Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ja de dutchbodybuild forum maar er is ook een dbbrel forum allebij kom ik er niet meer op dus ze zijn uit de lucht er zijn hier ook mensen die lid zijn van dbbsite weet iemand hier al wat van
ik zal er de volgende keer aan denken ik ben nogal vergeetachtig maar die site komt dus weer online beter ik dacht dat ze gestopt waren ofzo
shit ben ik weer die punten en hoofdleters vergeten komt de volgende keer wel greetz mike
wat inside-informatie over dbb die ik gehad heb, 2 harde schijven zijn kort na elkaar gecrashed, dan was er een probleem met backups, de software werkte niet meer zo goed, en dan nog een met de raid controller waardoor ze maar inneens een nieuwe bak hebben gehaald.
Nu werkt de backuprestore niet meer zo goed met de huidige shellversie, waardoor enkel de shell in de lucht is en je geen enkel topic of post kan terugvinden. Maw, dik geneukt, en wanneer alles opgelost is weet niemand.
Ik snap er niks van. Ik krijg nu steeds een pivebericht van de dbb,dan ga ik kijken en ja er is een mail ik lees verwijder en de volgende dag weer die zelfde mail + dat de site volgens mij nog steeds niet normaal werkt .
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment