die site is nog steeds online
Racisme --> Zielige figuren
Collapse
X
-
-,- idd een ziek filmpje, ik dacht dat deze shit nu wel geschiedenis was. En echt lekker voor ze dat ze zelf een keertje hard zijn geslagen
BTW ik zelf ben niet gabber maar genoeg vrienden van mij zijn dit wel maar dit betekent niet dat ze racisitisch zijn! Ze zijn dan wel (iig mijn vrienden) wat rechts geörienteerd maar dat ben ik zelf ook en dat heeft niks mee te maken of je beetje lonsdale draagt...Live your days like they are your last
Comment
-
ik meldde me net aan op blood & honour met de naam ahmet en voor ik iets kon typen kreeg ik dit bericht :
You have been banned for the following reason:
sorry but this is not a muslimforum.
Date the ban will be lifted: Never
Ik ben niet geboren om klein te zijn
Comment
-
Even off topic @ Michel1981: bij elke post die je plaatst tref je een knop 'edit' aan. Met deze knop kun je je post eventueel corrigeren of bijwerken. Het is me opgevallen, dat je je post meestal corrigeert met een extra post, vandaar deze tip.We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Comment
-
oja michel1981, mohammed ali een buitenlander? haha ik kan er wel om lachen eigenlijk noem je nou alle mensen die een kleurtje hebben of moslim zijn buitenlanders ongeacht in welk land ze wonen?
ik snap verder de goede bedoeling er wel van in hoor
en natuurlijk is dit achterlijk gedrag, maar opmerkingen als 1 op 1 en ik zou ze zelf wel eens flink te pakken willen nemen is natuurlijk net zo sneu
(mischien zeg ik dat ook wel omdat ik nog niet eens de helft ben van wat julie hier allemaal zijn )
oja ahmet, wel een briljant idee om onder je eigen naam op een nzai site te registreren, hulde hahaLast edited by hckid; 25-01-2007, 11:50.
Comment
-
Originally posted by hckid View Postjeetje wat een simpele reacties weer hier
en maar klagen over vooroordelen en zelf al meteen roepen dat ze een laag iq hebben enz.
dit zijn gewoon mensen die verschrikkelijk boos zijn (haten) waarschijnlijk van wege de kutsituatie van hun land, iedereen heeft hier vast wel american history x gezien (alleen al de fysiek van ed norton )
het is niet allemaal zo simpel
nou mijn vraag
waarom zet je dit filmpje hier nou neer?
Comment
-
ten eerste, julie moeten goed begrijpen dat ik dit natuurlijk ook compleet belachelijk vind! ik vind geweld zowieso een naar iets en zou het nooit goed praten. maar die politiek correcte (maar vaak met de massa meepraten) opmerkingen van, ja ze zijn achterlijk en dom en als ik ze eens tegen zou komen.
mijn reactie was dus meer op de opmerkingen van, ja ik zou hun luchtpijp kapot knijpen, en als ik ze eens tegen zou komen in een donker steegje dan pak ik ze wel even. Ik vind dit eerlijk waar even dom en belachelijk dan dit soort racistische acties in het algemeen.
Net als bepaalde groepen gabbers die 'een hekel hebben aaan de nazi's ', dit is toch precies net zo onbeargumenteerd en blind haten?
mijn punt is een beetje dat overal een verhaal achter zit en zonder dat te weten is het belachelijk dat je opmerkingen gaat roepen van ik zal hun eens even pakken.
misschien een goed voorbeeld, ik kom zelf uit groningen en hier zijn echt bijna geen problemen van de bekende 'kutmarrokanen' en angst voor terroristische aanvallen en een onveilig gevoel vanwege 'de buitenlanders'
die vind je hier namelijk ook amper..
Ik snap dan wel weer wanneer je in rotterdam woont, in een blok waar je al 30 jaar woont en je tegenwoordig de enige bent die in nederland is geboren en deze cultuur heeft dat je je lullig voelt en het idee hebt dat je niet meer in je eigen land woont. niet dat de andere cultuur minderwaardig is overigens.
jeetje het is wel weer een beejte een chaotisch betoog geworden, ik hoop dat het iets duidelijker is
Comment
-
Originally posted by hckid View Post
Net als bepaalde groepen gabbers die 'een hekel hebben aaan de nazi's ', dit is toch precies net zo onbeargumenteerd en blind haten?
De reacties van moest ik ze tegenkomen en stroot toenijpen en dergelijke zijn dan ook een heel normale menselijke reactie op dit soort beelden. Tussen het zeggen en het doen zit nog een wereld van verschil."Knowing is not enough, we must apply.Willing is not enough, we must do."
Comment
-
daar heb je helemaal gelijk in. tussen zeggen en doen zit een groot verschil.
en mijn beeld van nazi's zijn mensen die een enorme haat hebben naar mensen die anders zijn dan zijzelf. kijk eens naar het midden oosten, daar worden vrouwen en kinderen afgeslacht omdat ze anders zijn dan zijzelf, daar worden mensen getraind op het haten van mensen die anders zijn dan zijzelf.
is dan het simpel weg haten van nazi's niet het zelfde?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...20 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
21 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...4 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: