Kracht / PL / Strongman / Gewichtheffen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Op DBB is het inderdaad een vrij select groepje met hun eigen "wereld". Eigenlijk lees ik ook alleen maar dat deel en de rest niet meer. Dat een hoop niet goed in de bovenkamer zijn... Tja de "lolbroeken" slaan nergens op. En het aantal mensen die wat zinnigs melden waar je wat aan hebt kun je ook op 1 hand tellen met de rest van de aanwezigen als opvulling.

Maar ja we hebben niet veel Nederlands talige fora en websites over Strongman/Powerliften/Gewichtheffen dus moet je het er maar mee doen. Op dit forum verwacht ik ook niet al te veel activiteit in die sectie, maar probeer wel wat topics te plaatsen die misschien tot "discussies" leiden. En met wie moeten dan (leerzame)discussies gevoerd worden? Op DBB worden er ook niet echt vaak nieuwe topics geopend behalve mededelingen dat er weer een wedstrijd aan zit te komen. Rest is gewoon off-topic ouwehoeren onderling. Probeer maar eens een interessant onderwerp te vinden om een topic over te maken... Ik zit te denken om een topic te openen met de verscheidene trainingsmethodieken. Wellicht dat daar iets over gedeeld kan worden onderling. We shall see...

Maar dus...general... Kun je een sub-fora maken in deze nieuwe sectie voor trainings logs? Dan verplaats je de link die revius gaf er heen. en http://forum.bodynet.nl/trainingslog...s-for-kgs.html en http://forum.bodynet.nl/trainingslog...e-routine.html en ik maak dan een nieuw log voor mezelf aan.

Dan hebben we tenminste al een beetje meer opvulling en activiteit.

Comment

ik ga ook john broz training method volgen wel met wat andere assistance dus dan ga ik daar ook mijn log plaatsen

Comment

Als ik de komende weken weer een beetje aangesterkt ben ga ik ook weer kracht training doen, stats zijn niet very impressive maar een extra lid kan volgens mij geen kwaad. Ben dan ook weer van plan om een logje te openen, vooral ook om mijn eigen techniek te tonen met behulp van filmpjes (moet daarvoor wel eerst wachten op mijn nieuwe telefoon).

Comment

hola.
          what's the verdict? krijgen we nog een sub-sectie voor trainingslogs die powerlift/strongman/gewichthef etc gericht zijn?

Comment

Zal er straks even naar kijken.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
              Zal er straks even naar kijken.
              2 weken later... ?

Comment

Anderhalf maand later...

Waar blijft ons "Trainingslogjes" sub forum?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X