cleane atleten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• cleane atleten

Iemand links naar bodybuilders die clean zijn geraakt waar ze nu zijn?

zodat ik me een beetje een beeld kan vormen wat het maximaal bereikbare is.

Want als ik nu naar een foto kijk vraag ik me altijd af, is dit clean of niet

Die vraag zal je altijd blijven hebben ben ik bang.
    Who's the Chef

Comment

kan je hoogstens 1 van mezelf posten

Comment

nouja, das al een begin maar jij zit ook nog niet op je max clean hé?

Comment

snap je vraag niet helemaal :P maar jah moet je maar is bij google afbeeldingen gregg valentino in type weet je wat het maximaale is. is wel lelijk zijn biceps zijn gewoon ontploft :O hij staat ook op youtube filmpjes
          you need people like me to point your fucking finger and say that's the bad guy

Comment

het maximaal bereikbare kwa spiermassa CLEAN heb ik wel gevraagd.

vind dat gewoon leuk om naar te kijken wetende dat ze het volledig puur hebben gedaan.

ik heb nog geen AS gebruikt en zal dit heel veel kans (zeg nooit nooit natuurlijk) ook nooit doen, ben ik een te grote pussy voor

Comment

oo oke hoe ver je kan komen uit puur natuur zonder kuurjes weet niet me trainer drukt van lege stang met mij mee ik met hem mee eerder:P 40 dan 50 60 70 80 85 en dat is mij top hij gaat door 90 100 en dan 140 en dan toppe dus jah hij train al 12 jaar dus denk dat je wel ver kan komen zonder iets te gebruiken wil zelf ook niks gebruiken wil een natuurlijk lichaam inplaats van ee anabolebillie niet lullig bedoelt
              you need people like me to point your fucking finger and say that's the bad guy

Comment

Zoek eens naar Hans Kroon.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Was hier laatst toch een belg die clean is? wel brute fysiek

Comment

moet je eens kijken op Eigen Kracht - Website over fitness, afvallen en doping en dan bij de sectie cleane kneiters dacht ik. daar staan een aantal gasten met een aardige fysiek op.

Comment

Originally posted by Tjaaaa View Post
                      Was hier laatst toch een belg die clean is? wel brute fysiek
                      Yep klopt. was volgens mij deze: True Natural Bodybuilding: the personal story of a real natural bodybuilder. . Gast heeft ook een mooie fysiek

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                        Zoek eens naar Hans Kroon.
                        Exact. Of beter nog: plan een training in zijn sportschool te Rotterdam.
                        We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

is het nu mijn inbeelding of zijn de spieren bij die cleane bodybuilders ook nooit zo 'vol'. De borstspieren bijvoorbeeld zijn soms precies verrimpelde dingetjes die platgelopen zijn.

Comment

Originally posted by Mr. Symmetry View Post
                            Exact. Of beter nog: plan een training in zijn sportschool te Rotterdam.
                            ga niet speciaal van belgie naar daar rijden

Comment

Originally posted by Spectral View Post
                              is het nu mijn inbeelding of zijn de spieren bij die cleane bodybuilders ook nooit zo 'vol'. De borstspieren bijvoorbeeld zijn soms precies verrimpelde dingetjes die platgelopen zijn.
                              plaats eens een voorbeeld?

en ik niet max-clean? Hoe bedoel je? Toevallig door dat onwetende ph-incident. Dan heb je idd gelijk

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X