Sneak preview

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ja, ook gezien. Maar vond het vanaf de helft best een leuke film, begin was alleen waardeloos.

Comment

wat mij mateloos irriteerde aan die film was dat het zogezegd een stam is weet ik veel waar 10000 voor christus, maar dat de acteurs gezonnebankte amerikanen waren met dreadlocks het geheel was gewoon niet geloofwaardig. apocalypto van mel gibson was dat wel.

@ophaler

belgische bioscopen zijn tenminste kwalitatief, kinepolis group rules the planet gewoon!!!

greetz

Comment

Dan ben je nog nooit naar de bioscoop in Den Haag geweest belg... overal waar je kijkt kan je de film zien. boven, rechts, links en voor je.

Comment

Ja zeker bruut dat ding.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

de site die ik gaf was de verkeerde je moet effe kijken op sneakpoint daar staan alle films en bioscopen

Comment

Inderdaad General, je weet niet wat je meemaakt... alsof de film ''leeft''.

Comment

Goed, ik kwam daar aan, bleek dat mijn reservering voor volgende week vast stond i.p.v. de dag zelf. Sneak preview bleek ook nog eens geen Iron Man te zijn, dus ik ben afgehaakt. Was bij Pathé de Kuip, trouwens. Ben toen met partner maar een goeie Irish coffee bij Hotel New York gaan drinken. Zaterdag ga ik wél naar Iron man, dus om dit verder volstrekt overbodige topic alsnog nut te geven, zal ik zondag een recensie plaatsen. Ik ben echt een superheldenfreak, dus ik heb er zin in!
                We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Lol jij ook ''superheldenfreak''? Dan heb je Batman Begins vast ook al gezien? Superfilm....

Comment

ik vind marvel superhero's ook kickass! De Hulk, Spiderman, The fantastic four, Iron Man, X-men...I love them all!

Alleen Daredevil is ruk, maar die film had Ben Affleck in de hoofdrol dus dat kon alleen maar verkeerd gaan
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

Daredevil was juist vet man! Maar Spiderman, X-men (alle delen), Fantastic Four (alle delen) en The Hulk waren inderdaad ook erg goed. Oh en je vergeet Superman Returns...

Comment

Ik heb inmiddels zo'n beetje alle superheldenfilms die ooit zijn uitgekomen op DVD verzameld. Dat zijn er nu een stuk of 30. De top 5 daarvan?

1. Superman returns
                        2. Batman begins
                        3. V for Vendetta
                        4. Spiderman 1
                        5. X-men 1

Dit rijtje kan ik echt oneindig vaak bekijken, ookal ben ik 38... Nou joh, laat me!

Oh, 'Unbreakable' wil ik ook even noemen. Dat is een geweldige film over hoe iemand ontdekt dat hij op aarde is gekomen om de misdaad aan te pakken met krachten waarvan hij niet eens wist dat 'ie ze had. Waanzinnig gaaf onderwerp!
                        Last edited by Mr. Symmetry; 01-05-2008, 14:20.
                        We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by Mr. Symmetry View Post
                          ookal ben ik 38... Nou joh, laat me!
                          haha....
                          ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                          We like it

Comment

Siemmie

Ik was V fot Vendetta helemaal vergeten joh! Echt een super film prachtig gewoon! Jammer dat er geen tweede deel van komt...

En wat maakt het uit dat je 38 bent?

Hey, en ik zal even kijken wat voor film dat is die Unbreakable... spreekt mij wel aan.

Edit: Aan al die reacties te zien op moviemeter is het wel een topfilm alleen niet veel actie. Het is overigens een thriller.
                            Last edited by Nex-; 01-05-2008, 14:30.

Comment

Is dat die film waarin hij bankdrukt in de kelder met 300 pund of zoiets.
                              Vind dit ook een prachtige film. Hij komt nooit iets tegen en z'n tegenpool breekt bijna elk botje in z'n lijf. Is toch met bruce willis?
                              Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

Originally posted by Mr. Symmetry View Post
                                Oh, 'Unbreakable' wil ik ook even noemen. Dat is een geweldige film over hoe iemand ontdekt dat hij op aarde is gekomen om de misdaad aan te pakken met krachten waarvan hij niet eens wist dat 'ie ze had. Waanzinnig gaaf onderwerp!
                                Neee, ik vondt m zo slecht he.....ga m voor de grap nog es een x kijken u never know misschien dat ik nu klaar voor ben

Mr brooks moet je check das een goeie movie, the pursuit of happyness is oke vond t einde tegenvallen

is alleen niet in de genre action hero's alhoewel t is maar net hoe je er naar kijkt
                                We like it

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X