post hier je ontvangen drek pb's

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Wat is daar zo raar aan? Hij vraagt imo alleen om je hulp? Ik snap je punt niet hoor Leo. Je moet je juist vereerd voelen dat een oudere iemand zoveel respect naar jou toont en vragen durft te stellen aan iemand die veel jonger is.

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
      Op mijn sportschool hebben ze gezegd dat ik om het gewichtsverlies tegen te gaan weightgainer moet gaan gebruiken. Dat doe ik nu een paar weken 2 x per dag, maar mijn gewicht neemt nog niet toe.
      Gr. ********
      ik vind dit toch wel een belachelijk advies wat deze man krijgt. Een weightgainer om op gewicht te blijven? Snappen sommige mongolen het dan nooit? "op gewicht blijven" doe je door op onderhoud te eten en niet dmv een weightgainer. Vandaar dat ik ook naar het advies verwees. Dat irriteert me mateloos
      22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
        Hoi Leo,

Zit die gewichtsgroei bij jou in spiermassa of ben je gewoon zwaarder geworden? Zoals ik al vertelde veranderd mijn lijf wel maar ik wordt maar niet "groter". Enfin, ik hoor het wel van je.

Gr. ***

gewoon zwaarder geworden? hoe dan? je botten of je ingewanden ofzo? ik weet vrijwel zeker dat hij niet vet bedoeld en dus ook geen spieren. Hoe kan je dan toch 20 kg aankomen (afgezien van misschien een paar kg vocht).

ook hoor ik vaak "jaaa, uh ik wil wel "stevigere (?)" en zichtbare spieren krijgen, maar geen bodybuilder worden". Alsof je op een dag wakker wordt en denkt "aaahw kut, had ik gister maar niet zo hard getraind, dan had ik er misschien niet zo belachelijk groot/gespierd uitgezien". Of een andere die het altijd goed doet: "ja ik wil wel graag meer definitie, maar niet zo massief als jou worden". HALLOOOOO, de basis is toch gewoon bulken om spieren te krijgen, en dan het naar gelang wegcutten van vet tot het gewenste resultaat!
        22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Je kan het dan wel belachelijk advies vinden wat deze menneer krijgt maar dan nog hoef je je er niet aan te irriteren. Hij is imo voor de zekerheid naar jou toegekomen om zo (eerlijke en goede) advies te krijgen. Mongolen kun je zulke mensen niet noemen... iedereen begint ergens.... of ze nou eenmaal indezelfde prodecure blijven hangen is weer een andere verhaal maar daar kan je deze persoon niet op oordelen.

Ik begrijp je wel hoor kerel, alleen vind ik persoonlijk dat je wel wat meer respect mag tonen voor de nog onervaren personen. Natuurlijk moet je goed op onderhoud blijven eten om zo op gewicht te blijven maar niet iedereen kan helder nadenken of krijgt de goede informatie. Daar zijn wij immers voor... Natuurlijk zijn er ook momenten wanneer deze vragen je de strot uitkomen maar dan is het beste om niet terug te reageren.

Er zijn mensen die ''te'' domme en niet relevantie vragen stellen, maar daar zijn zij zelf niet van op de hoogte. Dit is ook iets waar je rekening mee moet houden.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
            Je kan het dan wel belachelijk advies vinden wat deze menneer krijgt maar dan nog hoef je je er niet aan te irriteren. Hij is imo voor de zekerheid naar jou toegekomen om zo (eerlijke en goede) advies te krijgen. Mongolen kun je zulke mensen niet noemen.

ik noem hem ook geen mongool, maar de mensen die hem al die onzin verkondigen. Dat irriteert me mateloos. Als er alleen maar goeie, OF geen informatie verstrekt zou worden, zou dat alles een stuk dragelijker maken. Het zijn de mensen die lariekoek verspreiden en zo mensen op het verkeerde been zetten die mij kwaad maken en dat vind ik uit de grond van mijn hard regelrechte mongolen

Comment

dis lachen

kan je me wat meer uitleg geven over dat product deca en waar ik dat kan verkrijgen en speeld je lichaams gewicht en lengte ook een rol mee
              and so on and on

krijg opeens zomaar een pm
              laat maar weten geen probleem email maar naar @hotmail.com

of mensen die je advies willen geven over een kuur oid
              meestal als je anabolen gbruikt begint het echt tekomen alsje zeg maar een 8 weekse kuur hebt bijv;
              moet je vanuitgaan dat het in de 3e week en zeker ineen top week moet gaan voelen dat is met pillen het geval maar met spuiten is het afhankelijk van je lichaam om dat je per dag oj om de dag spuit maar zit je zo tussen de 5/15 dagen

mijn reactie:

Thnxx voor je uitlegg
              ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
              We like it
              ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

@nex en leo: leo heb gelijk. nex, het gaat niet erom of de vraag raar is. DIT is een forum! daar zet je vragen op om te delen, etc. snappie. en niet ff makkelijk iemand een dosis werk bezorgen om alleen jou ff antwoord te geven en de rest heb er niks aan.
                volg. week komt er weer zo'n ouwe en die begrijpt zoiets ook niet en pmt ook iemand en zo blijf je doorgaan
                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
                  @nex en leo: leo heb gelijk. nex, het gaat niet erom of de vraag raar is. DIT is een forum! daar zet je vragen op om te delen, etc. snappie. en niet ff makkelijk iemand een dosis werk bezorgen om alleen jou ff antwoord te geven en de rest heb er niks aan.
                  volg. week komt er weer zo'n ouwe en die begrijpt zoiets ook niet en pmt ook iemand en zo blijf je doorgaan
                  Ja, maar goed.. iemand vraag het in een prive(!)bericht aan jou. Als je denkt dat hij beter antwoord krijgt op het forum kan je toch gewoon een berichtje terugsturen. 'Ik denk dat je een betere respons krijgt als je een topic aanmaakt, en zo leren anderen er ook van'.

Één minuutje werk, en je hebt het netjes afgehandeld in plaats van die persoon in feite 'belachelijk' te maken in dit topic.
                  An eye for an eye makes the whole world go blind

Comment

jij hebt er duidelijik nog geen 50.000 beantwoordt met het antwoord dat ze het beter op het forum kunnen zetten. Tuurlijk worden ze belachelijk gemaakt. net zo goed als ze precies dezelfde vraag op het forum zetten. waarom krijg je een pm? omdat ze weten dat er op het forum pcies zo op gereageerd wordt. dus eigen schuld dikke bult noemen ze dat.
                    denk wat je wilt, maar dit is de way it is.

Comment

Ik kan me momenteel het meeste vinden in Danko's mening. Hoe dom ik sommige PM's ook vind...
                      Geniet, en drink met maten!

Comment

jah.. ieder zn eigen preblemen he

Comment

wehebben er weer een.

hey
                          kheb al redelijk wat comment van u gelezen
                          graag zou ik eens iets willen vragen
                          dit is mijn 2de kuur maar zwaarder nu
                          de eerste was alleen 100 diana en 20ml 250 mg test
                          nu heb ik 200 diana s en 100 winstrol tabs van korea
                          10 ml 250ml testo en ook 10 ml 200mg deca plus 1 maand groeiers
                          give me some advies wanne be biggggggggg
                          thx alvast

Comment

nouuuuuuu brucee waarom post je me pm
                            heehehe JK

Comment

Hahahaha, weer eentje met hersens duidelijk.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ja sorry hoor, maar ik moet toch ergens beginnen. Dacht Bruce kan me wel helpen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X