Originally posted by dav1t0
View Post
Fight Science
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
david, heb je wel eens een MT training gevolgd ofwat?
heb je wel eens gespard met iemand die goed is met grondgevechten, nee toch??
hoe kun je dan zeggen dat staand vechten effectiever is?
ik heb ook veel vechtervaring en geloof me, ook op straat kom je wel eens uit op een grond gevecht en dan mag je hopen dat je betere bent.Ik ben niet geboren om klein te zijn
Comment
-
ik heb zelfs een karate wedstrijd gedaan tegen iemand met 5 jaar muay thai ervaring. En ik zeg helemaal niet dat karate effectiever is, en ook niet dat het effectiever is als een sport als BJJ, ik zeg alleen dat het op straat redelijk effectief is.VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL
Comment
-
Iedereen hier praat wel over Karate, maar geen van jullie houd rekening met de stijlen. In Karate bestaan er een stuk of twintig stijlen, waarvan Kyokushin er maar één van is. In Karate heb je wel degelijk grondvechten, werpen, klemmen etc, maar niet in Kyokushin. Wado-ryu is zo'n stijl waar grondvechten zeer goed wordt aangeleerd. Alleen wordt er hier weer minder goed getraind op staandvechten. Zo heb je ook Ashihara karate. Dit is een aftreksel van het Kyokushin. Het zijn dezelfde regels, dezelfde technieken alleen leer je hier ook grondvechten, werpen, klemmen en gooien. Het beste is Karate ( kyokushin ) mixen met Judo en Jujutsu. Dan ben ik van mening dat je een goede allround vechter bent.
Comment
-
Flinke bump inderdaad, maar wel een heel interessante discussie."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by bruce View Postmooi. bedankt dat je dat wilde delen.
wij weer up to date.
moest je daar nou 1,5 jaar mee wachten om te zeggen?
Comment
-
Daar ben ik het zeker mee eens. Je maakt een erg goed onderscheid tssen sport en realiteit!!!
Ik heb een tijd ninjutsu getraind in een realistische stijl, dat was het Kuroi ryu ninjutsu van sensei Arie van den Akker bij de Shinobi Iri dojo in Groningen. We kregen daar vaak verschillende soorten vechters binnen van Sanda , Freefight tot BJJ. Jongens van ons verloren geregeld maar we wonnen ook geregeld we deden echt veel aan sparring boksen, k1, mma, freefight in de dojo.
Sensei Arie van den Akker gaf daar erg goed les en het niveau was enorm hoog, er werd hard maar ook goed getraind dus niet zo hard dat iemand de training niet kon afmaken.
Er is niets zoiets als de beste stijl het gaat om de persoon en wat die met de stijl doet!!!
Sensei van den Akker is helaas gestopt en houd zich nu bezig met krav maga, dat terwijl hij zo goed was in ninjutsu. Ik ben ook weggegaan bij de kurokumo dojo na zijn vertrek nu boks ik wel erg beperkt maar ja, je moet wat
Comment
-
Originally posted by apolk View PostDaar ben ik het zeker mee eens. Je maakt een erg goed onderscheid tssen sport en realiteit!!!
Ik heb een tijd ninjutsu getraind in een realistische stijl, dat was het Kuroi ryu ninjutsu van sensei Arie van den Akker bij de Shinobi Iri dojo in Groningen. We kregen daar vaak verschillende soorten vechters binnen van Sanda , Freefight tot BJJ. Jongens van ons verloren geregeld maar we wonnen ook geregeld we deden echt veel aan sparring boksen, k1, mma, freefight in de dojo.
Sensei Arie van den Akker gaf daar erg goed les en het niveau was enorm hoog, er werd hard maar ook goed getraind dus niet zo hard dat iemand de training niet kon afmaken.
Er is niets zoiets als de beste stijl het gaat om de persoon en wat die met de stijl doet!!!
Sensei van den Akker is helaas gestopt en houd zich nu bezig met krav maga, dat terwijl hij zo goed was in ninjutsu. Ik ben ook weggegaan bij de kurokumo dojo na zijn vertrek nu boks ik wel erg beperkt maar ja, je moet watje kan trainen voor een sixpack, of neem een sixpack voor een bierbuik...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
7 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...12 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-