Zoek een 'nieuw' mobieltje...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ja mensen, ik ben van '69, dus het gaat wat langzamer allemaal. Maar ik snap het inmiddels: als je een simkaart koopt en je laat die vervolgens opvoeren tot een MP3fax, dan kun je daarmee naar alle providers bellen. Vervolgens maak je een foto van je telefoon en die stop je d'r in, zodat de simlock lekker stevig vast zit. Als dan iemand je belt, hoef je tenminste de pixels niet te tellen. Bedankt voor de info!
    Last edited by Mr. Symmetry; 03-02-2007, 11:32.
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

wtf
      VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

hahah sym je wordt echt oud hoor

miss een ide om maar vast ook in te schrijven bij een minder valide opslag of heb je dat niet in je buurtje
        Who's the Chef

Comment

yup, en ook nog even langs de dokter langsgaan, want zo gaat dit niet goedkomen..

Comment

Originally posted by Mr. Symmetry View Post
            Ja mensen, ik ben van '69, dus het gaat wat langzamer allemaal. Maar ik snap het inmiddels: als je een simkaart koopt en je laat die vervolgens opvoeren tot een MP3fax, dan kun je daarmee naar alle providers bellen. Vervolgens maak je een foto van je telefoon en die stop je d'r in, zodat de simlock lekker stevig vast zit. Als dan iemand je belt, hoef je tenminste de pixels niet te tellen. Bedankt voor de info!

kijk, jij hebt het begrepen
            Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

Het is gelukt! Ik heb een spiksplinternieuw mobieltje op de kop getikt. Exact degene die ik wilde hebben: de Sony Erricson W810i. Superblij mee. De prijs is ook nog 'ns prachtig. (Nog geen 2/5 deel van nieuwprijs) Hij zat nog geheel in plastic, verzegeld, niet gejat, is simlockvrij, logovrij, ijsvrij, etc. Een nadeel: de gebruiksaanwijzing is zo dik als een encyclopedie.

Comment

gefeliciteerd

hehe, hoe heb je em gevonden?
                door zelf te zoeken of door tips van medemembers?

grtz
                Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

Ja vraag ik me ook af, en wat was de werkelijke prijs? Is het ook nog mogelijk om er meerdere van te kopen?

Grtz

Comment

Via marktplaats. Moet zeggen: ik heb een enorme dosis geluk gehad. Deze mensen hadden dit telefoontje net binnen via hun verzekering en hadden nog vandaag het geld nodig. Ik was de eerst die belde zaterdag en vandaag gehaald en betaald.

Comment

Nice, heb jij ff geluk

Comment

Zonder geluk vaart niemand wel...
                        Mooi dat het gelukt is en ook nog precies wat je wilde, veel plezier ermee!

Comment

feli sym laat hem niet glippen he
                          Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X