Komt toch op het zelfde neer, maar goed zal verder ook wijs me mond houden. Opzoek naar 2 andere en verder gaan maar. Ook mijn linker schouder is fuck up.. kan amper 2 kilo gewicht omhoog krijgen, fijn dat er van die pannenkoeken op de wereld bestaan ... denk dat ik wel 2 a 3 weken rust moet houden
De Bodynet Beachboy Classic 2011
Collapse
X
-
Originally posted by Bigger faster stronger View PostMiss wil marnop wel mee doen in de jury die bood het al eerder aan?
Ik kan wel iig tegenwicht geven aan de dingen die vrouwen "lekker" zouden vinden en daarmee stemmen geven.
Met de achterliggende gedachte die er aan de contest was gegeven deze keer, vind ik de voor tussen en eind foto's ook veel minder van belang.
Als je eenmaal iemand een lekker ding vind dan zal dat over 3 maanden niet gelijk veranderd zijn. Leuk koppie, lekker lijf en 3 maanden later tja misschien iets strakker. En de andere deelnemers dan?
Ik ben van mening dat de voorgaande editie beter was, er werd gekeken naar het totaal plaatje door meer mensen en iet omdat een paar vrouwen iemand lekker vinden.
Dus als mensen mij willen hebben als jurylid dan zal je er rekening mee moeten houden dat ik niet kijk naar welk koppie er op staat, maar puur let op spiermassa, verhoudingen, definitie en ontwikkeling. Dus zoals vorig jaar.
mbt het wegvallen van prijzengeld(daar heb ik geen mening over, dat is Ashley's keuze en het waarom is ook aan hemzelf) we zouden een leverancier van supps kunnen benaderen om iets te schenken aan de winnaar(s).
Dus zeg het maar.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Originally posted by marnop View PostIk kan wel iig tegenwicht geven aan de dingen die vrouwen "lekker" zouden vinden en daarmee stemmen geven.
Met de achterliggende gedachte die er aan de contest was gegeven deze keer, vind ik de voor tussen en eind foto's ook veel minder van belang.
Als je eenmaal iemand een lekker ding vind dan zal dat over 3 maanden niet gelijk veranderd zijn. Leuk koppie, lekker lijf en 3 maanden later tja misschien iets strakker. En de andere deelnemers dan?
Ik ben van mening dat de voorgaande editie beter was, er werd gekeken naar het totaal plaatje door meer mensen en iet omdat een paar vrouwen iemand lekker vinden.
Dus als mensen mij willen hebben als jurylid dan zal je er rekening mee moeten houden dat ik niet kijk naar welk koppie er op staat, maar puur let op spiermassa, verhoudingen, definitie en ontwikkeling. Dus zoals vorig jaar.
mbt het wegvallen van prijzengeld(daar heb ik geen mening over, dat is Ashley's keuze en het waarom is ook aan hemzelf) we zouden een leverancier van supps kunnen benaderen om iets te schenken aan de winnaar(s).
Dus zeg het maar.
Lijkt me een goed idee, ik zou zeggen: Janneke / Beaudien / Marnop''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''
Comment
-
Originally posted by marnop View PostIk kan wel iig tegenwicht geven aan de dingen die vrouwen "lekker" zouden vinden en daarmee stemmen geven.
Dus zeg het maar.
Comment
-
Dus zeg het maar.
De vrouwtjes geilen waarschijnlijk meer op het koppie en of die een sixpack heeft en niet meer:P
Comment
-
Originally posted by Bigger faster stronger View Postahahah zoo bedoelde ik het ook niet jonge het kwam er op neer dat jij naar de massa zou kijke kwa fysiek,progressie enz.
De vrouwtjes geilen waarschijnlijk meer op het koppie en of die een sixpack heeft en niet meer:PMake it happen, shock everyone!
Comment
-
Originally posted by Bigger faster stronger View PostDe vrouwtjes geilen waarschijnlijk meer op het koppie en of die een sixpack heeft en niet meer:P
Niet zo denigrerend, he!
ik kijk echt wel naar meer dan dat.
Ik vind de opzet van Marnop wel een goeie trouwens."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by frankey View PostVolgens mij moet jij is nadenken voordat je iets schrijft.. Heb ik in dat bericht over het geld gehad? NEE dus klets niet, vind het alleen jammer dat hij zomaar eruit stapt zonder reden?? terwijl wij toch best moeite hebben gedaan om volgens zijn regels iets te doen. (reden is nu wel gegeven)
Gaat dat niet om het geld? uitleg vragen?
Ezel...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment