dbb relforum

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• dbb relforum

nou breekt men klopie eerst dbb site uit de lucht en nu ook het dbbrelforum wat is er allemaal aan de hand

?????????????

Comment

ja de dutchbodybuild forum maar er is ook een dbbrel forum allebij kom ik er niet meer op dus ze zijn uit de lucht er zijn hier ook mensen die lid zijn van dbbsite weet iemand hier al wat van

Comment

dbbiswelvakeruitdeluchtmaardaardoenzenietmoeilijko verdenkdatiehetbinnenkortweerdoet
        hoevindenjulliemijnschrijfstijlikdachtikpasmeaanaa ndehuidigetrentniemandtyptbijnameernederlandse
        volzinnencomma'spuntenhoofdlettersenspatiesikbendu sweerhelemaalhipenda'svetcoolvooriemandvan37jaar
        We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by Mr. Symmetry View Post
          dbbiswelvakeruitdeluchtmaardaardoenzenietmoeilijko verdenkdatiehetbinnenkortweerdoet
          hoevindenjulliemijnschrijfstijlikdachtikpasmeaanaa ndehuidigetrentniemandtyptbijnameernederlandse
          volzinnencomma'spuntenhoofdlettersenspatiesikbendu sweerhelemaalhipenda'svetcoolvooriemandvan37jaar

Comment

mooie stijl sym , je moet toch een beetje mee met de tijd.

maar dbb is inderdaad uit de lucht, zal binnen kort wel weer bereikbaar zijn

Comment

ik zal er de volgende keer aan denken ik ben nogal vergeetachtig maar die site komt dus weer online beter ik dacht dat ze gestopt waren ofzo
              shit ben ik weer die punten en hoofdleters vergeten komt de volgende keer wel greetz mike

Comment

Originally posted by mikerdam View Post
                nou breekt men klopie eerst dbb site uit de lucht en nu ook het dbbrelforum wat is er allemaal aan de hand
                dbb is gewoon on air

dbb relforum staat los van dbb.

Comment

wat inside-informatie over dbb die ik gehad heb, 2 harde schijven zijn kort na elkaar gecrashed, dan was er een probleem met backups, de software werkte niet meer zo goed, en dan nog een met de raid controller waardoor ze maar inneens een nieuwe bak hebben gehaald.

Nu werkt de backuprestore niet meer zo goed met de huidige shellversie, waardoor enkel de shell in de lucht is en je geen enkel topic of post kan terugvinden. Maw, dik geneukt, en wanneer alles opgelost is weet niemand.
                  the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by Santino88 View Post
                    dbb is gewoon on air

dbb relforum staat los van dbb.
                    Nou ik kom er niet op,krijg steeds te zien database error

Comment

dat hebben ze expres geregeld dan
                      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Ik snap er niks van. Ik krijg nu steeds een pivebericht van de dbb,dan ga ik kijken en ja er is een mail ik lees verwijder en de volgende dag weer die zelfde mail + dat de site volgens mij nog steeds niet normaal werkt .

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X