'S nachts moeten schijten...

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ow jah, en dan kan iedereen ook gelijk zijn kipfiletjes bestellen bij Mr Bodyfood. Heb je dat ook gelijk voor mekaar surfer boy.
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Ik denk eerder dat er mensen weggaan/niet meer posten door dat onzinnige geruzie tussen mensen hier in plaats van weggaan omdat er (voor sommige) vieze posts/topics gemaakt worden...

Comment

Originally posted by Fanatic View Post
        Dus met andere woorden, iedereen die nu iets posts is niet serieus.
        Je moet toch eens op je uitspraken gaan letten, niet iedereen is van je uitspraken gediend.

Mij kan het geen ruk schelen wat je zegt. Heb ergens gelezen in een ander topic dat jij alles van stront afweet, vooral van kippenstront. En ik weet van mijn sponsor dat kippen heel wat afschijten vooral in de nachtelijke uren.
        Dat heeft te maken met de slaap/zitstok houding.

Wist je dat een kip niet kan piesen, daarom schijten ze ook echt. Vooral die grote kippen laten van die grote flussen vallen, maar goed dat er een ophaler is. Eentje die ook nog eens sterk is, daar hebben wij burgers iets aan.

Dus mij verwondert het niet, dat ik je hier tegenkom
        Mafkees.

Comment

Originally posted by Broes View Post
          Ik denk eerder dat er mensen weggaan/niet meer posten door dat onzinnige geruzie tussen mensen hier in plaats van weggaan omdat er (voor sommige) vieze posts/topics gemaakt worden...
          Daar heb je gelijk in. Ik ben heel dat gedoe ook meer dan beu. Ik wil er onderhand es een eind aan breien aan dat gestook.

Comment

@ ophaler
            er is een spreekwoord dat luid zo:
            Wie de bal kaatst, kan hem terug verwachten.

Nergens geef ik aan dat je een sukkel bent en ook nergens stook ik.
            Als ik jou was moet je er geen eind aan breien, immers breiwerk kun je uithalen.

Probeer ook eens om niet iedere keer Mister BodyFood erbij te halen, deze persoon kan zich immers niet verdedigen tegenover jou onterechte aantijgingen. Hieruit blijkt immers wel met wat voor achterbaks figuur, hier wij te maken hebben. Kortom je spreekt altijd in koninklijk meervoud en over anderen, nooit over jezelf....

@ broes
            dit is geen geruzie, dit is gewoon discussiëren en/of de waarheid vertellen.

@ mafkees
            Is dat je nieuwe naam Nex-

Comment

@ ophaler
              er is een spreekwoord dat luid zo:
              Wie de bal kaatst, kan hem terug verwachten.

Nergens geef ik aan dat je een sukkel bent en ook nergens stook ik.
              Als ik jou was moet je er geen eind aan breien, immers breiwerk kun je uithalen.

Probeer ook eens om niet iedere keer Mister BodyFood erbij te halen, deze persoon kan zich immers niet verdedigen tegenover jou onterechte aantijgingen. Hieruit blijkt immers wel met wat voor achterbaks figuur, hier wij te maken hebben. Kortom je spreekt altijd in koninklijk meervoud en over anderen, nooit over jezelf....

@ broes
              dit is geen geruzie, dit is gewoon discussiëren en/of de waarheid vertellen.

@ mafkees
              Is dat je nieuwe naam Nex-
              hey fanatic hou je dan nooit es op met die bullshit begint zo stilletjes aan serieus afgezaagd te geraken
              als je problemen hebt met de ophaler so what das uw probleem er zijn er velen die voor de ophaler respect hebben wat bij jou niet het geval is
              ipv van overal in verschillende topics te gaan zeiken op de ophaler hou gewoon uw belachelijk bakkes en post enkel nog iets zinnigs wat in jouw geval vast wel moeilijk is, volgens mij zit je enkel maar op het forum om mensen op stang te jagen
              niks beters te doen dan ???

Comment

Originally posted by Broes View Post
                daar kan ik me wel in vinden
                het begint stilletjes kut te worden hier op het forum en zoals ophaler zei blijven veel serieuze leden weg
                leden waar we trouwens iets konden van gaan bijleren...
                belachelijke topics en belachelijke leden zouden ze er beter uitgooien en bodynet terug de waarde geven die hier vorig jaar te vinden was....

Comment

Originally posted by Poseidon View Post
                  daar kan ik me wel in vinden
                  het begint stilletjes kut te worden hier op het forum en zoals ophaler zei blijven veel serieuze leden weg
                  leden waar we trouwens iets konden van gaan bijleren...
                  belachelijke topics en belachelijke leden zouden ze er beter uitgooien en bodynet terug de waarde geven die hier vorig jaar te vinden was....
                  Ja toen was Mister Body-Food er ook nog, daar kon je veel van bijleren.
                  Toch iemand met meer dan 25 jaar ervaring, de grondlegger van sportvoeding in Nederland. Alleen die werd er uitgegooid, dus je argumentatie klopt niet.

Over belachelijke topics gesproken, wie deed de eerste aftrap in de topic ik vermoed. Over belachelijke leden gesproken, ook hier weer wie de bal kaatst, kan hem terug verwachten.

Maar als je nog wat wil bijleren over voedingssupplementen, kun je altijd een mailtje sturen naar Mister Body-Food, want die heeft niks beters te doen dan op zijn motorjacht te zitten. Mail hem maar [email protected] noem mijn naam maar en stel je vragen....
                  Succes

Comment

altijd weer naar gaatjes zoeken om reclame te gaan lopen maken voor die drol ...

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                      altijd weer naar gaatjes zoeken om reclame te gaan lopen maken voor die drol ...
                      Die drol heeft wel meer bereikt in zijn leven dan jij. Als die drol er niet was geweest, had jij nu geen supplementjes van je favoriete leverancier gehad.
                      Immers ze hebben het allemaal geleerd van die drol, die nu geniet van het goede des levens. Maar ga het hem zelf vertellen, stuur hem eens een mail noem mijn naam maar. Succes

Kijk ik heb er een goede sponsor aan, alleen jij komt er niet voor in aanmerking.

Dus ik moet constateren dat jezelf nog steeds, de grootste drol bent

Comment

Die drol heeft wel meer bereikt in zijn leven dan jij. Als die drol er niet was geweest, had jij nu geen supplementjes van je favoriete leverancier gehad.
                        Immers ze hebben het allemaal geleerd van die drol, die nu geniet van het goede des levens. Maar ga het hem zelf vertellen, stuur hem eens een mail noem mijn naam maar. Succes

Kijk ik heb er een goede sponsor aan, alleen jij komt er niet voor in aanmerking.

Dus ik moet constateren dat jezelf nog steeds, de grootste drol bent
                        wat leuk gesponserd te worden om wat de eikel te gaan uithangen want meer dan dat doeje vast ook nie in je boeiend leventje

get lost fagget....

Comment

Originally posted by Poseidon View Post
                          wat leuk gesponserd te worden om wat de eikel te gaan uithangen want meer dan dat doeje vast ook nie in je boeiend leventje

get lost fagget....
                          Ik heb al vele wateren bevaren, Poseidon was altijd met mij.
                          Ik moet je de groeten doen van Zeus en Aphrodite

Comment

Ik heb al vele wateren bevaren, Poseidon was altijd met mij.
                            Ik moet je de groeten doen van Zeus en Aphrodite
                            Nerd ...

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                              Nerd ...
                              Welkom....

Comment

Dat is inderdaad mijn nieuwe naam Fanatic.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X