Wat moet ik gaan doen naar de havo??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

word gewoon fulltime player als my.
    on the road to get huge

Comment

kijk dat kan ook

maar leer dan wel even nederlands

Comment

Originally posted by hardcoremenneke View Post
        word gewoon fulltime player als my.
        ja daarna kan je misschien ook wel in 1 zin drie taalfouten maken.

Maar bijna alle hbo studies komt veel papierwerk bij kijken. Ook in de zogenaamde "actie" beroepen ben je meer bezig met invullen van formulieren dan met actie.

Als je er niet uitkomt, kan je ook nog altijd de minst vervelende studie uitkiezen.
        Groei, Groeier, Groeist

Comment

f-16 piloot zo vergezocht is dat niet.
          Een vriend van mij is bijna klaar met die studie!
          In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
          Squat 230 kilo
          Bankdrukken 137.5 kilo
          Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by Iguana View Post
            f-16 piloot zo vergezocht is dat niet.
            Een vriend van mij is bijna klaar met die studie!
            Da's mooi! Heeft 'ie ook gespaard voor een F16? Wordt een nieuwe, denk ik, want op marktplaats zie je ze de laatste tijd niet veel...
            We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Jou vriend heeft niet vele met zich.

Iig wil ik een afwisselende job later. Daarom ging ik meer richting facility management ipv accountancy.
              VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Originally posted by Creabeest View Post
                ja daarna kan je misschien ook wel in 1 zin drie taalfouten maken.

Maar bijna alle hbo studies komt veel papierwerk bij kijken. Ook in de zogenaamde "actie" beroepen ben je meer bezig met invullen van formulieren dan met actie.

Als je er niet uitkomt, kan je ook nog altijd de minst vervelende studie uitkiezen.
                Zeik niet ***, er is een tijd geweest dat ze zaten te twijfelen tussen havo & vwo bij mij.

Edit Shannasse: schelden is zoals je weet niet toegestaan.
                on the road to get huge

Comment

God weet waarom.. Kan je ook nog iets zinnigs zeggen?

Comment

Ja dat zou wel kunnen maar als ik iets neer typ en er meteen commentaar op gegeven word, dan kun je zo'n reactie terug verwachten niet waar?
                    on the road to get huge

Comment

hahaaaaaaa

Comment

Dave, waarom wordt je geen piloot?

Straaljagerpiloot is natuurlijk gaaf, maar lijkt me toch eenzijdig. Piloot verdien je goed geld. Je reist veel over de wereld. En alles wordt betaald voor je, hotels, zakgeld...
                        Je bent toch een beetje met computers bezig (ook al heeft t er niet veel mee te maken...).
                        De actie is natuurlijk met de stewardesjes ! Je hebt als piloot ook aanzien...

Redelijk veel vrije tijd voor je hobby, fitness en computers...

Piloot.nl - Piloot

Bekijk het onderstaande linkje.....genoeg actie als piloot.....

Crosswinds Video

Comment

zo'n opleiding is ongelofelijk duur, ik wil geen lening voor 200 000 euro..

Comment

Originally posted by hardcoremenneke View Post
                            Ja dat zou wel kunnen maar als ik iets neer typ en er meteen commentaar op gegeven word, dan kun je zo'n reactie terug verwachten niet waar?
                            Normaal val ik niet over taalfouten maak er zelf ook genoeg. Maar met een reactie als "dan word je fulltime player" vroeg je er een beetje om. Maar bij deze mijn excuses.

@ David, Zo'n lening is maar 100.000 e-tjes. En de vliegmaatschappij waar je in dienst komt na je opleiding betaald deze schuld voor je af. Maar dan moet je natuurlijk wel deze opleiding afmaken.
                            Groei, Groeier, Groeist

Comment

Dat is zoiezo al teveel geld. Ik denk dat ik nooit aan zo'n lening kan komen. Ik weet het niet, er is niet eens zoveel werk te vinden als piloot.

Comment

het is trouwens f-16 vlieger (piloot mag je niet zeggen van ze) je moet je daarbij natuurlijk ook rekening houden dat je grote kans hebt op bombarderen van gebieden waarbij je heel wat mensen afknalt (ik zou er niet mee kunnen leven, ook al 'zie je ze niet' )

facilitation management klinkt leuk, is kut.

acountancy klinkt kut, is ook kut, maar verdient wel bruut veel later

maar ja geld is ook niet alles, wanneer je van 9 tot 5 elke dag bezig bent wat je echt niet leuk vind houd het ook op natuurlijk

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X