Summer-time

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Summer-time

Eindelijk is het ervan gekomen snikhete temperaturen, dus lekker kleurtje gaan op doen op het strand.

Moet toch niet ver gaan is 5 minuten te voet van mijn deur.

Dus 's morgens vroeg opstaan, huishouden doen (ja, weet het moet dat jammer genoeg zelf doen), dan PC aan even checken en dan genieten.

Moet toch niet werken deze week, dus.....

Maar donderdag ja..... jammer genoeg weer regen.

You were put on this world to achive a goal in live, so go for it and don't lose the faith.  At least I try.

nog 2 weekjes wachten en dan kan ik 2 weken genieten van de zon, en ik woon 2 minuten lopen van het strand

Comment

Wat het weer aangaat weet je het nooit hier in Nederland
      Ik wil ook naar het strand!!!! grrrrrrr maar gelukkig vanaf donderdag heb ik even wat meer tijd [hoop ik] en Darren JIJ maakt me niet blij met je bericht dat het mooie weer donderdag over is!
      Woont soms iedereen 2 of 5 minuten van het strand??

grtzzzz Ax

DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Axor B. @ Jul. 15 2003,10:13)]Wat het weer aangaat weet je het nooit hier in Nederland
        Ik wil ook naar het strand!!!! grrrrrrr maar gelukkig vanaf donderdag heb ik even wat meer tijd [hoop ik] en Darren JIJ maakt me niet blij met je bericht dat het mooie weer donderdag over is!
        Woont soms iedereen 2 of 5 minuten van het strand??

grtzzzz Ax
        Neem, niet iedereen alleen het "ELITE" volk.

You were put on this world to achive a goal in live, so go for it and don't lose the faith.  At least I try.

Comment

5 minuten is wel heel luxe inderdaad...... ik woon er "helaas" een kwartier vandaan. Het rare is dat ik eigenlijk niet veel naar het strand ga.......

Grtzzzzz Ax
          DUM SPIRI SPERO

Comment

Jullie wonen dus allemaal dicht bij het zeetje ik woon er 150 km vanaf

Comment

ik ook kwartiertje. lopen dan
              fietsen 6 min.
              auto 1 tot 3 min. (ligt aan mn stemming)
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Ongeveer een half uur van verschillende stranden af.
                Kan naar Scheveningen maar ook naar Zandvoort.

Ga bijna nooit overigens.

Greets...
                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik ben al 3 dagen achter elkaar heerlijk naar het strand geweest...

Morgen denk ook heerlijk op scheveningen met mijn rubberen eend gaan liggen.

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Purple @ Jul. 15 2003,21:33)]Ik ben al 3 dagen achter elkaar heerlijk naar het strand geweest...

Morgen denk ook heerlijk op scheveningen met mijn rubberen eend gaan liggen.
                    Zwarte pad, Purple, hou begin augustus maar en oogje in het zeil, kom ik daar ook weer eens kijken. Ga voorlopig na het stille strand in Kijkduin. Niet om te feesten, maar om te relaxen echt top! Strandbed of handdoek, altijd heerlijk rustig,

Grtz
                    PS: ik baal wel, want lig met 30 C op bed met lichte griep. Maar scheveningen, kijkduin en wassenaar zijn top in mijn boek!

Comment

Ik lig inderdaad ook bijna altijd bij het zwarte pad... En Kijkduin kwam ik vorig jaar nogal eens een vriend van mij woont 5 min lopen van het strand daar. Lekker rustig...

Comment

Dus IEDEREEN op een paar uitzonderingen na, woont in de buurt van het strand. Dus JULLIE zijn die brede "Harry's" die ik altijd tegen kom op het strand!

Grtzzzz Ax
                        DUM SPIRI SPERO

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (Axor B. @ Jul. 16 2003,12:36)]Dus IEDEREEN op een paar uitzonderingen na, woont in de buurt van het strand. Dus JULLIE zijn die brede "Harry's" die ik altijd tegen kom op het strand!

Grtzzzz Ax
                          Misschien wel, spreek dan voor de anderen, ik ben meer een vlaggestok op het strand.

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] ]Misschien wel, spreek dan voor de anderen, ik ben meer een vlaggestok op het strand.  
                               Dan kom ik de volgende keer naast jou staan !!    

DUM SPIRI SPERO

Comment

Amai, door de 1000 posts barriere, lol!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X