hoe moet het nu verder

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by sasha View Post
    hallo iedereen,
    Het is al zo lang geleden dat ik nog wat me liet horen.
    Maar sedert midden juni heb ik een nieuwe job,totaal anders dan mijn vorige en het allerbelangrijkste, ik hou enorm van deze nieuwe job. Ik werk nu bij een bouwpromotor als commercieel-administratief bediende.
    Maar er is een klein negatief kantje aan verbonden. Als ik nu 's avonds thuis kom, ben ik zo moe dat ik dikwijls geen zin meer heb om nog te gaan fitnessen. En daar baal ik enorm van !!!!!
    Maar ik heb me voorgenomen om vanaf volgende maand weer 3x per week te gaan sporten. Hopelijk lukt me dat dan ook !!! Wie kan me een paar hints geven om me te stimuleren om wat meer te gaan fitnessen??? Of wie heeft dit ook nog meegemaakt?
    vele groetjes
    Sasha
    Wat zijn je werktijden? En werk je in het weekend?
    een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Originally posted by sasha View Post
      hallo iedereen,
      Het is al zo lang geleden dat ik nog wat me liet horen.
      Maar sedert midden juni heb ik een nieuwe job,totaal anders dan mijn vorige en het allerbelangrijkste, ik hou enorm van deze nieuwe job. Ik werk nu bij een bouwpromotor als commercieel-administratief bediende.
      Maar er is een klein negatief kantje aan verbonden. Als ik nu 's avonds thuis kom, ben ik zo moe dat ik dikwijls geen zin meer heb om nog te gaan fitnessen. En daar baal ik enorm van !!!!!
      Maar ik heb me voorgenomen om vanaf volgende maand weer 3x per week te gaan sporten. Hopelijk lukt me dat dan ook !!! Wie kan me een paar hints geven om me te stimuleren om wat meer te gaan fitnessen??? Of wie heeft dit ook nog meegemaakt?
      vele groetjes
      Sasha

Kijk eens goed om je heen wat voor een sippe dikke vieze futloze mensen er af en toe rondlopen!!!

Motiveerd mij genoeg

Greetzz Geert
      To grow or not to grow that's the question
      alle kilo's moeten eerst naar binnen

Comment

Klotte man.
        Veel sucses met werk zoeken.

Comment

De spiegel kan een motivatie zijn

Comment

Originally posted by kees View Post
            Wat zijn je werktijden? En werk je in het weekend?
            ik moet helaas wel op zaterdag werken. En dat is toch wel even wennen. Was altijd vanaf de vrijdagnamiddag thuis, zo had ik steeds een superlang weekend.
            Maar ja, van mijn uren mag ik niet klagen, van 8h30 tot 12h30 en van 13h tot 17.
            In principe kan ik heel gemakkelijk na mijn werk gaan maar 't is dat ik me dan zo moe voel. Maar ik moet daarover en al mijn moed bijeen rapen en gaan trainen. En dat moet ik doen.
            groetjes

Comment

Originally posted by Dragon_geert View Post
              Kijk eens goed om je heen wat voor een sippe dikke vieze futloze mensen er af en toe rondlopen!!!

Motiveerd mij genoeg

Greetzz Geert
              Inderdaad !!!! Je hebt groot gelijk en er lopen er nogal wat van rond !!
              En zo wil nooit van mijn leven worden. Ben altijd al zo fier geweest om, als vrouw van mijn leeftijd, een getrainde body te hebben dat ik dat nooit meer zou kunnen en willen missen. Dus, op naar de training. Bedankt voor de bemoediging.
              Sasha

Comment

Lat eki goe aje tab zugn

Comment

Ga je wel op tijd naar bed? Probeer anders een vitamine B complex met extra B 12
                  een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X