mohammed ali ik bedoelde dat deze beste man een zwarte man was, hoezo rasicties Lonsdale sponner van hem geweest niet iedereen die dit merk nu draagt zijn racisten hoor!nazi s dragen geen lonsdale nazi s haten gabbers namelijk!!! dat bedoelde ik er mee maar er zijn altijd rotte appels
Racisme --> Zielige figuren
Collapse
X
-
@ Hckid
Ik studeer in groningen
En daar zie je idd weinig buitenlanders of andere exotisch uitziende mensen.
Ik kom uit de buurt van Arnhem en daar zijn wijken waar je als blanke echt een toerist bent.
Ik vind dat niet goed. De Nederlands regering heeft met deze witte en zwarte wijken rascisme gevoed. Veel jongeren vinden het onzettend stoer om van allerlei rascistie dingen uitkramen en als je nou vraagt wat ze eigenlijk bedoelen hebben ze geen iedee waarom ze dat zeggen.
Interesanter is wanneer deze jongeren allemaal stemrecht krijgen en nog steeds zo denken. Dan denk ik dat hier in Nederland nog hele gekke dingen gaan gebeuren. En om te bedenken wat er zou kunnen gebeuren hoeven we alleen maar naar het Duitsland te kijken van de jaren 20 en 30. Maar ook in Frankrijk en Belgiƫ (misschien nog wel erger dan in Nederland) een broeinest van allemaal etnische groeperingen die tegenover de "blanke" inheemse bevolking komt te staan.
Ik ben bang dat dit erg uit de hand gaat lopen en een situatie als 1939-1945 is naar mijn mening zeker niet ondenkbaar.
De geschiedenis gaat zich weer herhalen alleen zijn er nu andere deelnemers en andere belangen die nu spelen.
gr
Comment
-
Originally posted by hardcoremenneke View Posteeh hckid, houd je eigenlijk van hardcore vroeg ik me af ? ja ik kan me iig 2 hardcore dingen bedenken dat je vast geweldig vind , maar ik heb het over de muziek.
ghehe ik denk dat ik andere hardcore leuk vind als jij maar ik sta overal voor open natuurlijk
ik luister meer naar de punk/hardcore straight edge bands
vroeger wel veel 'gabber' hardcore geluisterd, maar dat was de eerste fase gabbers geloof ik
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
10 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...15 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-