Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Antwoord op een vraag in een ander topic Ja Gran Turismo fan Heb álle volwaardige delen, dus niet concept etc. Gran turismo 5 zal éven moeten wachten..heb nog geen PS3
Voor PS2: Tony Hawk, Gran Turismo 1 t/m 4 (Nürburgring edition) , Tekken 5
Voor PC: NFS Carbon, NFS Pro street, GTA Vice city, GTA San Andreas Multiplayer online, Crysis, Unreal Tournament..zal er vast nog wel één vergeten
onbetwist nr. 1: counterstrike 1.6
ook wel leuk counterstrike source
irritant cod 4
crysis lijkt me cool. ivm graphics, als ik de goeie voor heb.
en ja, ik heb 8800gts met quadcore 6600 heet dat geloof ik. 4x 2,4 ghz. met 4 gig ram, dus ik kan redelijk wat hebben op mn 24" schermpje
Vette games ps2 (op dit moment, want in totaal zijn er TE veel):
- zone of the enders 1 en 2
- Final Fantasy reeks
- Okami
- Dragon Quest VIII
- Resident Evil 4
xbox 360:
- Bioshock
- Burnout Paradise
- Halo 3
- Gears of War
- Eternal Sonata
- The Orange Box
Playstation 3:
- Heavenly Sword
- Ratchet and Clank
- Uncharted
- Call of Duty 4
- Tekken Dark Ressurection
Heb er echter nog wel meer
Zit natuurlijk met smart te wachten op:
- Gears of War 2
- GTA IV (!!!bijna!!!)
- Metal Gear Solid 4
- Soul Calibur IV
- Resistance 2
- Alan Wake.
Ik speel voornamelijk op de PC. Ik heb de 360 en de PS2 alweer verkocht. In plaats daarvan heb ik een High End pc gekocht.
Supergames zijn... (PC)
Gears of War
Crysis
Call of Duty (alle delen)
Medal of Honor Airborn
The Witcher
Rainbow Six Vegas 2 Assassins Creed
Oblivion
Colin Mcra Dirt
Need For Speed Prostreet
Need For Speed Underground 2
GTA III
GTA San Andreas
En nog veeel meer...
Ik heb ze allemaal nu nog wachten op de PC versie van Devil Mcry 4. Er gaan ook geruchten rond dat GTA 4 in de zomervakantie nog op de PC komt. GTA kan niet zonder pc... alle delen zijn er al op uitgekomen dus...
Verder wordt the PC versie Devil Mcry 4 een stuk beter dan de console versies, mede door de grafishe verbeteringen, meer levels en de frames per seconde zijn ook flink aangepast... van de 30 op de consoles naar de 120 op de pc!
Ik kan elke pc gamer en console gamer aanraden om Assassins Creed meteen te halen!! Prachtige spel!
Op welke spelcomputer heb je de game? De Pc versie bevat namelijk meer uitbereidingen. Dat de game je niet boeit.. nee maar ieder zijn eigen smaak he. Het enige wat ik een beetje saai vind aan Assassins Creed is dat de game erg eentonig is, maar al die andere dingen maken het weer goed voor mij.
hehe ja ik heb ps2 en pc. ik houd meer van de oldskool games. ik heb jaren unreal tournament classic gespeelt speel et nu nog wel es maar dan voor de fun niet zo hardcore meer als vroeger.
zelfde verhaal met counterstrike 1.5 ja tis oud maar kvind et gewoon masterlijke game play. al die uber vette graphics hoeft voor mij niet.
speel nu eigenlijk niks meer. me ps2 ja kheb die ooit es gekocht khad geld te veel en dacht van wat zal ik nu es kopen :P heb vaak van die impulse inkopen haha. gebruikt em nu hoofdzakelijk als dvd speler :P
@ bruce. heb je ook counterstrike 1.5 gespeelt>? op bijv zwaar van de kaart servers? zo ja dan ken het niet missen dat wij samen gespeelt hebben of dat je me kent :P was nogal altijd overduidelijk aanwezig op de servers hahaha!
en unreal tournament classic>? het orginele spel bestaat uit 680 mb ofzo mijntes is bijna 3 gig :P allemaal maps voicepacks skins etc masterlijk spel snelle game play etc
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment