht dat het niks werd terwijl een ander vond dat ik juist enorm gegroeid was.

Greets...
                          Kan me herinneren 4.5 jaar geleden, dat mijn beste maat die niet trainde met me naar het strand ging, en met kleding aan zag ik er iets groter als normaal uit, maar toe in mijn shirt uittrok, trok ie letterlijk wit weg, sindsdien is ie gaan trainen, ik zat al 6 maanden op hetzelfde gewicht, maar ik moet eerlijk gezefd zeggen dat het uiterlijk voor mij nioet doorslaggevend is, I just love to train, kan er een hoop agressie in kwijt, dat terwijl ik zo'n aardige gozer ben.

Grtz

Comment

gisteravond 91,3kg. en : aanzienlijk droger.
                            mn bovenste blokken kan je al zien. (4 stuks)
                            er wordt ook al gezegd dat ik groter ben.
                            heb geen dikkere kop door arimidex
                            eerste winstrol al gezet, zometeen de volgende. denk nog stuk droger te worden.
                            kracht is wel minder, maar dat wijt ik aan de warmte.

you will be hearing from me

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (bruce @ Jun. 03 2003,15:05)]gisteravond 91,3kg. en : aanzienlijk droger.
                              mn bovenste blokken kan je al zien. (4 stuks)
                              er wordt ook al gezegd dat ik groter ben.
                              heb geen dikkere kop door arimidex
                              eerste winstrol al gezet, zometeen de volgende. denk nog stuk droger te worden.
                              kracht is wel minder, maar dat wijt ik aan de warmte.

you will be hearing from me
                              Ben benieuwd Bruce

Grtz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X