Stichting met hele goekope supplements-prijzen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stichting met hele goekope supplements-prijzen

Naar aanleiding van een thread aangaande supplements-prijzen, en de belachlijke prijzen die sommige supplement-boeren in Nederland hanteren ten opzichte van de Amerikaanse prijzen, is het idee opgekomen om misschien een stichting op te richten die voor een gezamelijke inkoop gaat zorgen. Met geen winst-oogmerk. De prijzen zullen hoogstwaarschijnlijk rond de 30% zitten van hetgeen jullie nu betalen in Nederland. Bij voldoende animo zal ik er een stichting voor oprichten die eens per 4 maanden een bulk-order verstuurd. Maar voordat ik er uberhaupt tijd in ga steken, wil ik graag de reacties peilen.

Grtz
    Ps: zie ook de thread prijzen van supplementen, is het topic uitgebreid behandeld, ook met voorbelden ed.

0
    Ja, geweldig
    0%
    0
    Misschien, zo af en toe
    0%
    0
    Nee, niet nodig
    0%
    0

Dat bedoelde ik Riki

Heb op ja gestemd overigens

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

goed idee!

Comment

Counting in.

Comment

tel mij maar mee Riki
          stil growing

Comment

Lijkt me een prima idee
            God doesn't create men the same, juice makes up for his mistakes.

Comment

Ben heel benieuwd naar de prijzen.
              What's the difference between your wife and your gear?
              They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
              I also love them both, and can't live without them.

Comment

Van de partij
                eat eat eat and look like a freak!

Comment

voor whey sta ik in de rij!!
                  een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Als we tussen de 20-25 gegadigden hebben, ga ik het uitzoeken, als iedereen dan voor een kwartaal-tot 6 maanden zijn supps bestelt zou dat van voldoende grote moeten zijn.

Grtz

Comment

ik wil ook beginnen aan whey, vind het nu et duur, dus zal nu wel optie worden
                      I live to end the game

Comment

Oki, ladies and gents, ik zal als ik herstelt ben van mijn griep, eens gaan informeren, denk dat er uiteindlijk wel voldoende animo voor zal zijn. Ik denk er wel over om het officieel te doen, dus zal hoogstwaarschijnlijk er een webpagina voor maken en een selectoe maken van de door jullie meest gevraagde producten en daarop dingen. Ik hou jullie op de hoogte.

Grtz

Comment

Klinkt heel erg goed Riki

Greets...
                          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (Riki @ Jul. 17 2003,08:25)]Oki, ladies and gents, ik zal als ik herstelt ben van mijn griep, eens gaan informeren, denk dat er uiteindlijk wel voldoende animo voor zal zijn. Ik denk er wel over om het officieel te doen, dus zal hoogstwaarschijnlijk er een webpagina voor maken en een selectoe maken van de door jullie meest gevraagde producten en daarop dingen. Ik hou jullie op de hoogte.

Grtz

Comment

Riki,

Het intiatief is geweldig heb daar geen enkele opmerking over.

Maar moest ik in jou schoenen staan, zou ik het absoluut niet officieel doen. Je kan wel website maken enzo dat is geen probleem.

Maar via de officiële weg zal je moeten een VZW opstarten (in België toch, denk dat het in Nederland ook is).

Eerst zal men nakijken of het goedgekeurd word of niet en een VZW voor supplementen?, gaat iets moeilijker zijn.

Je gaat ook controle krijgen en moeten uitleggen wat je hebt gekocht, waar het naar toe is gegaan, en dat er geen winst werd opgemaakt. Kortom zijn verschillende regels die je in acht zal moeten nemen.

Dus probeer het zonder inmenging van officiële instanties.

Take Care.
                              D.
                              You were put on this world to achive a goal in live, so go for it and don't lose the faith.  At least I try.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X