Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
damn sommige vrouwelijke bodybuilder zijn wel knap, maar de meesten lijken gewoon op mannen.
ik heb wel respect voor hun toewijding, maar ik wil dat vrouwen vrouwen blijven if you know what i mean.
al moet ik zeggen dat ik wel benieuwd ben hoe de sex met zo`n gespierde vrouw zou zijn
Work it, make it, do it,
Makes us harder, better, faster, stronger!
al moet ik zeggen dat ik wel benieuwd ben hoe de sex met zo`n gespierde vrouw zou zijn
Hard?
Had op nederland 3 ooit eens zo'n documentare gezien. Gastje, mega ecto engelsman, ging naar amerika. Mengde zich met bodybuilders en kwam ook terecht bij bodybuildende vrouwen. En schijnbaar zijn er dus groepjes met sexuele fantasien die deze vrouwen uitspelen en films gemaakt werden en shit. Toen zag ik ook 2 die er nog behoorlijk vrouwelijk uitzagen. Had geen probleem om daar over heen te gaan...noem het een amazone fantasie die in me achterhoofd rond spookt hehe. Maar de meeste bodybuilding vrouwen zijn lelijk en zie je nauwelijks meer iets vrouwelijks in terug.
Had op nederland 3 ooit eens zo'n documentare gezien. Gastje, mega ecto engelsman, ging naar amerika. Mengde zich met bodybuilders en kwam ook terecht bij bodybuildende vrouwen. En schijnbaar zijn er dus groepjes met sexuele fantasien die deze vrouwen uitspelen en films gemaakt werden en shit. Toen zag ik ook 2 die er nog behoorlijk vrouwelijk uitzagen. Had geen probleem om daar over heen te gaan...noem het een amazone fantasie die in me achterhoofd rond spookt hehe. Maar de meeste bodybuilding vrouwen zijn lelijk en zie je nauwelijks meer iets vrouwelijks in terug.
Louis Theroux? Geweldige documentaires maakt die gast.
hehe moest meteen denken aan een programma een decennia terug op Playboy channel genaamd Sex Court. Altijd lachen. Judge Juli Strain... lang wijf en had wel iets. In sommige soft-pron films zag het er niet verkeerd uit. Niet echt een gespierd/getrainde vrouw, maar wel iets amazone-achtigs. Mega lang en sterke uitstraling
Google es op muscle worshippers en je komt de hele donderse bende tegen
Worstelen met die vrouwelijke BB'ers is ook zo'n ding, uurtje op de hotelkamer jezelf laten wurgen door zo'n chick. Soort hele trage MMA waarbij je altijd verliest, en het dan nog lekker vind ook.
Ken enkele NL'se dames die dat ook deden, bizar veel geld mee te verdienen.
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Comment