post hier je ontvangen drek pb's

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik denk Turkiboy...
    Groeten

Comment

Jake22
      22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by Osterich View Post
        Shit.

Ik kreeg ooit iets als:

"ja maar nee maar ja maar nee maar ja maar nee maar ja maar nee maar ja maar je moet niet zo veel vragen stellen en niet zo moeilijk doen want je bent een nerd en weet niets van bodybuilding af"

100 euro voor de BN'er die het raadt..

GeneralIx..
        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Shit.

Ik kreeg ooit iets als:

"ja maar nee maar ja maar nee maar ja maar nee maar ja maar nee maar ja maar je moet niet zo veel vragen stellen en niet zo moeilijk doen want je bent een nerd en weet niets van bodybuilding af"

100 euro voor de BN'er die het raadt..
          Ik weet het. En ik ben het niet. Het is een naam die je aan donut doet denken.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

dumo of dynobet

dumo dan ws
            "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
              Ik weet het. En ik ben het niet. Het is een naam die je aan donut doet denken.
              Lionel?
              Bassie?
              http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Originally posted by roelinho View Post
                dumo of dynobet

dumo dan ws
                Dumo niet, die praat met een belgisch accent
                Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                  Dumo niet, die praat met een belgisch accent
                  maar is de uitspraak letterlijk overgenomen of verosterichaniseerd?
                  "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Het is een benadering
                    http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Ik heb trouwens een vraag hoe hebben jullie mensen die steroids gebruiken je eerste roids gebruikt via een forum? Dan vraag je toch ook dingen? En als je je afvraagt wat je moet doen ja dan is het toch handig om iemand een message te sturen? Maarja als ik het zou gebruiken dan zou ik toch aan iemand vragen die ik ken in de echte wereld en niet via internet mijn mening. Zal alleen niet handig zijn steroids bij luchtmobiel

Comment

Lionel?
                        Bassie?
                        Je zit al flink in de buurt. Hint: zijn naam begint met A, er zit een cijfertje in tussen de 0 en de twee (geen komma getallen), en eindigt op dezelfde drie letters als "penis".
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

s1dona?
                          Groeten

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                            Je zit al flink in de buurt. Hint: zijn naam begint met A, er zit een cijfertje in tussen de 0 en de twee (geen komma getallen), en eindigt op dezelfde drie letters als "penis".
                            Liona Bergman?

Comment

Adonis !

Wat win ik?
                              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                              Go heavy or go home!

Comment

Moet je bij General zijn, we waren bezig met raden van de persoon van wie hij dacht dat de PM kwam.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X