Originally posted by kees
View Post
Ongepast beeldmateriaal
Collapse
X
-
Originally posted by Fitness-maniak View PostMet Kevsters werk in de beveiliging lijkt het me ook wel gepast als er zo'n filter in komt.
.
Met Kevsters werk is het handig als iedereen weet wat ie dan beveiligt. Als alle beveiligers het te druk hebben met bodynetten ipv beveiligen..........
Kom op zeg wat een flauwekul topic.
Je gaat toch naar je werk of naar school om iets anders te doen dan bodynetten of andere sites te bezoeken? Maar dan moet de website maar aangepast worden omdat iemand zijn werk niet doet maar aan het internetsurfen is?
Moet toch niet gekker worden.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Hoewel ik de reacties van 'op je werk moet je werken' ergens wel snap, snap ik niet zo goed waarom mensen tegen de voorgestelde aanpassing zijn.
Het is niet zo alsof gevraagd al het 'ongepaste beeldmateriaal' te verwijderen of te verbannen, maar alleen om het achter een filter te plaatsen.
Oftewel, de mensen die willen, zetten de filter aan, de rest laat hem uit. De mensen die dus geen behoefte hebben aan een dergelijke filter hebben er ook geen last van, dus ik vraag me af waar de weerstand vandaan komt."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Originally posted by ijzer View Postnee hoor, ik wil er ook vanaf. Hetzelfde geldt voor de fotogallerij. Staat ook naakt in af en toe.
Bodybuilding is beeldhouwen van je lichaam en dat is niet verhullende kleding anders waren we wel modeontwerpers.
En de katholieke radio omroep kan naaktreportages op TV uitzenden KRO-Blootgewoon - Koordames en voetballers en op bodynet (ja lees de naam van de site eens goed!) zou dat niet kunnen?
De schoonheid van een naakt lijf mag zonder filter gezien worden, MOET zonder filter gezien kunnen worden! We zijn hier toch niet van de zwartekousen kerk!
Comment
-
Ik zie dat het 18+ Geil topic verhuisd is naar een nieuw subforum. Kan nu ook ergens aangegeven worden dat dit subforum niet meegenomen wordt bij de nieuwe berichten? Zo ja, waar? want ik kijk er overheen dan."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
23 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...5 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
5 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment