Summer-time

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

wat dacht je van erop liggen Riki en mr C? das heel normaal dacht ik. Ik lik nooit aan mijn luchtbed.. (Alleen aan me opblaaspop )

OFFFF dachten jullie aan iets anders soms?? voorbeelden dan graag

Comment

Maar Jack van die verhalen van jou en je pop hoef ik geen details te weten.

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Jack @ Jul. 17 2003,19:08)]wat dacht je van erop liggen Riki en mr C? das heel normaal dacht ik. Ik lik nooit aan mijn luchtbed.. (Alleen aan me opblaaspop   )

OFFFF dachten jullie aan iets anders soms?? voorbeelden dan graag  
        Weet niet hoever de dierenliefde gaat!

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Purple @ Jul. 17 2003,19:15)]Maar Jack van die verhalen van jou en je pop hoef ik geen details te weten.
          Ik sluit me hier bij aan, die eend kan leuke verhalen opleveren maar Jack met zijn pop..

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

geen mooie verhaaltjes horen?

ik heb daar nog een mop over..

Komt een vent in een nachtclub, hmm, heeft ie wel zin in sex he, dus hij vraagt wat kost zo'n vrouwtje. Nou zegt die pooier, dat is 50 euro meneer. Pff zegt die kerel, heb je niks voor 5 euro. Dus die pooier denkt na, ja zegt weh hebben een opblaaspop op zolder.. die mag je voor 5 euro wel even gebruiken. Dus zo gezegd, zo gedaan, die kerel betaald 5 euro en gaat naar boven. Komt ie een half uur later terug, zegt ie, dit is formidabel, het ging heerlijk, en die pop is perfect, ik zoog aan haar tieten en er kwam gewoon melk uit!
            Dus die kerel gaat weg, zegt die pooier tegen de barman, ik geloof dat onze pop ook weer ff geleegd moet worden

hahaha ranzig

Comment

Gatverdamme....

Wel een goeie

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Jakkie...

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Jack @ Jul. 17 2003,20:47)]geen mooie verhaaltjes horen?

ik heb daar nog een mop over..

Komt een vent in een nachtclub, hmm, heeft ie wel zin in sex he, dus hij vraagt wat kost zo'n vrouwtje. Nou zegt die pooier, dat is 50 euro meneer. Pff zegt die kerel, heb je niks voor 5 euro. Dus die pooier denkt na, ja zegt weh hebben een opblaaspop op zolder.. die mag je voor 5 euro wel even gebruiken. Dus zo gezegd, zo gedaan, die kerel betaald 5 euro en gaat naar boven. Komt ie een half uur later terug, zegt ie, dit is formidabel, het ging heerlijk, en die pop is perfect, ik zoog aan haar tieten en er kwam gewoon melk uit!
                  Dus die kerel gaat weg, zegt die pooier tegen de barman, ik geloof dat onze pop ook weer ff geleegd moet worden  

hahaha ranzig  

Comment

Vraag me af of dat het een mopje was en niet stiekem je eigen ervaring....

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (Purple @ Jul. 17 2003,22:46)]Vraag me af of dat het een mopje was en niet stiekem je eigen ervaring....
                      Lol

Comment

Die melk schijnt wel goed te zijn voor spieropbouw. Ik heb wel eens gelezen dat bodybuilders hun eigen sperma op eten, omdat er hoogwaardige eiwitten in zouden zitten. Dit zal wel een kul verhaal geweest zijn.

Comment

Als je nieuwsgierig bent zou ik het gewoon proberen als ik jou was...

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (Wil de Bras @ Jul. 17 2003,23:03)]Die melk schijnt wel goed te zijn voor spieropbouw. Ik heb wel eens gelezen dat bodybuilders hun eigen sperma op eten, omdat er hoogwaardige eiwitten in zouden zitten. Dit zal wel een kul verhaal geweest zijn.
                            ja, zo ben ik ook groot geworden ja. Ik ben verder gewoon naturel..

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (Purple @ Jul. 17 2003,22:46)]Vraag me af of dat het een mopje was en niet stiekem je eigen ervaring....
                              ja ja, wat zal ik daar op zeggen. hahaha. that would be sick.
                              Ik zou dan me bek met chloor spoelen. bah getver, moet er niet aan denken.

Maar zou zowiezo niet voor 5 euro op een pop kruipen, dus ik was het zeker niet.

Comment

Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (Wil de Bras @ Jul. 17 2003,23:03)]Die melk schijnt wel goed te zijn voor spieropbouw. Ik heb wel eens gelezen dat bodybuilders hun eigen sperma op eten, omdat er hoogwaardige eiwitten in zouden zitten. Dit zal wel een kul verhaal geweest zijn.
                                Zal niet veel helpen met die paar cc,

Grtz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X