die buitenlandse mensen weten niet wat hun overkomt.
Racisme --> Zielige figuren
Collapse
X
-
-
Originally posted by ahmet View Posteen grappppppp
1 tegen 1 durven ze echt niet, op het 2e filmpje gooit een klein kindje van 9 skateboard tege 1 van die raciste en hij draait zich om en loop weg...dat is nou zieligon the road to get huge
Comment
-
nou als een kind van 9 mij probeert te slaan wijs ik hem wel de weg ja, niet dat ik hem totalloss sla. 1 klap zal moeten voldoen
ik weet niet of je het begrepen hebt maar de skaters pakken die racisten aan dus dit x zijn de racisten de LUL,
begrepen of moet het nog duidelijkerIk ben niet geboren om klein te zijn
Comment
-
Originally posted by hardcoremenneke View PostDamn ik ga hier maar geen diepe mening over droppen, het is wel echt erg in ieder geval ja nep gabbers, het ergste is dat deze luistjes juist onschuldige 'zwarte' zijn zo te zien als je dan zo'n nazi ben ga dan tekeer tegen een kerel waarvan je weet dat hij jat, van de uitkering leefd etc.. en dan hebben ze nog niet het recht natuurlijk.
Iemand hier zei t al heel mooi...Laat ze maar eens face to face gaan , maargoed ik haat geweld zowiezo..
Comment
-
Helden zijn het!
Lekker met z`n alle iemand zonder rede in elkaar poffen!! Goed bezig die gasten.
Ik zou wel eens een IQ-test uitslag willen zien van die gasten, volgens mij komt die ook niet boven de 20. Als ze een paar hersencellen minder hadden gehad dan hadden ze de boel ook nog ondergescheten!
Ongedierte is het.
gr
Comment
-
jeetje wat een simpele reacties weer hier
en maar klagen over vooroordelen en zelf al meteen roepen dat ze een laag iq hebben enz.
dit zijn gewoon mensen die verschrikkelijk boos zijn (haten) waarschijnlijk van wege de kutsituatie van hun land, iedereen heeft hier vast wel american history x gezien (alleen al de fysiek van ed norton )
het is niet allemaal zo simpel
nou mijn vraag
waarom zet je dit filmpje hier nou neer?
Comment
-
hallo ik ben gabber! MAAR GEEN NAZI.Die skinheads op dat filmpje herkende ik zijn leden van de nazi groep Blood And Honour tis gewoon TRIEST!!!!
Die groep zit over de hele wereld ook in Nederland en kent maar liefst 10.000 leden ze hadden ook eigen web site Blood & honour International - World Wide Blood & honour Movement maar die is geloof ik verwijderd inmiddels door justitie.
er is veel verwarring met gabbers en nazi s worden met elkaar vergeleken om dat wij ook Lonsdale dragen maar heeft niks met racistie s temaken Lonsdale was hoofd sponser van een buitenlander mohamet alli de bokser! dus als wij gabbers ook nazi s zijn moesten wij dat niet dragen,nazi en zo op buitenlanders reageren komt dat ze zich zo vervelen!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
3 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
20 uur geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
5 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment