Ja, ook gezien. Maar vond het vanaf de helft best een leuke film, begin was alleen waardeloos.
Sneak preview
Collapse
X
-
wat mij mateloos irriteerde aan die film was dat het zogezegd een stam is weet ik veel waar 10000 voor christus, maar dat de acteurs gezonnebankte amerikanen waren met dreadlocks het geheel was gewoon niet geloofwaardig. apocalypto van mel gibson was dat wel.
@ophaler
belgische bioscopen zijn tenminste kwalitatief, kinepolis group rules the planet gewoon!!!
greetz
Comment
-
Goed, ik kwam daar aan, bleek dat mijn reservering voor volgende week vast stond i.p.v. de dag zelf. Sneak preview bleek ook nog eens geen Iron Man te zijn, dus ik ben afgehaakt. Was bij Pathé de Kuip, trouwens. Ben toen met partner maar een goeie Irish coffee bij Hotel New York gaan drinken. Zaterdag ga ik wél naar Iron man, dus om dit verder volstrekt overbodige topic alsnog nut te geven, zal ik zondag een recensie plaatsen. Ik ben echt een superheldenfreak, dus ik heb er zin in!We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Comment
-
Ik heb inmiddels zo'n beetje alle superheldenfilms die ooit zijn uitgekomen op DVD verzameld. Dat zijn er nu een stuk of 30. De top 5 daarvan?
1. Superman returns
2. Batman begins
3. V for Vendetta
4. Spiderman 1
5. X-men 1
Dit rijtje kan ik echt oneindig vaak bekijken, ookal ben ik 38... Nou joh, laat me!
Oh, 'Unbreakable' wil ik ook even noemen. Dat is een geweldige film over hoe iemand ontdekt dat hij op aarde is gekomen om de misdaad aan te pakken met krachten waarvan hij niet eens wist dat 'ie ze had. Waanzinnig gaaf onderwerp!Last edited by Mr. Symmetry; 01-05-2008, 14:20.We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Comment
-
Siemmie
Ik was V fot Vendetta helemaal vergeten joh! Echt een super film prachtig gewoon! Jammer dat er geen tweede deel van komt...
En wat maakt het uit dat je 38 bent?
Hey, en ik zal even kijken wat voor film dat is die Unbreakable... spreekt mij wel aan.
Edit: Aan al die reacties te zien op moviemeter is het wel een topfilm alleen niet veel actie. Het is overigens een thriller.Last edited by Nex-; 01-05-2008, 14:30.
Comment
-
Is dat die film waarin hij bankdrukt in de kelder met 300 pund of zoiets.
Vind dit ook een prachtige film. Hij komt nooit iets tegen en z'n tegenpool breekt bijna elk botje in z'n lijf. Is toch met bruce willis?Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest
Comment
-
Originally posted by Mr. Symmetry View PostOh, 'Unbreakable' wil ik ook even noemen. Dat is een geweldige film over hoe iemand ontdekt dat hij op aarde is gekomen om de misdaad aan te pakken met krachten waarvan hij niet eens wist dat 'ie ze had. Waanzinnig gaaf onderwerp!
Mr brooks moet je check das een goeie movie, the pursuit of happyness is oke vond t einde tegenvallen
is alleen niet in de genre action hero's alhoewel t is maar net hoe je er naar kijkt▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment