Racisme --> Zielige figuren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

mohammed ali ik bedoelde dat deze beste man een zwarte man was, hoezo rasicties Lonsdale sponner van hem geweest niet iedereen die dit merk nu draagt zijn racisten hoor!nazi s dragen geen lonsdale nazi s haten gabbers namelijk!!! dat bedoelde ik er mee maar er zijn altijd rotte appels

Comment

@ Hckid
      Ik studeer in groningen
      En daar zie je idd weinig buitenlanders of andere exotisch uitziende mensen.
      Ik kom uit de buurt van Arnhem en daar zijn wijken waar je als blanke echt een toerist bent.
      Ik vind dat niet goed. De Nederlands regering heeft met deze witte en zwarte wijken rascisme gevoed. Veel jongeren vinden het onzettend stoer om van allerlei rascistie dingen uitkramen en als je nou vraagt wat ze eigenlijk bedoelen hebben ze geen iedee waarom ze dat zeggen.
      Interesanter is wanneer deze jongeren allemaal stemrecht krijgen en nog steeds zo denken. Dan denk ik dat hier in Nederland nog hele gekke dingen gaan gebeuren. En om te bedenken wat er zou kunnen gebeuren hoeven we alleen maar naar het Duitsland te kijken van de jaren 20 en 30. Maar ook in Frankrijk en Belgiƫ (misschien nog wel erger dan in Nederland) een broeinest van allemaal etnische groeperingen die tegenover de "blanke" inheemse bevolking komt te staan.
      Ik ben bang dat dit erg uit de hand gaat lopen en een situatie als 1939-1945 is naar mijn mening zeker niet ondenkbaar.
      De geschiedenis gaat zich weer herhalen alleen zijn er nu andere deelnemers en andere belangen die nu spelen.

gr

Comment

ja je hebt gelijk, (waar sport je trouwens in groningen?)
        vooral in belgie waar het echt escaleert nu, waar vanuit beide partijen een steeds grotere afkeer tegen elkaar is.

Comment

eeh hckid, houd je eigenlijk van hardcore vroeg ik me af ? ja ik kan me iig 2 hardcore dingen bedenken dat je vast geweldig vind , maar ik heb het over de muziek.
          on the road to get huge

Comment

Ik sport een aantal keer per week in de ACLO voor mijn studie. Maar verder train ik in stadskanaal (waar ik nu ook woon).

gr

Comment

Originally posted by hardcoremenneke View Post
              eeh hckid, houd je eigenlijk van hardcore vroeg ik me af ? ja ik kan me iig 2 hardcore dingen bedenken dat je vast geweldig vind , maar ik heb het over de muziek.

ghehe ik denk dat ik andere hardcore leuk vind als jij maar ik sta overal voor open natuurlijk

ik luister meer naar de punk/hardcore straight edge bands

vroeger wel veel 'gabber' hardcore geluisterd, maar dat was de eerste fase gabbers geloof ik

Comment

Dat waren nog eens tijden! Lekker in je Ausie helemaal uit je plaat gaan op een beukplaat!

Comment

haha ja gaaf he, vooral tof dat ik toen ongeveer 10 a 11 was en in van die pakkies rond liep die ik tien keer moest omkrullen

Comment

Luister die muziek van toen eens en de hardcore van nu haha wel verschil zeg.
                    on the road to get huge

Comment

ja echt wat een verschil.

maar ik vind het beide mooi alleen jammer dat oldskool een beetje verdwijnt.

Comment

hoe je het ook bekijkt hardcore blijft mooi.
                        10 Feb ga ik naar Masters Of Hardcore vind er altijd gezeligger als in discotheek met allemaal dronken appies prettig weekend jongens

Comment

ja moh lijkt me ook wel een keer tof

ik ga dit jaar denk ik naar Defqon en Ground Zero

Comment

ik ga gratis heen door maat van me moet draaien,Angerfist! heet hij eigenlijk gewoon Danny ,wel mooi vip kaarten

Comment

angerfist..fock man . Tof...die kerel weet echt wel wat platen maken is. Wat een heerlijke kut herrie
                              Trainingslog Farmboy:

Comment

das kameraad van mij ze draaien nu met ze 2en kijk line up op Masters of Hardcore word bruut

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X