ergernis

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

als "beginners" (onder andere ik) ergens iets op te zeggen heeft doet die dat maar al te enthousiast zonder te weten of het klopt wat die zegt, nou wat is een forum?discussieren en elkaar verbeteren op fouten...
    als iemand iets uitkraamt wat niet klopt word dat zeer zeker door andere mede forum leden verbeterd en dan weet ik zeker dat hij/zij niet meer dezelfde fout maakt... enne mensen die bijvoorbeeld in 1 of 2 maanden 250 posts hebben hoeven niet persee onzin te praten maar hebben ruimm de keus aan topics om daar vragen te stellen dus vandaar dat het in het begin altijd wat sneller gaat met posten als na een tijdje...volgens mij heeft iedereen dit wel meegemaakt in het "allereerste" begin.

@flyingdot, om maar niet te beginnen wat voor "irritante" posts jij wel niet post, voel me zeker aangesproken als beginner...

grtz
    Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

Het is meer een soort oproep, om iets niet te posten, als je het niet zeker weet. Tenminste zo zie ik het.
      VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

dat is dan aan de admins die dat bepalen en niet een jongetje van 18 die ff gaat oproepen dat beginners niet meer onzin mogen posten (of wat jij dan onzin vind)

Comment

Dit is een categorie waarin dit soort dingen besproken kunnen worden. Je zegt zelf dat het een forum is en dat mensen hun mening mogen geven.

Originally posted by ahmet
          nou wat is een forum?discussieren en elkaar verbeteren op fouten...
          Hij probeert hier mensen aan te sporen zelf meer van een onderwerp op te zoeken alvorens ze reageren. Daar is niks mis mee. Maar verder vind ik het ook niet heel erg dat mensen soms onzin vertellen, want als iedereen alles maar weet word het ook saai.

Grtz, David.

Comment

Originally posted by FlyingDot
            ik erger me de laatste tijd aan nieuwelingen of beginners die adviezen geven aan bijv. nieuwe forumgebruikers..
            aan iemand of meerdere mensen ergeren is iets anders dan oproepen tot
            stoppen met onzin posts, toch david?

@ david, als het zo lag, oke dan was ik het met hem eens... maar zo ligt het niet dus tja..

en zowiezo, wie bepaald wat een onzin post is? niet flyingdot neem ik aan ofwel?

Comment

Hij geeft het als mening niet als feit, dus hij bepaald het.

Comment

Originally posted by dav1t0
                Het is meer een soort oproep, om iets niet te posten, als je het niet zeker weet. Tenminste zo zie ik het.
                als je dit hier allemaal ze leest, zou je het bijna denken ja... Als iedereen alles al weer en niemand zegt meer iets fouts, dan kun je beter meteen het forum sluiten, want dan weet iedereen alles al.... Een forum is bedoeld om je kennis te delen en te leren van anderen...

gr
                Trainingslog Farmboy:

Comment

misschien was mijn post niet helemaal duidelijk excuses daarvoor
                  wat ik wilde zeggen is niet dat nieuwe members niet mogen posten of geen adviezen mogen geven, maar als je zo maar wat adviezen geeft zonder enige onderbouwing of enige kennis post dan gewoon niet. en ja dat komt nog wel is voor.. (voorbeeld: ja ga maar aan de shakes)

Ik vind het ook helemaal niet erg als mensen niet alles weten want wat is wijsheid..? het gaat mij dus alleen om de mensen zonder onderbouwing of enige kennis.

@Shanasse
                  Ik bedoel niet dat iedereen die hier nieuw is geen verstand van zaken heeft, integendeel en iemand die net begonnen is kan idd net zo veel of zelfs meer kennis hebben dan bijv. een gevorderde

@Snipke
                  Ja, klopt daar heb je gelijk in, ik corrigeer soms ook mensen, maar om dat de hele tijd te doen voel ik me een betweter wat ik helemaal niet ben en zo wil ik ook niet overkomen.

@Jaap
                  nee, geen namen ik post dit niet om ruzies uit te lokken, diegene die dit leest zal zich heus wel of niet aangetrokken voelen.

@Ahmet
                  uit die zin die je ge-quote heb lijkt het idd net of ik aan iedere beginner een hekel heb, oke die zin was ongelukkig gekozen door mij, maar nogmaals zo bedoel ik het niet.

wilde gewoon ff me hartje luchten no hard feelings

Comment

oja nog wat

iedereen mag posten wat ie wil, vragen wat ie wil
                    maar het ging mij om de adviezen die members geven op serieuze vragen van andere members..

Comment

ok dan is nu alles duidelijk,

grtz

Comment

@ Flyingvriend...voor deze ene keer zij het je vergeven
                        ksnap nu wel wat je bedoeld hoor

gr
                        Trainingslog Farmboy:

Comment

Originally posted by Farmboy
                          @ Flyingvriend...voor deze ene keer zij het je vergeven
                          ksnap nu wel wat je bedoeld hoor

gr
                          dankje je maakt me een gelukkig mens

Comment

Nouja, dan vergeef ik ahmet maar

Comment

he bah nu wordt het weer wat té klef..

Comment

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X