Mijn goesting om te gaan fitnessen is weg..... De oorzaak : na 16 jaar trouwe dienst heb ik maandag mijn ontslag gekregen. Er zijn besparingen en deze week ben ik samen met nog twee andere ontslagen. Ik weet wel dat we dit zagen aankomen maar toch dacht ik steeds "het zal niet met mij gebeuren want ik ben hier de langste periode in dienst". Ik zie het toch effen niet meer zitten.Het is precies alsof alle levenslust uit me is verdwenen
hoe moet het nu verder
Collapse
X
-
Ik werkte als bediende op de facturatiedienst. En neen, ik heb nog geen ander werk op het oog. Ik huiver al bij de gedachte dat ik opnieuw moet beginnen solliciteren. Die eerste stap zetten, naar welke bedrijven, welke functie, enz. Nog een chance dat ik 12 mnd vooropzeg heb (voorlopig dus niet werkloos). Tja, ik zal me er toch moeten overheen zetten en als terug als gek trainen in de gym.
Comment
-
Das wel minder!
Maar probeer het eens via monsterboard zoals bruce al zei. Als je ontslag hebt gehad ontkom je er niet aan overnieuw te beginnen. Dus zie het als een nieuwe kans, een stap vooruit!
Probeer te blijven trainen!!! Als je fit bent en lekker gezond dan straal je dat ook uit! Heeft niet alleen een voordeel voor jezelf maar ook voor komende sollicitaties.
succes!!
gr
Comment
-
Bedankt voor de bemoedigende woorden. Doet deugd.
Ik kan helaas niet kijken op monsterboard daar ik wel werk moet zoeken in België, hé ! Maar ik ben reeds bezig met een heel mooi CV en probeer het bij interimkantoren.
Wij hebben hier nu een lang weekend voor de boeg, maandag en dinsdag verlof. Ik kan nu alles eens rustig op een rijtje zetten en alles rustig verwerken en vanaf volgende week vlieg ik er wel weer in en zal trainen als nooit tevoren. Nogmaals bedankt voor de steun !!
Comment
-
Dat is inderdaad balen zeg, kan me voorstellen dat je daardoor even niet zo lekker in je vel zit...
Belangrijkste is denk ik dat je heel goed beseft dat het niet het einde van de wereld betekent, je teleurstelling nu is heel natuurlijk maar je hebt zoals gezegd nog een behoorlijke tijd voor je echt zonder werk zit. Dat geeft je mooi de kans om alles op een rijtje te zetten en je rustig opnieuw te oriënteren, het zou zomaar kunnen dat het uiteindelijk alleen maar heel erg gunstig uit pakt voor je!
Dus kop op, probeer je te focussen op de positieve dingen en de nieuwe kansen die er misschien wel voor je liggen, zou ook zeker proberen lekker te blijven trainen omdat je jezelf anders lichamelijk ook nog minder goed gaat voelen, vermijdt vooral die neerwaartse spiraal!
Sterkte en succes.
Comment
-
hallo iedereen,
Het is al zo lang geleden dat ik nog wat me liet horen.
Maar sedert midden juni heb ik een nieuwe job,totaal anders dan mijn vorige en het allerbelangrijkste, ik hou enorm van deze nieuwe job. Ik werk nu bij een bouwpromotor als commercieel-administratief bediende.
Maar er is een klein negatief kantje aan verbonden. Als ik nu 's avonds thuis kom, ben ik zo moe dat ik dikwijls geen zin meer heb om nog te gaan fitnessen. En daar baal ik enorm van !!!!!
Maar ik heb me voorgenomen om vanaf volgende maand weer 3x per week te gaan sporten. Hopelijk lukt me dat dan ook !!! Wie kan me een paar hints geven om me te stimuleren om wat meer te gaan fitnessen??? Of wie heeft dit ook nog meegemaakt?
vele groetjes
Sasha
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
4 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
20 uur geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
5 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment