Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik wil niemand verplichten de richtlijn die op deze site staan te volgen. Ik zou ook meer zeggen dat het adviezen zijn ipv richtlijnen. Ik wou gewoon even de link doorgeven. Als je het maar niets vind klik je het gewoon weer weg.
Ik denk dat scooby een goed zicht heeft op de zaken als ervaren natural bodybuilder. Ik denk dat hij voor alle mensen die op een gezonde manier willen trainen een goede inspiratie is.
Power, money, fortune, fame: Fuck the reputation game
Ik denk dat je heel erg hard wordt uitgelachen door iedereen. Er is geen forum waar ze een goed woord over hebben voor Scooby.
Je krijgt ook nog net geen ban als je van hem een filmpje plaatst ergens......
Scooby grote mongool.
Met zijn lange hoofd en zijn hoedje.
Meer heb ik er niet over te zeggen
Briljant! Een grote megooltjuh met een gekke hoetjuh.
Snap eigelijk niet dat mensen hem op z'n style beoordelen.
Die gast heeft zijn eigen visie op BB in zijn leven en deelt dat met anderen.
Mijn visie lijkt erg op die van hem en kijk daarom regelmatig een filmpje.
Vind hem informatief en inspirerend, maar soms wat lang van stof.
Ik denk dat je heel erg hard wordt uitgelachen door iedereen. Er is geen forum waar ze een goed woord over hebben voor Scooby.
Ik kan er wel tegen dat iemand eens lacht me mij. Waarom vind je hem zo slecht dan? Ik geef toe dat zijn visie rond squats mank loopt en dat hij niet de "coolste" is maar daar beoordeel ik hem niet op. Zijn visie is wat telt voor mij.
Power, money, fortune, fame: Fuck the reputation game
Er zijn ook genoeg fora waarbij ze van iedere BBer uitpluizen of hij soms een G4P is.
Het zegt toch niets?
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment