Doe mij ook zo een pm
Zoek een 'nieuw' mobieltje...
Collapse
X
-
Ik moet ook eerlijk zeggen dat het best moeilijk is aan mobieltjes te komen. Er is van alles te koop. kleren drugs a.s. sigareten maar ik kom nooit iemand tegen die mobieltjes verkoopt.
Grtz..Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Comment
-
Vraagje:
Vraagje aan al die whizzkids en PC nerds hier :
Als je nou in de winkel zo'n pre-paidtelefoonpakket koopt, dan is die telefoon toch onbruikbaar voor mijn eigen simkaart? Maar euh, is dat te 'verhelpen'?
Dus kan ik zoiets kopen en na een bepaalde handeling die telefoon toch gebruiken met mijn eigen simkaart en nummer? Wie weet dat?We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Comment
-
Je kunt beter voor de ericsson k750i gaan, het enigste verschil met de w810 is de prijs en het niewere uiterlijk van de w810.
De k750i ligt voor 130 of 150 bij de media markt met een vodafone lock. Dit kan er voor een 10 tje worden afgehaald bij een telefoonturkie .
De telefoons zijn kwa functies menu en camera exact hetzelfde.
Mvg
Comment
-
als je een prepaid van vodafoon neemt heb je als het goed is geen probleem sym
en als ie van een ander is kan je hem er voor een paar uri van af laten halen kan vaak wel ergens op de markt als er zo een gastje staat die telefoon onderdelen verkoopt die hebben altijd wel eene laptop bij zich en halen hem er gelijk van af voor jeWho's the Chef
Comment
-
Wat symmie bedoeld is een simlock. De meeste prepaid telefoons zijn simlock vrij. Als je een simlock vrije telefoon koopt, dan kan je je eigen symkaart er gewoon in doen. Anders kan je hem simlock vrij laten maken voor een tientje.VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL
Comment
-
En toch snap ik het nog niet...
Ik zie wel es van die prepaidpakketten liggen voor weinig geld. Bijvoorbeeld T-mobile of zo. Nu heb ik een vodafone-abonnement (al 12 jaar), dus ik vraag me af of ik zo'n leuk telefoontje in de winkel kan kopen en wat ik dan moet doen om daar een vodafonetelefoon van te maken met mijn eigen simkaart.We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Comment
-
of je koopt een mobieltje zonder simkaart, of je koopt een mobieltje, gelokt op vodafone(wat je nu hebt), of je koopt een mobieltje, gelockt op w/e en je laat hem simlock vrij maken.VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL
Comment
-
Oei oei wat allemaal moeilijk.
Ieder jaar als ik bij vodafone mijn abbo verlengt, krijg ik als ik de abbo langer verleng dan een jaar (min. 2 jaar) een telefoon gratis.
Ik had bij wijze van spreken, mijn kast al vol kunnen hebben, ik kies altijd voor de korting op mijn abbo.
Greetz.
Comment
-
sym heeft net een neiuw abo afgesloten voor sim only waarschijnlijk en dan krijg je geen gsm er bij
@ sym
prepaid paketten worden door vodafoon zelf vast gesteld en dus hun bepalen welke telefoons er de volgende maand in de prepaid zit
zijn vaak alleen oude telefoons dus heb je er niet veel aan
de kans dat jou ericson der bij zit en heel klein
los kopen is denk ik de enige optie
dan heb je de mogelijkheid om hem met of zonder simlock te kopen maar zo als gezecht als het een lock van bijv T mobile is kan je die er afhalen voor een 10Eur en dan kan je zelf met vodafoon of welke provider je ook hebt er mee bellen snappie ??Who's the Chef
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...22 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...4 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: