BBC The Battle!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Morgen de laatste dag om te stemmen...

Triple is niet meer in te halen en dus zeker nr:1 (alvast gefeliciteerd man.. goed gedaan)
    Blijkt toch dat massa het ieder jaar weer win..

Iedereen heeft super zijn best gedaan vindt ik.. en volgend jaar hopelijk weer een spannende contest...

Comment

Ja feli triple !! maar is zeker niet dat hij alleen door massa heeft gewonnen. totaal plaatje van goeie verhoudingen droogheid en idd massa heeft gewonnen. Maar een beachboy heeft hoort ook flinke massa op de biceps en borst te hebben.
      Een dag niet getraind...

Comment

Gleke
        Nibor
        WK

Comment

Hmmm, buitengewoon yummie wat ik hier zag....haha. Met aandacht en interesse bekeken en tot de volgende conclusie gekomen.

1. Nibor, hele mooie progressie en in een korte tijd, vooral de borst erg beachboy
          2. WK, heel erg de moeite waard om me voor om te draaien op het strand, lekker koppie ook
          3. Frankey, misschien iets teveel massa voor beachboy...maar ik zou je graag tegen komen op het strand

Heel veel succes allemaal
          beeeeeeeeeeeeeps

Comment

Originally posted by frankey View Post
            Ja feli triple !! maar is zeker niet dat hij alleen door massa heeft gewonnen. totaal plaatje van goeie verhoudingen droogheid en idd massa heeft gewonnen. Maar een beachboy heeft hoort ook flinke massa op de biceps en borst te hebben.
            borst wel , biceps minder. kdenk dat beachboy vooral om het centrum gaat. groteborst en sixpack maar minder in armen en rug
            ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

onze beeps schreeuwt weer om aandacht hoor

Comment

Originally posted by yvesb View Post
                onze beeps schreeuwt weer om aandacht hoor
                Welnee, ze geeft gewoon haar mening en haar stemmen.
                Daar is toch een keer of 100 om gevraagd?
                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

1. Triple
                  2. Gleke
                  3. Frankey

Frankey eindigt als derde, omdat hij toch minder droog is dan de andere. Beachboys zijn nou eenmaal vaak vrij droog, maar even goed. Iedereen goed gewerkt en laat het motivatie voor jezelf zijn om te knallen mocht je dat nog niet helemaal hebben.

Triple ziet er toch voor het oog wat massiever uit dan Gleke, geen idee of de weegschaal hetzelfde zegt maar toch.
                  Last edited by Iron Mind; 25-06-2011, 17:44.
                  "Straight outta gym"

Comment

Ziet er naar uit dat voor de 2-3 de plaats zal gaan tussen frankey en gleke.
                    Alhoewel ik denk als ik naar de punten dat het gleke wordt ( blijft toch men broer he )

Wil met BBC volgend jaar ook wel eens meedoen. Maar dat is nog effe afwachten eerst nog wat bigger worden
                    I'm not special, but not the same as you.
                    Because I do things you will never do.
                    SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)

Comment

Ben blij met me 3e plek hoor
                      Een dag niet getraind...

Comment

Originally posted by frankey View Post
                        Ben blij met me 3e plek hoor
                        Mag je ook zeker zijn maat..!!!

Ik had bij je begin foto's niet verwacht dat je zo hoog zou komen , maar na je laatste foto's had ik wel een vermoeden dat je erg hoog zou eindigen..

Comment

Aangezien er TOT vandaag gestemd kon worden is nu dus de uitslag als volgt:

Zoals verwacht heeft Triple de eerste plek behaald met ver uit de meeste stemmen..

BODYNET BEACHBOY 2011 TRIPLE ACE gefeliciteerd man!!!

Triple ace: 125 punten
                          Gleke: 75 punten
                          Frankey: 45 punten
                          Nibor76nl: 27 punten
                          Posseltje: 24 punten
                          WK81: 15 punten
                          Jantje: 10 punten
                          Talal: 7 punten
                          Limit: 1 punt

Dankzij de inzet van Posseltje heeft het jaar 2011 toch nog een bodynet beachboy...

Comment

Waaauww mooie plek gescoort, haha!

Comment

vrientjespolitiek.
                              jantje jij verdient zeker hogen lolz
                              Lost all i got

Comment

nibor neem aan dat je de dubbeltelling van kojak er niet bij gezet hebt, want dat is een beetje oneerlijk

Verder gefeliciteerd iedereen, jullie hebben het verdiend!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X