Gelukkig nieuwjaar.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by jantje91 View Post
    Ik heb vet gezopen met oud en nieuw en ben nu oppeens vet breed??!
    Vet verhaal. Voel me ook meteen vet!
    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

t valt me op hoe veel mensen er eigenlijk een pest hekel hebben aan al die neppe gezelligheid:O... van oorsprong een religieus feest (sterker nog, meerdere religieuze feesten op/rond dezelfde datum) maar alles moet maar met bomen en lampjes worden versierd en vooral een hoop vreten. t ergste van alles, bij de schoonfamilie hebben ze eigenlijk niet genoeg voor een grote eter als ik :$...

MAAR: vuurwerk is en blijft leuk, ook in de regen
      "is it not largely by the ecxercise of will-power that most things are achieved?" - Eugen Sandow

Comment

Originally posted by klofijool View Post
        t valt me op hoe veel mensen er eigenlijk een pest hekel hebben aan al die neppe gezelligheid:O... van oorsprong een religieus feest (sterker nog, meerdere religieuze feesten op/rond dezelfde datum) maar alles moet maar met bomen en lampjes worden versierd en vooral een hoop vreten. t ergste van alles, bij de schoonfamilie hebben ze eigenlijk niet genoeg voor een grote eter als ik :$...

MAAR: vuurwerk is en blijft leuk, ook in de regen
        Van oorsprong geen religieus feest. De gristenen namen het over van de germanen die om een boom met lichtjes dansten om zo meer volgelingen te krijgen
        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X