Sterke vrouwen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
    een vraagje aan jullie: Sinds wanneer ergeren jullie je specifiek aan mij? Dan blijf ik hier wel weg voortaan en zoek ik wel een ander forum. als ik geeneens mijn mening mag geven hier.
    Ik heb niets tegen jou persoonlijk, dat had ook wel duidelijk moeten zijn Je manier van uiten vind ik af en toe jammer, maar dat is toch geen reden om meteen met quotes over ongewenstheid te komen? Ik hoef het ook niet overal mee eens te zijn. Integendeel, een beetje meningsverschil is vaak leuk. Maar, waarom mag een ander niet met 2 maten meten, en jij meerdere malen wel? Dat is wel een beetje jammer

Comment

• Zand erover. Jullie je gal gespuwd en ik ook. even goede vrienden yada yada yada. Klaar.

@ Patricia

Ik ben wie ik ben. En ik ben een onredelijke klootzak.
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Ik ben wie ik ben. En ik ben een onredelijke klootzak.
        Plus één

Oké daar vroeg je om...
        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
        Go heavy or go home!

Comment

• Originally posted by Shredmaster View Post
          Plus één

Oké daar vroeg je om...
          Hahahaha ja dat klopt

Comment

• Topic ging over sterke vrouwen toch....zeker weten dat dit een sterke chick ishttp://loscuatroojos.com/wp-content/...scle-woman.jpg
            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Nee lijkt me sterk.
              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
              Go heavy or go home!

Comment

• YouTube - Eight wide grip pull-ups
                "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
                  Topic ging over sterke vrouwen toch....zeker weten dat dit een sterke chick ishttp://loscuatroojos.com/wp-content/...scle-woman.jpg
                  wanneer wordt schumacher nu ontslagen !
                  44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
                  ....

Comment

Topic ging over sterke vrouwen toch....zeker weten dat dit een sterke chick ishttp://loscuatroojos.com/wp-content/...scle-woman.jpg
                    Ahem...sterk zal "ze" (??) wel zijn ja...maar ik zal (nu er zand overheen is gegaan) mijn mening maar wijselijk voor me houden

Comment

Ahem...sterk zal "ze" (??) wel zijn ja...maar ik zal (nu er zand overheen is gegaan) mijn mening maar wijselijk voor me houden
                      Mijn smaak is ook iets anders.....kijk maar naar de 18+ topic
                      Neemt niet weg dat het een topsporter is.( en nee ik ben niet uit op een discussie:P)

Comment

Mijn smaak is ook iets anders.....kijk maar naar de 18+ topic
                        Neemt niet weg dat het een topsporter is.( en nee ik ben niet uit op een discussie:P)
                        Niet nodig. DAT ben ik gewoon met je eens

Comment

• Deze is ook sterk:

YouTube - Fitness - Boot Camp Circuit 1: Overhead Squats
                          http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• Originally posted by Osterich View Post
                            Ze ruikt misschien sterk....Wel een lekker lijf btw.

Comment

• whaha dat shot alleen al wat je hebt voor het afspelen
                              een overhead squat met een 2kg dumbbell, het moet niet gekker worden
                              Groeten

Comment

• Jij zelf op je avatar Shred? Ziet er goed uit...... Hahaha De meeste kerels, jaloers op vrouwen die sterker zijn...Bang dat als ze er naast lopen in het niets verdwijnen.. Of ze hebben te vaak klappen gehad, van n meisje ...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X