Tell Sell troep

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tell Sell troep

Naar aanleiding van een vraag over de 'ab king pro' vroeg ik me af of er hier mensen zijn die weleens producten van Tell Sell hebben gekocht, en of ze er tevreden mee waren.

Persoonlijk geloof ik nooit iets van die gare programma's, zo bijvoorbeeld SNALE SLIME, een slakken slijm dat straie moet verwijderen. Geloof jij het?

Deel je ervaringen!

Grtz.
    VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Die gare programma`s blijven bestaan dus er zal zeker een goede markt zijn voor de producten die ze verkopen.
    Er tuinen veel mensen in die onzin.

gr

Comment

Ik vind het schandalig en oplichterij in de zuiverste zin dat ze nog die pure onzin mogen verkopen. Vooral die elektrische trillingen. Ze doen precies of je hebt binnen 2 weken het lichaam van een fitnessmodel... Het hele ding zit vol met leugens.

in Californië is het nu verboden omdat iemand er een rechtszaak heeft tegen aangespannen. Het wordt tijd dat hier ook te doen tegen die spullen.
      the one and only tabata overlord

Comment

inderdaad, en die for & after pics van hun kloppen ook voor geen ene drol

Comment

Ze moeten het hier ook verbieden.
          Who's the Chef

Comment

Ik vind het ook maar troep.

Comment

heb de juicer gekocht.
              goede voeding, vitamines,sappen, etc.
              maaarrr.... wat ze niet zeggen: dat ding is bijna niet schoon te krijgen achteraf. als dat wel zo was, was het toppie geweest maaar jah....
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

haa lekker, zo'n aarbeishake met perzik van vorige maand. Heeft iemand die Snale Slime al geprobeert?

Comment

Heb ooit wel eens een ontharingsproduct gekocht via die onzin, was gelijk weer voor een paar jaar genezen want het werkte uiteraard voor geen meter. Kan niet zeggen dat ik er verrast door was, toch is de manier waarop ze het brengen erg sterk...
                  Ondanks al dat overdreven en lachwekkende gedoe, en ondanks dat bijna iedereen eigenlijk wel weet dat ze onzin verkopen, trappen er zoals gezegd toch veel mensen in en blijft die markt blijkbaar bestaan. Weten ze dus toch een snaar te raken, naast het feit dat de wens toch de vader van de gedachte blijft bij veel mensen. Beste is volgens mij om er gewoon hard langs te zappen.

Comment

Mijn vrouw kocht van die inlegzolen wat een rotzooi zonde van het geld.
                    Kreeg er juist veel pijn van in mijn voeten
                    een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

whaha ik dacht dat die nog wel zouden werken..
                      Het is inderdaad zo dat je ondanks dat overdreven gelul wel een beetje geloofd dat het werkt. Doen ze goed.

What about belspellen? past een beetje in hetzelfde rijtje? Bellen jullie weleens? weleens iets gewonnen?

ik belde snachts eerst altijd even, dan heb je meer kans, maar omdat ik er noooooit doorkom doe ik het nu ook NOOIT meer, de kans dat je doorkomt is sowieso veel te klein.

Comment

Bel spelletjes is de grootstje geldklopperij.
                        Wacht dacht je van die Tineke Nooy met die biostramien? Een hangertje die de negatieve straling opheft. Pure onzin.
                        een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

whahaha dat slaat inderdaad ook echt nergens op HAHA
                          Kvind veel van die belspel meisjes trouwens wel mooi.

Comment

Originally posted by dav1t0 View Post
                            whahaha dat slaat inderdaad ook echt nergens op HAHA
                            Kvind veel van die belspel meisjes trouwens wel mooi.
                            Dat is de bedoeling he

Zou jij een uur naar een lelijk vet mormel die geen 5 seconden op heel een uur haar lelijke bek houdt willen kijken?
                            the one and only tabata overlord

Comment

die zijn er ook hoor. RTL5 s'avonds. Heette eerst volgens mij nachtsuite. Zo'n dik wijf dat 10 minuten praat en 30 minuten een belspel houd

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X