De syntholman

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (Axor B. @ Apr. 11 2003,10:30)]het is zo frustrerend als je over het strand loopt en je vriendin is 2 keer zo breed  

Grtzzzz Ax  
    Het is nu andersom gelukkig en ik moet er echt niet aan denken
    Arme meisje, 2 x ikke

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Daarom wil ik ook graag een erg klein meisje als vriendin dan lijk ik tenminste groter
      En sommige van die bb vrouwen hebben zowat een piemel hangen die clit is gewoon 3 cm eruit gaan hangen
      eat eat eat and look like a freak!

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (dino21 @ Apr. 11 2003,11:46)]En sommige van die bb vrouwen hebben zowat een piemel hangen die clit is gewoon 3 cm eruit gaan hangen
        Persoonlijke ervaring Dino?
        DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Curiosio @ Apr. 11 2003,10:04)]Dan denk ik dat we hetzelfde bedoelen Diet
          Zodra het ook maar een beetje mannelijk wordt hoeft het van mij niet meer.
          Ik denk dat in mijn geval de vrouwen iets gespierder mogen zijn. Ik train soms wel eens samen met een vrouw die bere sterk is, maar toch echt hartstikke vrouwlijk is. Vind de blikken van de andere mannen dan prachtig. bv. zij squat met 100KG, of bankdrukken met 70KG, als dan die blikken van de andere ziet, echt prachtig.

What's the difference between your wife and your gear?
          They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
          I also love them both, and can't live without them.

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (diet4ever @ Apr. 11 2003,12:39)]
            Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Curiosio @ Apr. 11 2003,10:04)]Dan denk ik dat we hetzelfde bedoelen Diet
            Zodra het ook maar een beetje mannelijk wordt hoeft het van mij niet meer.
            Ik denk dat in mijn geval de vrouwen iets gespierder mogen zijn. Ik train soms wel eens samen met een vrouw die bere sterk is, maar toch echt hartstikke vrouwlijk is. Vind de blikken van de andere mannen dan prachtig. bv. zij squat met 100KG, of bankrukken met 70KG, als dan die blikken van de andere ziet, echt prachtig.
            Het is wel mooi om te zien met trainen dat ben ik met je eens

Greets...

Comment

Ik train heel vaak, bijna altijd met mijn vriendin en vind het echt prachtig als ze aan het  trainen is. Ondanks dat ze langzamerhand gespierd, super strak en veel sterker wordt, ze heeft een sixpack waar menig man jaloers op is, blijft ze super vrouwelijk. Ja, ja ik weet dat ik misschien niet helemaal objectief ben.  
              Ik heb sowieso veel respect voor vrouwen [natuurlijk ook voor de mannen] die onder de ijzers liggen.
              Nee heren ik plaats GEEN foto    

Grtzzzz Ax  

DUM SPIRI SPERO

Comment

Ik toch eens naar die Synthol gebeuren gekeken, eigenlijk geen idee wat dat voor spul is.

Ik kijk ik kots.... nee het ziet er niet uit...
                Ik denk dat hij eens een babbeltje moet gaan maken met een Psych.

Maar toevallig hadden wij erover op de sportschool over een man die gebruikte motorolie spuit. Maar dat bleek dus achteraf over deze man te gaan... En ook nog eens waar ook.

Comment

Wat is synthol?
                  Synthol

Maar de synthoman leeft nog steeds.
                  Syntholman leeft

Grtzzzzzz Ax

DUM SPIRI SPERO

Comment

Aha....

Maar ja hoe ver laat je het komen..
                    het is net Lola Ferrari alleen dan anders.

Comment

Lola hoeft niet meer maar die synthol gek moet inderdaad naar een psych.

Greets...

Comment

Er is inderdaad een persoon overleden aan het gebruik van synthol maar dat was niet Greg Valentino maar een zekere andere gozer. Greg claimt echter dat hij nooit synthol gebruikt heeft. Het is wel zo dat synthol in de loop van de tijd in je lichaam afbreekt. Zoals hij er nu uit ziet is idd. niet echt estetisch (zeg maar verschrikkelijk lelijk), terwijl hij er vroeger wel goed uit zag.
                        Lees dit interview met hem maar eens:
                        Greg valentino interview. Op de een of andere manier krijg ikzelfs een beetje medelijken met hem

Comment

Ik vond het in ieder geval wel interessant om te lezen.
                          Hoeveel er van waar is zal wel altijd een vraag blijven maar ik snap wel wat je bedoelt met dat medelijden whoknows...

Comment

Heel interessant stuk
                            Ik moet wel zeggen dat ik Greg niet helemaal geloof

Greets...

Comment

Hij is duidelijk geestelijk niet helemaal goed ...... Bovendien wordt hij door iedereen belachelijk gemaakt (ook dat ze hem arresteren en publiek belachelijk maken), daarom heb ik wel een beetje medelijden met hem.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X