Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Wat mij opvalt is dat sommige weinig kan incaseren bij een beetje kritiek meteen op de achterste benen staan. Soms is het beter om je schouders op te halen en niet reageren. Laat het zoals het is.
Wat mij opvalt is dat sommige weinig kan incaseren bij een beetje kritiek meteen op de achterste benen staan. Soms is het beter om je schouders op te halen en niet reageren. Laat het zoals het is.
Om nog even on-topic te gaan:
Toen ik zelf begon met posten op andere fora, deed ik altijd heel voorzichtig met adviezen geven. Als ik dacht ergens verstand van te hebben, dan reageerde ik pas. Natuurlijk ben ik ook een paar keer genadeloos op mijn smoeltje gegaan en werd mijn goedbedoelde advies de grond in geboord (en terecht!).
maar dat is ook helemaal niet erg. Je moet fouten kunnen maken, want geloof me, daar leer je alleen maar van. Als jij beweert dat biceps curls goed voor je borst zijn en een member wijst je erop dat je helemaal ongelijk hebt, dan vergeet je dat NOOIT meer.
en onthou: Punani heeft altijd gelijk!!!
(geintje natuurlijk)
I genuinely enjoy reading your topics because they provide concise yet comprehensive information, packed with valuable insights. It's clear that you put...
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment