Sneak preview

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Gisteren toevallig mr Brooks gezien. Echt een superfilm, zeer verontrustend en zeer spannend.
    V fot Vendetta is ook goud, prachtige film.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik vond Mr. brooks maar niks aan... :P Maar mensen even een vette site voor degen die films willen kijken in DVD qualiteit. • Index page. Dan op High Qualiy Movies Divx en kies een film uit. Er zijn nu maar 2 pagina's met flims bij die sectie en sommige doen het niet, maar er worden elke dag nieuwe films toegevoegd maar ook weer erafgehaald vaak. De nieuwste films inclusief mr. brooks kan je daar bekijken.

Comment

Zodiac is pas een goede film met een goed verhaal.. moet je eens kijken op die site.

Ps± Grandma´s boy is zo ONTZETTEND grappig!!! Ik had echt vaak dat ik van mijn stoel af flikkerde omdat ik zo hard moest lachen... die kan je trouwens ook op die site zien onder high quality movies.

Comment

Originally posted by Tigra View Post
          Is dat die film waarin hij bankdrukt in de kelder met 300 pund of zoiets.
          Vind dit ook een prachtige film. Hij komt nooit iets tegen en z'n tegenpool breekt bijna elk botje in z'n lijf. Is toch met bruce willis?
          Klopt helemaal. Geleidelijk aan ontdekt ie dat hij nooit ziek is geweest, visioenen heeft, sterk is en wat al niet meer. Hoewel de film weinig actie bevat, krijg ik toch echt kippenvel op vele momenten. De muziek als hij uiteindelijk zijn doel accepteert en in het centraal station zijn armen spreid om de visioenen binnen te laten komen. Brrr....
          We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Oké dan, mijn korte recensie:
            Ik vind Iron Man een goede superheldenfilm en geef 'm 8/10. Hij haalt niet het niveau van bijvoorbeeld Spiderman 1 of Batman Begins en zéker niet de diepgang van V for Vendetta, maar het is wel degelijk een échte superheromovie. De actie geef ik 10/10, hoewel er niet heel veel actie te beleven is. Deel 2 zal dat wel compenseren. De karakterontwikkeling is wat mager van de diverse hoofdpersonen. Tony Stark verandert weliswaar van een snobistische rijkeluiszoon in een oprechte superheld, maar dat gaat zonder enige vorm van zelfreflectie. Dat geef ik 6/10. Wat absoluut een onverwacht sterk punt is van de film, is de humor. Deze is gortdroog en heeft vooral betrekking op robots en computers. De makers kregen het zelfs voor elkaar, dat ik richting het eind van de film even moest slikken vanwege een 'menselijke' actie van een van de computerrobots. Meesterlijk gedaan. Het verhaal zelf geef ik 8/10. Wat prettig is: de thema's zijn aktueel en spelen zich ook in aktuele oorlogsgebieden af zoals in Afghanistan.

Voor iedereen die van actie/science fiction/superhelden houdt met een goed verhaal is deze film een absolute 'must see'!

Sym.
            We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Kort maar krachtig. Ik vind persoonlijk wel dat Iron Man Batman Begins overtreft. Batman Begins was aardig maar de eerdere (veer oudere serie) was stukken beter.

Comment

Goede recensie mr Sym. Wellicht zal ik hem ook eens gaan bekijken.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

batman begins was erg sterk, vooral vanwege het weinig gebruik van cgi en meer live action special fx. ik vind dan ook dat de nieuwe reeks veel beter is dan de originele. en dat komt jammer genoeg door het stripachtig filmen van batman forever en batman en robin, welke trouwens, belachelijk slecht is.de allereerste batmanfilm met keaton is dan wel zeer goed te noemen, nadien is het sterk afwaards gegaan. de nieuwe reeks speelt zich terug af in een herkenbare wereld. heeft toch eerder men voorkeur. films zoals sin city of 300, die zijn dan wel goed vastgelegd op die manier.

iron man was echt beestig grappig met momenten, erg droog. en de actieshots indrukwekkend. er komen nog zeker twee sequels. de actie zal dan ongetwijfeld wel wat meer zijn. iron man is een coole actieheld.

greetz

Comment

Ik heb Iron man net gezien. Ben net terug van de bios in Turnhout en ik heb er een woord voor: Wauw.

Deze film had 100% wat Transformers miste: COOLE robots.

Ik ben het deels met mr symmetry eens: Het is zeker geen batman begins of spiderman 1 maaaaarrr, het was echt een topfilm!!
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

Had TransFormers geen coole autobots? TransFormers is niet echt een held-achtig movie, maar zeker een van de betere films die ik tot nu toe heb gezien.

Off te record. Iedereen die van films houdt die qua verhaallijn helemaal top zijn , kunnen nu beter meteen deze link bekijken. Als je op de link klikt kan je de film al kijken, zorg er wel voor dat je de nieuwste divx player hebt geinstalleerd.

Top kwaliteit, sterk verhaal. Film duurt ruim 2.20 uur dus lekker lang. Ik zal maar niks verklappen, maar een ding moeten jullie weten en dat is: ''niks klopt'' in deze film.

Ps: Begin van de film is echt waardeloos dus houd hier wel rekening mee en klik het niet zomaar weg. Het mag dan wel een film uit 1999 zijn maar qualiteit is gegarandeerd.

Comment

fight club? nie slecht Ff inhalen: v for vendetta, transformers, spiderman,batman (begins was idd zeer sweet), x-man en andere superheldfilms met enigzins inhoud: super!

Matrix: op eenzame hoogte.
                        Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

V For Vendetta heerst inderdaad, maar heb je Fight Club al gezien dan?

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                            V For Vendetta heerst inderdaad, maar heb je Fight Club al gezien dan?
                            you said it, oude film uiteraard gezien, niet slecht! Wordt nog een keer onderdeel van mijn verzameling dvd's (die ik nu toch écht eens moet gaan ordenen en tellen..)
                            Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Crank of zo iets...

Dat vond ik wel een gave film.

Gaat over een vent die is door de maffia geinjecteerd met een gif waardor zijn hard zou stoppen.
                              Hij zou nog maar een uurtje te leven hebben en wil de dader nog net ff pakken.
                              Door adrenaline zou hij het allemaal kunnen rekken.
                              Nou de rest mag je er bij bedenken
                              Who's the Chef

Comment

Crank is briljant. Droge humor, meer dan genoeg actie, en een originele verhaallijn.
                                De Matrix is een geweldige trilogie. Als je een beetje van dat genre houdt, moet je Equilibrium ook kijken. Topfilm.

sigpic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X