Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Als iemand nu zoiets wil uploaden kan dat wat mij betreft onder resp. training, voeding of anabolen afhankelijk van het onderwerp.
Als het er meerdere worden kan er vast wel een sectie gemaakt worden.
Filmpjes á la, maar complete boeken vergt enorm veel tijd!
Alleen het downloaden al waarom kan Mr Super a niet ff een torrentsite bezoeken een download progje installen en zelf ff downloaden!
Als ik al zoiets zou uppen weet ik zeker dat er iets komt van "hier heb ik niks aan" "dit zoek ik niet" eerst zelf een poging wagen en dan pas vragen of iemand het kan downen en uppen!
Ik kijk het eerst aan met die filmpjes voordat ik zou besluiten andere dingen te uppen!
Het is geen aanval maar een beetje zoeken kan geen kwaad!
Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM
Zal ook niet om hele boeken gaan dat lijkt me duidelijk.
Heb zelf ook meerdere stukken, helaas wel allemaal engels, die geschikt zouden zijn. Zal hoe dan ook niet veel zijn waar we over praten.
Citaat[/b] (Curiosio @ Jul. 28 2005,12:33)]Zal ook niet om hele boeken gaan dat lijkt me duidelijk.
Heb zelf ook meerdere stukken, helaas wel allemaal engels, die geschikt zouden zijn. Zal hoe dan ook niet veel zijn waar we over praten.
Greets...
Over anabolica zijn hele boeken as torrent te downen!
Ben er al meerdere tegen gekomen
cava dan zal ik dat is bekijken , die filmpjes kan je ook allemaal ergens anders vinden, dacht dat het gewoon mssch intressant was alles hier tesamen te zetten da je je ni hoeft zot te zoeken
Citaat[/b] (Curiosio @ Jul. 28 2005,12:33)]Zal ook niet om hele boeken gaan dat lijkt me duidelijk.
Greets...
Die zijn er ook zeer zeker ja maar op dit board zal het niet om hele boeken zal gaan.
Greets...
Die zijn er ook zeer zeker ja maar op dit board zal het niet om hele boeken zal gaan.
Greets...
ow als het om anabolica gaat kunnen de meesten het wel waarderen!
Maar aangezien de meeste de kennis al hebben en het ergens anders vandaan halen. Lijkt het mij een beetje nutteloos om als request voor iemand wat te downen en te uppen,
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment